פניקס
כלום

רשע מתלמד 2-ריו דה זנרו(חלק 2)

פניקס 10/08/2014 666 צפיות אין תגובות
כלום

הוא הלך לפאבלות (שכונות העוני בריו) והביט בהם .
"אה" חשב "גם ככה אף פעם לא אהבתי את השכונות האלו ,ואני מנחש שהם לא יחסרו לאף אחד ".
הוא הרים את רגל הפסל ובעט באחד הרחובות שם. כל הרחוב התנפץ לרסיסים.
הוא הרים ג'יפ מהקרקע וזרק אותו על הבתים .
הוא ראה בחור ובחורה נוהגים במכונית ספורט ומנסים לברוח. הוא יצא מהפסל ועף לעברם .
הוא נחת על מכסה המנוע ואמר "דייט ראשון אה".הבחור שהיה שזוף עם שיער חום מוקה הנהן בפחד,"טוב ,אז אדם מתחשב היה משחרר אותכם לפתח את האהבה המסריחה שלכם".
עיניהם של הזוג נצצו מתקווה ."טוב ,אז חבל שאני לא אחד כזה ".הוא תפס את פגוש המכונית בידו ואצבעותיו חרצו חריצים בפלדה .הוא הרים את המכונית והשליך אותה ."יכול להיות שהם יחיו"חשב"והם יזהירו את שאר העולם ממני ,טוב זה יהיה הרבה יותר כיף!!!".
הוא חזר לפאבלות וירה על השכונה פרצי אנרגיה .כנופיה שככול הנראה סחרה בנשק התחילה לירות עליו. הם נדהמו שראו שהכדורים לא משפיעים עליו,וקפאו במקום .זו הייתה טעות .הוא ירה עליהם פרץ אנרגיה והשאיר אחריו 9 גופות חרוכות .
אחרי שפוצץ את כול ריו התקשר לדיזסטר (ששמו הפרטי היה מייק אבל אף אחד שאוהב לחיות לא קורא לא ככה ) " מייק , סיימתי ",הוא הנמיך את העוצמה של הקול בטלפון שלו שנייה לפני מבול קללות ואחריו מילה אחת "טוב ".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך