נ.ר5
טוב, סיפור חדש!

שני עולמות – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 27/10/2014 711 צפיות 7 תגובות
טוב, סיפור חדש!

אריאנה היא נערה מתבגרת שחייה נהרסים.
אביה החורג לא יודע איך קוראים לה, היא שונאת אותו, חברה הטוב ביותר, קמרון, כבר לא שם עליה. חלומות וסיוטים על עיר חצי חשוכה וחצי מוארת רודפים אותה, מישהו מאיים עליה, והכי גרוע משהו קורה לקמע הכנפיים שלה. הוא מאדים וצורב אותה, חייה נהרסים.
עד שנער מסתורי מגיע ופוגש אותה ואומר שאם עוד פעם יקרה משהו לקמע, שתתקשר אליו. מטרתו של הנער היא לשמור עליה, מפני העולם האחר, עולם קסום ואפל יותר…
בעולם הזה אף אחד לא יודע מה קורה שם חוץ מרודפי הצללים, הנער משתייך אליהם. רודפי הצללים נלחמים בעולם האחר, לא כולם יוצאים משם חיים.
נבואות מתגלות ואומרות שאריאנה צריכה לפגוש את העולם הזה, כדי לקבוע את גורלה.

הרשמה:

שם:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע: רק אם זה רודף צללים.
רודף צללים/ אנושי
בקשר לרודפי הצללים, הם כמונו וש להם קעקוע שחור איפה שתרצו ובאיזה צורה שתרצו, יש מקום לשלושה שני בנים ובת, ברודפי צללים כאילו. באנושיים יש מקום לחמישה והם יופיעו רק בפרקים הבאים כי פרק אחד כתוב ויועלה עוד מעט, מקווה שתאהבו!


תגובות (7)

שם: ניקולס פרנצ'פי
גיל : מה שצריך
מראה: שיער שחור חלק וקצר, פוני שמכסה חצי עין. עיניו ירוקות כאזרמגד והוא שרירי בעל גומה משגעת. הוא אוהב לחייך חצי חיוך שחושף ניב קטנטן.
רקע: הוריו נחטפו אל העולם השני, החוטף אמר לניקולס שאם הוא לא הולך למצוא את הנערה שעליה הנבואות מתרחשות בעולם הקסום הוא הולך להרוג את הוריו, וניקולס חייב למצוא אותה. לרוע מזלו של ניקולס, בן דודו מצא אותה כבר (שהוא הנער המסתורי) והוא יעשה הכול כדי למצוא אותה.
רודף צללים
והקעקוע הוא כוכב שחור על הכתף השמאלית.

27/10/2014 21:19

    ואשמח אם תיתן חוות דעת על הסיפור שלי ^^

    27/10/2014 21:19

שם: דילן אוברטסון
גיל: 16
אופי: שקט, רגוע, מופנם, אבל כשצריך הוא הכי "מורעל" שיש.
מראה: שיער חום בהיר קצר, גבוה, רזה מאוד, עיניים בצבע דבש עם קצת ירוק ליד האישון.
אנושי.

27/10/2014 21:19

שם- נאו ריגטה Neo Rigata
גיל- מה שצריך
אופי- חסרת סבלנות, אימפולסיבית (פועלת בלי הרבה מחשבה), אומרת הכל בפנים, הרפתקנית.
מראה- שיער אדום ומתולתל (כמו של זאת מBRAVE), עיניים ירוקות בוהקות והמון נמשים. גבוהה ודקיקה, גמישה וזריזה.
רקע- לא בדיוק יודעת מה לרשום.. אמ נעשה כאילו רקע רגיל XD- אבא חד הורי שמגדל אותה ואת אחיה הקטן; שאיו Shaiu -בן 15, את יכולה לעשות איתו משהו מגניב שמישהי מתאהבת בו או משהו XD-
אמ לוחמת צללים נראלי (הם טובים או רעים?)
-כתבתי את זה בלשון נקבה, סליחה אם אתה בן, תשנה את זה בראש-

27/10/2014 22:01

שם: פליים (או בקיצור פל [אם F])
גיל:16
רודף צללים
אופי: פטיל קצר, אדיש, עצבני, מתבודד, לא מתאהב (אלה אם אתה חייב), מנהיג דיי טוב, לא חושב פעמיים, לא שומר בבטן הוא אומר מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה, לא מפחד גם מסכנת חיים.
מראה: שיער בלונדיני כמעט לבן ועליו פס כתום-אדום, עוד בהיר יחסית, קעקוע כתר שחור על הכתף, עיניים ירוקות.
רקע: הוא גדל מגיל צעיר בבית יתומים, הביריונים ששם היו מרביצים לו הרבה, הוא לימד את עצמו לעבור על זה בשתיקה עד שיום אחד נמאס לו והוא נלחם נגדם עד שלראשון ולשני נשברה היד ולשלישי והרביעי נשברה הלסת ואז הוא התעלף וקם אם הקעקוע במוסד לעבריינים צעירים. הוא ברח משם ואת תחליטי איך הוא הגיעה אליהם.
אני יודעת שרוב הדמויות שלי דומות מאוד, ואם את רוצה גיוון אני יכולה לתת לך אחרת, אני פשוט אוהבת אותם כל כך!!! 3> מקווה שהוא בסדר.

27/10/2014 22:05

שם: אבישג רייקל
גיל: 16
אופי: ביישנית, שנונה, חכמה, חזקה, חדת הבחנה, חברה נאמנה, רגזנית לפעמים, חשדנית, מתנהגת בצורה פתוחה אם כולם אבל יודעת להסתיר מה שצריך
מראה: שיער מתולתל בצבע שחור- כחלחל, עיינים זהובות, עור שזוף, רזה, נמוכה יחסית. קעקוע שחור על השכם בצד שמאל, בצורה של מבוך מעויין.
רודפת צללים
רקע: נולדה כילדה לא מתוכננת, ההורים שלה גידלו אותה בכל זאת, אך לא השקיעו בה הרבה תשומת לב. בגיל 14 רשמה את עצמה לפנימיה בהרים ביחד עם חברה טובה שלה, אך בדרך האוטובוס נפל מההר והיא הועברה לממלכת הקסם הזאת כדי להישאר בחיים. היא הניצולה היחידה. מאז היא רודפת צללים. יאי…

מקווה שאהבת!!

27/10/2014 22:05

שם: קאי פורסמט
גיל: 17 (אין לי בעיה אם תרצה לשנות(
אופי: אמיץ, נאמן, חכם, שקדן וכנה, קאי הוא לא הבחור החברותי והמתוק שתמיד ניסה להתחבר עם אנשים, אפילו ההפך, אישיותו נאמנה וטובת לב, והוא נתקל בהמון אנשים שניסו לנצל אותו. כתוצאה מכך הוא פשוט הקים לו חומות, שכמעט ובלתי אפשרי לחדור לתוכן, הוא יהיר ועצבני, אין לו סבלנות לכלום, הוא עקשן לגמריי, והוא תמיד מסיים את צה שהוא התחיל. הוא חסר טקט, ורוב הזמן הוא פשוט כועס על כולם. מתרברב הרבה, ורוב הזמן הוא אטום רגשית לסביבה שמע היא תנצל את רגישותו. אך מאידך, הוא מתערב רבות במקרים שלא נראים לו לעין,אך הוא תמיד מכחיש את רגשותיו. הוא לא יכול לסבול אדישות למצבים של סבל האחר, מה שמראה שהוא מאוד רחמן וטוב לב (מה שהוא מאוד מנסנ להסתיר- ולא הולך לו.) רוב הזמן לכל מה שהוא אומר יש ביסוס. הוא חכם מאוד.
מראה: בעל שיער שטני, עם גוונים אפורים-זהובים. עיניים ירוקות כדשא, יש לו ניבים, והוא רודף צללים, יש לו קעקוע של זאב על פרק ידו הימנית.
רקע: יש לו רקע מאוד עצוב, אימו מתה כשהיה קטן, ואביו, שעבד כנוהג משאיות נסע לח"ול כדי לחפש עבודה שתכניס לו טיפה כסף (לאחר מכן, קאי גילה שאביו בגד באימו, והקים משפחה נוספת- או אפילו כמה משפחות נוספות) לקאי נשאר רק את אחיו, אייפין, שהיה בן 14 כשאימם נפטרה. אייפין אהב את קאי מאוד, מעבר להיותם אחים, הם היו החברים הכי טובים, אייפין לקה בסרטן המוח כשקאי הגיע לגיל 16, ונפטר חצי שנה לאחר מכן, משאיר את קאי לטיפולה הקשה של דודתו, ניטה. ניטה הייתה מכה את קאי כשהיה קטן, ואימו הייתה משאירה אותו ואת אייפין אצלה על מנת ללכת ולעבור טיפולים. ניטה הייתה מרביצה לקאי ואייפין, לקאי פחות,מכיוון שאייפין היה מגן עליו מפנייה (ובכך חטף אץ רוב המכות)
מקווה שהבאתי דמות טובה :)

27/10/2014 23:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך