הפרק השמיני מחר, בבוקר ובערב, אם לא אז בצהריים, בקיצור מחר, לא יודע באיזו שעה. מקווה שנהנתם.

ריקודים עם ערפדים- פרק 7 חלק ב': המעגל האפל, אמצע הלילה וסוף המבוך- פרק אפל במיוחד

19/09/2014 513 צפיות תגובה אחת
הפרק השמיני מחר, בבוקר ובערב, אם לא אז בצהריים, בקיצור מחר, לא יודע באיזו שעה. מקווה שנהנתם.

ריקודים עם ערפדים- פרק 7 חלק ב': המעגל האפל, אמצע הלילה וסוף המבוך- פרק אפל במיוחד

ראוס הביט לאחור וראה יצורים אפלים מסתובבים במערבולת כזאת, היצורים קראו לה: "המעגל האפל"
"מה? מה אתם עושים?" שאל ראוס.
חלק מהיצורים התפוצצו וחלק מהיצורים העלימו את המערבולת והתקרבו אל ראוס "מה אתה רוצה?" הם שאלו.
"רק תגידו לי איך מגיעים לסוף המבוך ואני אפסיק להציק לכם, לשאול אתכם שאלות ולהתקרב אליכם" אמר ראוס.
"בסדר," אמרה פיה אחת קטנה, "ימינה, שמאלה ואז תגיע לסוף המבוך, אתה תמצא שם את גביע הזהב."
"אוקיי תודה," אמר ראוס, הוא יצא מההיכל והוא לא התרכז והתחיל לחפש את גארטו והקוסם, הוא פשוט הלך ימינה ושמאלה ואז הוא ראה ענק עם פנים כסופות, עיניים רצחניות ופה מריר מלא בדם, ראוס זינק עליו והתחיל לנשוך אותו. "זאת המנה העיקרית!" הוא אמר וחייך, "או המנה הראשונה, אני לא מבין בסעודות" כשראוס גמר לבלוע את הענק הוא הרגיש שבע, אבל בכל זאת הוא רצה לצאת מהמבוך, הוא פנה שמאלה, אבל אז הוא ראה אלפים, הם דהרו על סוסים והתחילו לתקוף אותו עם אקדחים ענקיים, הוא התחמק והתעופף מעליהם, הוא ראה אש כתומה, הוא עף מעליה, נחת, זינק, דילג מעל האבנים ואז הוא לא ידע לאן לפנות, הוא נתקע במבוך, הוא הריח ריח של יצורים אפלים, "נהדר" הוא אמר לעצמו, "אנשי קיפוד." לפתע, ראוס ראה אותם, את אנשי הקיפוד הם ישבו על סלעים אפורים, חסמו לו את הדרך, הם התכווצו לכדורים והתחילו להתגלגל, ראוס דילג מעליהם, זהו, נגמרו הרמזים, הוא רק צריך לדעת לאן לפנות, הוא שמע יללות של אנשי זאב, הם היו האויבים הכי גדולים שלו, אבל לא היה לו כוח למלחמה, הוא חיפש דרך לצאת מהמבוך, אבל אז הוא נתקל באנשי הזאב. "טוב, אין לי ברירה" הוא אמר, הוא עף לכיוון שלהם אבל אז אנשי הזאב הפכו לפסלי קרח בצבע תכלת, הם קפאו בישיבה. "אתם תקועים בתוך קרחון, יש לי קסם ויש לי מזל!" אמר ראוס, הוא עף לו בנחת עד שהגיע לנקודה מסוימת שבה הוא ראה את היציאה מהמבוך הוא יצא ממנו ואז הוא נחת על הקרקע הוא ראה זרי דם, והוא התענג עליהם זה היה הקינוח שלו. "אין ספק שאתה בר מזל" אמר הקוסם, הוא עמד מול ראוס עם גארטו.
"קוסם!" אמר ראוס וחיבק את הקוסם.
"אתה צריך ללכת לישון, מחר בבוקר יש לנו עוד מסע" אמר הקוסם.
"אבל אתם לוקחים אותי למקומות ולא יוצא לי מזה כלום" אמר ראוס.
"המסעות האלו עוזרים לך לחזור להיות בן אדם, אנחנו צועדים ו"רוקדים איתך" (במרכאות) כל הדרך ועם עוד יצורים, נלחמים נגדם, קוראים למבצע הזה 'רוקדים עם ערפדים' " הסביר הקוסם.
"בסדר, בסדר, העיקר שבסוף נגיע למסע האחרון ואני אחזור להיות בן אדם" אמר ראוס.
"אל תדאג, אתה תחזור להיות בן אדם אבל אז אתה תהיה חייב ללכת לצוק הירוק, לברוח מכאן, איפה שהיית, כי כאן אלו עולמות הקסם ועולמם של בני האדם זה כדור הארץ, הצוק הירוק הוא בעצם הגבול של כדור הארץ, שם אחרי הצוק הירוק, יש כבר את השביל לעולם הזה" אמר הקוסם.
"בסדר, אל תדאג" אמר ראוס וחייך.


תגובות (1)

uta uta

מושלם כתמיד

20/09/2014 07:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך