VNKL
תכתבו בתגובות מה ההמשך שאתם הייתם רוצים שיופיע בפרק הבא, ואולי מה שבחרתם באמת יופיע בפרק הבא! אם אתם קוראים שקראתם כבר את הסיפור, (או לפחות מה שייצא ממנו) והייתם רוצים שאני אפרסם פרקים מאיפה שהפסקתי להעלות, תכתבו בתגובות. זה נורא יעזור. אני מעלה מפרק 1 (בפעם השלישית) בגלל שאני עשיתי הפסקות נורא ארוכות, אבל באמת, תכתבו לי מה אתם מרגישים. ואם אתם לא קראתם, תכתבו איזה המשך בא לכם. באמת! זה עובד!

1- סיפור בהמשכים- אתם בוחרים מה יקרה!

VNKL 09/07/2017 841 צפיות 3 תגובות
תכתבו בתגובות מה ההמשך שאתם הייתם רוצים שיופיע בפרק הבא, ואולי מה שבחרתם באמת יופיע בפרק הבא! אם אתם קוראים שקראתם כבר את הסיפור, (או לפחות מה שייצא ממנו) והייתם רוצים שאני אפרסם פרקים מאיפה שהפסקתי להעלות, תכתבו בתגובות. זה נורא יעזור. אני מעלה מפרק 1 (בפעם השלישית) בגלל שאני עשיתי הפסקות נורא ארוכות, אבל באמת, תכתבו לי מה אתם מרגישים. ואם אתם לא קראתם, תכתבו איזה המשך בא לכם. באמת! זה עובד!

גדי היה ילד רגיל.
יום אחד הוא חזר מבית הספר, כשלפתע חשד שמישהו הולך אחריו, מאז שהוא יצא מבית הספר.
הוא הסתובב בחשד וראה איש עם כובע מצחייה, בגדי כושר, מבט זועם, ותיק ספורט מלא אך סגור, והאיש התקרב לכיוון גדי, בהליכה מהירה.
גדי הבין שהאיש בעל בגדי הכושר רוצה ממנו משהו, ולכן הוא עוקב אחריו, אך גדי לא ידע מה הוא רוצה ממנו.
גדי רץ במורד השביל, ונכנס במהירות אל תוך הבית שלו. אף אחד לא היה בבית. ההורים שלו היו בעבודה, והוא היה אח יחיד.
גדי, הילד בן ה- 12 טרק את דלת הכניסה לבית בחוזקה, ונעל אותה בלחץ. הוא סגר את כל התריסים של כל החלונות בבית, וניסה להיות כמה שיותר בשקט.
הוא ממש פחד שהאיש בעל בגדי הכושר ייכנס אליו הביתה.
גדי יישב על הספה בסלון וניסה להירגע, אך לא הצליח לשכוח מהסיטואציה המפחידה הזו שבה הבין שהאיש עוקב אחריו.
לפתע, נשמעו רעשים. דפיקות למען האמת. על חלון המרפסת הסגורה בתריסים. לפתע, אחד התריסים קופל בחוזקה. גם השני. גדי הסתכל בפחד דרך החלון וראה את פניו של האיש בעל בגדי הכושר וכובע המצחייה.
האיש קיפל עם פטיש שהיה לו עוד תריס, ועמד לעבור את החלון ולהיכנס אל הבית. גדי ניסה לנעול את החלון, ללא הצלחה.
הוא ראה שהאיש עומד לפרוץ את החלון לגמרי.
גדי ממש פחד, כשלפתע, האיש בעל בגדי הכושר שלח את אגרופו ושבר את החלון לרסיסי זכוכית שנפלו על הרצפה.
גדי נבהל מאוד, בעיקר כשהאיש בעל כובע המצחייה נכנס בזהירות רבה, מבלי להידקר מהזכוכית, אל תוך הבית.
"מי אתה? מה אתה רוצה ממני?" שאל גדי בבהלה
"אני צריך להביא אותך אל המפקדים שלי" אמר האיש כשגדי נבהל מקולו הצרוד
"מפקדים שלך? מי אלה המפקדים שלך? למה אתה פרצת אליי לבית?" שאל גדי
"אין זמן לשאלות. עליי לקחת אותך למכרות התת קרקעיות. שם המפקדים שלי נמצאים. יש בידך משהו שהם רוצים, אפילו אפשר לומר חושקים" אמר האיש. הוא ניסה לאחוז בידו של גדי, אך גדי התרחק ממנו.
"אבל," אמר האיש "אם השיטה של הדיבורים לא עובדת, אולי השיטה של הכוח תעבוד" צחק האיש, הוציא מתיק הספורט שלו אלת בייסבול, ונתן לגדי מכה חזקה בראש. גדי התעלף, והאיש בעל בגדי הכושר לקח אותו.
כאשר גדי פקח את עיניו, הוא ראה תקרה מעליו. אבל לא סתם תקרה. תקרה העשויה מאדמה.
"מה זה, איפה אני?" שאל גדי
"במכרות התת קרקעיות" נשמע קול מאחוריו. גדי הסתובב וראה מולו שולחן ומאחוריו ישבו שני אנשים בעלי משקפיים ופנים אדישות. לאחד שיער חום, ולשני שחור, והם ישבו בצורה אדישה אך אכזרית מעט "אני די" אמר האיש בעל השיער השחור
"ואני ג'י" אמר האיש בעל השיער החום "אתה לבינתיים כלוא במכרות שלנו, עד מתי שנמצא את מה שאנחנו מחפשים אצלך"
"מה אתם מחפשים?" שאל גדי
"אין ברצוננו לגלות לך, הרי זה הוא נושא סודי ביותר" אמר ג'י
"תוכל להשתחרר, אלא אם כן תמלא את האתגר, אך אם תיכשל בו, סופך יהיה מר כמו… משהו מר… מאוד"
"אז? הינך נענה לאתגר? או שמא אתה רוצה שנהרוג אותך? הרי איננו רוצים שתספר לחבריך ולמשפחתך על מזימתנו!" אמר די
אם אתם בוחרים שגדי יענה לאתגר, לחצו 8. אם אתם רוצים שגדי ינסה למצוא דרך לברוח, לחצו 6.


תגובות (3)

8

10/07/2017 19:50

    היי jin, אם זכרוני לא מטעני, קראת את הגרסה הקודמת.
    היית רוצה לקרוא את הפרקים הקודמים שוב פעם, אם את זוכרת בכלל, או שהיית רוצה שאשנה את הפרקים הבאים, או שאתחיל מהפרק שעצרתי?
    אשמח אם תעני בכנות,
    vnkl

    11/07/2017 13:50

תעשה מה שאתה רוצה … זה הסיפור שלך אני סתם אוהבת לקרוא ….

11/07/2017 14:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך