VNKL
מטוס- just i מדבר- עמית22 אפל- עמית22 זהב- rinini קרח: rinini ברזל: pepper

תפוח מרגל- פרק 2- לוחם המדבר האפל

VNKL 24/01/2015 620 צפיות 3 תגובות
מטוס- just i מדבר- עמית22 אפל- עמית22 זהב- rinini קרח: rinini ברזל: pepper

סטאן עמד להרוג את תפוח מרגל עם ציפורניו החדות, אבל לפני זה הופיע מעל סטאן ואנשי הזאב והערפדים שעמדו לידו מטוס (קרדיט ל- just i) ומתוכו קפץ איש עם גלימה בצבע זהב (קרדיט ל- rinini) ומסיכה שחורה על מצחו שהסתירה את מצחו והיו לה רק חורים לעיניים.
הוא הפנה את הסכין שלו אל צווארו הפרוותי של סטאן.
תפוח מרגל זיהה אותו.
זה היה לוחם המדבר (קרדיט ל- עמית22) האפל (קרדיט לעמית22).
סטאן כמעט ולא ידע נמה לעשות, עד שמבט זדוני עלה בעיניו.
סמוך אליו היו אנשי הזאב והוא בעט בפניו של לוחם המדבר האפל והתקרב אל אחד מאנשי הזאב ולקח את הנשק שלו: קרח (קרדיט ל- rinini) הברזל (קרדיט ל- pepper) וכיוון אותו אל הראש של איש הזאב.
"אתה מכיר את איש הזאב, תפוח מרגל?" שאל בקול תחמן סטאן, מקרב עוד יותר את קרח הברזל אל ראשו של איש הזאב.
תפוח מרגל בהתחלה לא הבין על מה סטאן בכלל מדבר, שזה איש זאב רגיל לחלוטין, אבל אז הוא הבין למה הוא התכוון.
זה היה זד.
לוחם המדבר האפל עמד לתקוף את סטאן אבל תפוח מרגל עצר בעדו.
"אם אתה רוצה שחברך הטוב יחיה, עזוב אתה ולוחם המדבר האפל את העיר לנצח," אמר "ואל תחזרו..".
תפוח מרגל הסתכל במבט עצוב בעיניו המסכנות של זד.
הוא ריחם עליו, אבל ריחם גם על יהלום העד. אם הוא ולוחם המדבר האפל יעזבו את העיר לנצח הסריקה של הסורק תושלם וסטאן ישמיד את יהלום העד עם הנשק!
הייתה לתפוח מרגל דילמה קשה..
"טוב, אני אעזוב את העיר לנצח יחד עם לוחם המדבר האפל לנצח, אבל קודם כל," אמר תפוח מרגל, מנסה להיות בטוח שסטאן לא יעבוד עליו "תשחרר את זד..".
"בבקשה!" אמר סטאן וניתק את קרח הברזל מראשו של זד, אבל אז תפוח מרגל לקח את רובה התפוחים החמים שלו וירה לכיוון סטאן את התפוחים החמים.
הם נפלו על פרוותו ופרוותו נשרפה בכל מיני מקומות בפרווה.
"תקחו את הסורק יחד אתכם!" צרח סטאן כשהוא רץ אל תוך החללית שלו ואנשי הזאב והערפדים סוחבים את הסורק אל תוך החללית ואז סטאן הסתכל במבט נוקש אל תפוח מרגל.
"אנחנו עומדים לקבל את הנשק ששנים חיכינו לו" אמר ונכנס אל תוך החללית וסגר את דלתה.


תגובות (3)

מטוס- just i
מדבר- עמית22
אפל- עמית22
זהב- rinini
קרח: rinini
ברזל: pepper

24/01/2015 19:17

פרק קצת קצר אבל לא נורא..
ממש מקווה שאהבתם!

24/01/2015 19:17

מדהים. למה אנשים יכולים לכתוב דברים כאלה בכלל.
אני חוששת שמחר במתמטיקה אם לא נתחיל את החומר החדש זה יגמר בזה שאני מציירת את תפוח מרגל.

25/01/2015 22:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך