the one sitting next to you
אז היום אני מעלה רק את זה כי ממש כואבת לי היד בגלל חיסון, שונאת חיסונים, מחר אני אעלה את גורל האלים ועל פיות דרקונים וספרי ילדים, מבטיחה. אתם לא יודעים כמה כאבים סבלתי בשביל לכתוב את הפרק הזה!
יש לי הרגשה שהכתיבה שלי מדרדרת מיום ליום....ומעצבנת אותי במיוחד.
בפרקים האלא עדיין נכנסו רק בני ה-18 בינתיים ואחר כך אני מבטיחה להכניס את השאר.
ואני יודעת שקצר פשוט ממש כואב לי...
מקווה שאהבתם את הפרק.

תחת כישוף-2

the one sitting next to you 27/11/2013 633 צפיות 9 תגובות
אז היום אני מעלה רק את זה כי ממש כואבת לי היד בגלל חיסון, שונאת חיסונים, מחר אני אעלה את גורל האלים ועל פיות דרקונים וספרי ילדים, מבטיחה. אתם לא יודעים כמה כאבים סבלתי בשביל לכתוב את הפרק הזה!
יש לי הרגשה שהכתיבה שלי מדרדרת מיום ליום....ומעצבנת אותי במיוחד.
בפרקים האלא עדיין נכנסו רק בני ה-18 בינתיים ואחר כך אני מבטיחה להכניס את השאר.
ואני יודעת שקצר פשוט ממש כואב לי...
מקווה שאהבתם את הפרק.

ריין התיישבה על יד הנערה איימי והזאת שלחה אליה חיוך חביב מעט ואז חזרה לקרוא את ספרה. לפתע נכנס לקרון עוד מישהו. שיערו היה אדמדם עד כתפיו, עיניו היו שחורות כמוות, גופו לא חסון ולא צנון אלא ממוצע, הוא היה גבוה והרכיב משקפיים לעיניו העצובות.
הוא פשוט נכנס לקרון והתיישב על הרצפה, לא אומר מילה לא מסתכל על אף אחד. לא היה מובן מי הוא בדיוק אבל הוא היה מישהו, בלתי נראה לרוב אבל כשהוא מדבר, העולם מתהפך.
"אז…מתרגש רורי?" שאלה אותו ריין מנסה להרים את האווירה כי הוא נראה כמו היחיד שיוציא מילה מפיו בחדר הזה.
"אוי מאד! כבר הכנתי הכל! קניתי כל מה שהייתי צריך, ואפילו כמה ספרים שהיו רק מומלצים! כבר קראתי קצת מספר האלכימיה ואת לא מאמינה כמה דברים מעניינים מצאתי שם! תקראי בהזדמנות זה ישנה את כל ההשקפה שלך ריין!" אמר רורי נלהב, היא הייתה בטוחה שהוא ילך לבית החכמים, מי עוד כמוהו יוכל להצטיין בכל מקצוע מרצונו החופשי כמובן.
"אני עוד לא קניתי בערך כלום, חשבתי ממש היום ללכת אחרי שנגיע לקנות את כל מה שאני צריכה" אמרה ריין ורורי פער את עיניו.
"עוד לא קנית כלום! אני לא מאמין…פשוט…זה בלתי אפשרי!" אמר ואז ראינו אישה לבושה כמורה עוברת על יד החלון וממשיכה הלאה ורורי מיהר להוסיף "אוי אני עוד אחזור, אני צריך לדבר עם גברת מילין!" אמר ויצא מן הקרון צועק לעברה "גברת מילין! גברת מילין חכי שנייה!" ריין אפילו לא רצתה לדעת מי היא גברת מילין.
"איך קוראים לך?" שאלה את הבחור החדש וישבה על ידו על הרצפה בזמן שהוא התרחק ממנה. אחרי מספר שניות הוא ענה: "מייקל" וזהו זאת הייתה המילה היחידה שהצליחה להוציא ממנו לא משנה כמה שאלה, היא לא ממש החברה לאנשי הקרון, עדיין לא לפחות.


תגובות (9)

פרן בת 18 -,-

27/11/2013 10:35

1. מסכנה, אני שונאת חיסונים. ממש.
2. יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את ממשיכה מחר את גורל האלים (וגם דרקונים וסיפורי ילדים)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/11/2013 10:37

חיסונים זה חרא. אבל זה עוזר לנו.
יאייייי! אבל מתי הדמות הזו שהבאתי לך נכנסת? היא בת 18 -.-
תמשייייכייייייי ומחר יש דרקונים וספרי ילדים, יש~

27/11/2013 10:55

עוד מעט כולם ייכנסו, זה ייקח זמן

27/11/2013 10:57

מייקל, מייקל, מייקל :)
תמשיכי!!!!

27/11/2013 10:58

*התחברה (פספסת ת' )
ותמשיכי =)

27/11/2013 11:08

פשוט תמשיכי ^_^

27/11/2013 11:40

פרק מעולה~
מתי הדמות שלי תיכנס?

27/11/2013 12:20

לא יודעת…מתישהו? כי אני לא יודעת בדיוק מה קורה…

27/11/2013 12:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך