נ.ר5
סיפור חדש, פרק 1 עוד כמה דקות עולה. תהנו :)

שורשים לפני ענפים- הקדמה

נ.ר5 18/07/2016 812 צפיות אין תגובות
סיפור חדש, פרק 1 עוד כמה דקות עולה. תהנו :)

בחורים הבאים לאקדמיית "שורשים".
האקדמיה שנמצאת באמצע שום מקום, שלא שומעים עליה עד שמספרים לך עליה, ולמרות המוניטין הטוב שלה לא פורסמה באף עיתון או מדורים לתיכונים ומכללות. האקדמיה המסתורית ביותר. שהייתה עוד אקדמיה רגילה, עם תלמידים רגילים ועשירים. אבל מבעד לכל, שורשים מסתירה סוד. סוד אפל.
אויבים.
בוגרי האקדמיה נעלמו ללא ידיעה. תלמידים עוזבים, החדרים מבולגנים, כתמים שחורים ואדומים בכל מקום. ועל קירות האקדמיה כתוב בלבן "בורכה הבאה, עין."

מג היא ילדה מופרעת שנשרה מבית הספר. כשאביה רוצה להחזירה למסגרת חינוך, בוחר לשלוח אותה לאקדמיית שורשים. הוא אב חד-הורי, ללא הרבה כסף שבקושי מצליח לפרנס את שניהם. אז מאיפה הכסף להכניס אותה לאקדמיה כל-כך יוקרתית?

כשמגיעה לאקדמיה, סיוטים על אנשים בעלי ברדסים חומים וידיים מדממות רודפים אותה. סיפורים על היער הסגול, על שותפותיה לחדר, וסימני עיניים המופיעים לגופה. היא נחושה בדעתה לדעת מדוע כל-כך מפחדים ממנה, מי זו העין, ומהי הנבואה עליה. והכל מתחיל בברדסים. החבורה השחורה והמקובלת של בית-הספר. באחד הלילות עוקבת אחריהם מג אל היער הסגול שאליו אין רשות כניסה. ומה שתראה שם, היא לא תשכח מעולם.

היא צריכה שורשים לפני שתצמיח ענפים, כך נאמר לה.

בורכים הבאים לאקדמיית "שורשים", האקדמיה שלא תצא לכם מהראש, האקדמיה שתטריף אתכם, האקדמיה שבה, ברגע שנכנסת אליה, מי יודע איך, מתי ואם תצא.

הצמיחו שורשים לפני שאתם מצמיחים ענפים, אל תיכנסו אל היער הסגול, אל תשאלו שאלות, הכל לטובתכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך