תפוח מרגל- פרק 4- פרופסור איזנשטון. מיהו באמת?

VNKL 26/01/2015 606 צפיות 2 תגובות

"איפה נמצא פרופסור איזנשטון הזה!?" שאל בכעס סטאן את המדענים שלו
"אנחנו לא מוצאים אותו. פרופסור איזנשטון הוא פרופסור שעוסק בטכנולוגיה (קרדיט ל- אופסומן ו- pepper. שניכם עשיתם "טכנולוגיה") יכול להיות שזאת סתם בדיחה בוס" גמגם בפחד אחד מהם
"כן, אבל.." אמר בקול רגוע סטאן "איך הנשק לא יורה!!?? ועכשיו," המשיך בקול רגוע "אתם תמצאו את פרופסור איזנשטון אחרת.." אמר וצרח:" אשלח אתכם אל אנשי הזאב והערפדים כטרף!! זה ברור!?"
"כן בוס.." אמרו בפחד שלושת המדענים וחזרו לעבודתם, בחיפוש אחר קיימו של פרופסור איזנשטון.
הם לא ידעו שממש מעל החללית החבויה שלהם הסתכל צל עם עיניים אפלות ורגליים ארוכות ונענע בראשו בכעס.
הוא שלח כדור אפל מתוך ידו והכדור עף מעל ידו.
הוא עמד לזרוק אותו על החללית החבויה אך מנע מעצמו עם ידו השנייה.
הוא הסתכל במבט עצבני וכועס בחללית ובסטאן, ואחר כך סובב את מבטו אל תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל שהמשיכו ללכת. הוא הסתכל עליהם קרוב יותר, ויותר ויותר ועוד יותר קרוב במבט כועס.

אצל תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל- "טוב, יצאנו מחורשת האקליפטוס. לאן אנחנו הולכים עכשיו?" שאל תפוח מרגל.
לוחם המדבר האפל התקרב אל אוזנו של תפוח מרגל ולחש לו:
"סטאן לא יודע את זה אבל הוא לא יוכל לירות בנשק ולהרוס את יהלום העד.."
"מה זאת אומרת לא יוכל?" לחש בחזרה תפוח מרגל ללוחם המדבר האפל
"יש דיסק מיוחד שנמצא אצל פרופסור איזנשטון שרק אם משיגים אותו ומכניסים אותו אל תוך הנשק, רק אז אפשר לירות אתו.. לא רציתי לספר לך עד עכשיו כדי שלא תחשוד, אבל כנראה עכשיו כבר הסורק של סטאן הצליח למגנט את הנשק וסטאן ואנשי הזאב והערפדים שלו כבר נמצאים במהלך חיפושיהם אחר פרופסור איזנשטון"
"אבל איפה פרופסור איזנשטון?" שאל תפוח מרגל כשהוא ולוחם המדבר האפל המשיכו ללכת
"אין לי מושג," אמר לוחם המדבר האפל "אין לי מושג" אמר והסתכל למעלה כאשר בשמיים (קרדיט ל- puma16) חלפה דמות של צל במהירות ונעלמה מאחורי העננים.

בינתיים, אצל הצל- הצל התקרב אל שולחן שהיה עליו אננס (קרדיט ל- just i).
הוא הושיט את ידו ולקח את האננס.
באותו הרגע שהוא לקח את האננס בידו, האננס הפך לאפר.
"הה!!" צחק הצל והסתכל על סטאן ואנשי הזאב וערפדים שטסו בחללית בחיפוש אחר פרופסור איזנשטון ואז הזיז גם את פניו והסתכל על תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל הולכים גם בחיפוש אחר פרופסור איזנשטון.
"זה מה שיקרה לכם אם תמשיכו לחפש אותו" אמר בכעס "אבל אני זקוק לכם. אני זקוק.." אמר.
על הצל היה תג (שזה קצת מוזר כי הוא צל).
על התג היה כתוב שמו:
"פרופסור איזנשטון".


תגובות (2)

טכנולוגיה- אופסומן ו- pepper
אננס- just i

26/01/2015 19:52
uta uta

אני לא בטוח שהבנת ממש את הקטע של הרעיון עם המילים ואתה כותב מהם סיפור,
אתה צריך להחליט רק על משתמש אחד ולביית על המילים שהוא בחר, סיפור. ולא להוסיף כל פרק משהו אחר.
בכל מקרה, למרות כל מה שקרה רציתי רק לומר שאני דיי אהבתי את הרעיון ולאן שהסיפור חותר. די מגניב כל הקטע עם התפוח חחח..
אני לא בטוח שאמשיך לקרוא כי זה נראה לי טיפה ילדותי, כאילו תפוח?
אבל איך שאתה רואה לנכון. עובדה שיש לך קוראים.. אז….
זהו.

28/01/2015 21:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך