uta
טאם טאם טאם אז האם ג'ייס הוא אכן מי שהוא טוען שהוא? ומה עם הדודה הקריפית של שרה? ~אתם תשנאו אותי שלא גיליתי לכם מי זה קייל עכשיו~ מקווה שאהבתם ^^

רוח של שועל פרק 4: הצלת השועל

uta 04/09/2015 744 צפיות 8 תגובות
טאם טאם טאם אז האם ג'ייס הוא אכן מי שהוא טוען שהוא? ומה עם הדודה הקריפית של שרה? ~אתם תשנאו אותי שלא גיליתי לכם מי זה קייל עכשיו~ מקווה שאהבתם ^^

פרק 4: הצלת השועל

שרה מיד קפצה ממקומה בפחד, היא הסתובבה והביטה בדודתה שנראית שונה כל כך כעת.
"ג'נט.. גנ –" היא החלה לגמגם בפחד, כפות ידיה רעדו ודמעות חנקו את גרונה. "קייל ישנא אותי על זה אבל אני חייבת לחסל אותך שרה." היא אמרה והביטה בה. דמעה התגלגלה במורד לחיה ודגדגה מעט את קצה לסתה. שרה פסעה חצי צעד וג'נט מיד ירתה לכיוונה, המראה התנפצה ממש סנטימטר לידה והזכוכית נפלו על הרצפה.
היא צרחה ועיניה נעצמו בחוזקה כשלא הרגישה כאב היא הבינה שג'נט פספסה אותה. היא פקחה אותם למרות הקושי הנפשי. "פעם הבאה אני לא אפספס." היא אמרה,
"אם רק היית אנושית שרה.." היא נדה בראשה בהרגשת פספוס. "אבל אני אנושית!" קראה בבכי,
"את נושאת שועל בתוכך!" צעקה ג'נט בזעם.
"איזה שועל על מה את מדברת? ג'נט בבקשה תורידי את האקדח." התחננה שרה, שלא הבינה דבר ממה שקרה. "הו לא. אני יודעת מה זה שועל, תכססן וערמומי. בשנייה שאוריד את האקדח את תברחי." היא אמרה ודמעות לא הפסיקו לנזול מעיניה.
"בבקשה.." התחננה ונפלה על רגליה, היא לא יכלה לספוג זאת. "עזבי אותה!" לפתע קול נשמע מבחוץ וג'נט נהדפה לצד. ג'ייס זינק מהצד והיה מעל דודתה של שרה. הוא העיף את האקדח מכף ידה והכה מספר פעמים את פניה של ג'נט, דם ניתז מאפה ודם החל לנול מפניה.
הוא הרים את אגרופו בתנופה והכה אותה פעם אחת נוספת בחוזקה והיא התעלפה. הוא הביט בשרה ושיערו הכתמתם נפל מעט על עיניו.
הוא קם על רגליו והושיט את כף ידו אל כיוונה של שרה. "חייבים לעוף מפה לפני שהיא תעורר!" אמר, שרה הביטה בו בעיניים דומעות. היא אחזה בכף ידו הגדולה ויצאה מן השירותים. היא רצה לחדרה וג'ייס הביט באקדח, הוא הרים אותו מהרצפה והכניס אותו אל מכנסו, הוא הניח את החולצה מעל מכנסיו בכדי שלא יראו שלקח את האקדח ויצא מן השירותים.
"מה את עושה צריכים לזוז!" קרא בזמן שראה אותה מתחילה לאסוף את הדפים הזרוקים על הרצפה.
"הדפים האלה, אבא שלי כתב שהתשובה שאני מחפשת נמצאת כאן. הוא יודע מה אני ולמה דודה שלי התכוונה!" קראה, הוא הביט בה ומיד הלך לעזור לה להרים את הדפים הזרוקים. היא מיד דחפה אותם לתיק הלימודים שלה והוציאה את הספרים הכבדים.
"מהר!" קראה. הוא הביא לה את כל הדפים והביט בדף שהיה זרוק על פניו, הוא הרים אותו והיא כבר יצאה מן החדר.
"זהותו של קייל היא" קרא בליבו והביט בכדי לראות ששרה לא רואה. הוא קרע מיד את הדף לחלקים קטנים והשליך אותם בפח הזבל שהיה בחדרה.
הוא מיד רץ לכיוונה והשניים ברחו מן הבית.


תגובות (8)

אנחנו נשנא אותך שאתה גורם לנו לפקפק בג'ייסון (לא שלפני זה לא קרה..)
תמשיך. שבת שלום

04/09/2015 18:34
    uta uta

    שבת שלום, תודה רבה :)

    04/09/2015 18:39

פרק די קצר אבל יפה…
יש קצת תחושה שהאירועים קרו מהר מדי אבל אולי זה רק אני…
קייל זה אבא שלה, לא? או שאני סתם מתבלבל?
ידעתי שג'ייס יגיע!!!
תמשיך!!!!

04/09/2015 18:37
    uta uta

    כן הוא באמת יצא קצר. הייתי אבל חייב לכתוב אותו כי אם לא הייתי שוכח את זה.
    והרעיון של הספר כתוב לי כבר על דף. זאת אומרת כל הדמויות ומה שהם יעברו בספר הזה.

    04/09/2015 18:40

אני אומרת שקייל הוא אבא שלה… תמשיך!!!

04/09/2015 18:38

נ.ב: העליתי פרק 6…

04/09/2015 18:39

דייי או שג'ייס עובד עם קייל או שהוא אבא שלו

04/09/2015 19:11

נא זה לא ג'ייס XD ראיתי מספיק טלוויזיה בשביל לדעת מה מנסים לעבוד עלינו
ממשיך לקרוא את הפרק הבא :>

06/09/2015 07:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך