16

VNKL 24/05/2016 688 צפיות 5 תגובות

"עדיף יותר לחצות את האגם בשחייה," חשב לעצמו גדי "אם אני אעקוף אותו, זה ייקח לי לפחות שלושה ימים, ואני לא אספיק להשלים את האתגר בזמן" חשב לעצמו וקפץ אל מי האגם הקפואים והחל לשחות.
לאחר כמה דקות שחייה, גדי הרגיש שמשהו מתלפף סביב רגלו, ומונע ממנו מלהמשיך לשחות.
הוא הכניס את ראשו אל תוך מי האגם והסתכל. אצה. אצה ארוכה ודביקה התלפפה סביב רגלו, ומנעה ממנו לחלוטין מלהמשיך לשחות. גדי ניסה לתלוש אותה עם ידו, אך זה היה בלתי אפשרי ממש. היא התלפפה ממש חזק סביב רגלו, כשנשמע קול מוזר שבא מתוך המים.
גדי היה ממש באמצע האגם, הוא לא ראה אף גדה. לא את הגדה שממנה נכנס לאגם, וגם לא את הגדה של סוף האגם. הרעש שנשמע מתוך המים היה בועות. בועות גדולות הופיעו ליד גדי, שעדיין ניסה בכל כוחו לתלוש עם רגלו המלופפת את האצה, לשווא. הבועות המשיכו להופיע. מישהו נושם בתוך המים, זה בטוח, והוא מתקרב.
גדי המפוחד החל למשוך עם רגלו את האצה, אבל לא הצליח, כשלפתע יצור ירוק וארוך בעל שתי עיניים כתומות מחרידות קפץ מן המים והתחיל לשחות לכיוון גדי, וגדי היה בטוח בדבר אחד: הוא לא בא אליו בשביל לעזור לו להשתחרר מן האצה.
גדי החל לחשוש שהיצור רוצה לרעתו, כשהבחין שעיניו המחרידות של היצור מסתכלות ישר אל תוך עיניו המפוחדות של גדי. גדי המבועת ניסה שוב ושוב לתלוש עם רגלו את האצה, כשהיצור כמעט והגיע אליו. גדי היה תקוע.
גדי הנואש הכניס ראשו אל תוך המים, בכוונה לחפש משהו שיחתוך את האצה, והוא היה חייב לעשות את זה מהר, כי היצור ממש אוטוטו מגיע אליו.
לפתע, על קרקעית האגם, שלא הייתה עמוקה מדי, גדי ראה סכין. הוא לא ידע איך בדיוק סכין הגיע לקרקעית אגם, אבל זה לא שינה לו עכשיו.
גדי הוא הושיט את ידו לכיוון הסכין והחל לחתוך את האצה, אבל לא, זה מאוחר מדי. המפלצת כבר הגיעה, ואז גדי חשב לעצמו:" אם המפלצת כבר הגיעה, אז אולי כדאי שאדקור אותה עם הסכין, או שכדאי להמשיך לחתוך את האצה ולברוח?".
אם תרצו שגדי יחתוך את האצה, לחצו 4. אם תרצו שגדי ידקור את המפלצת, לחצו על 27.


תגובות (5)

קדימה המשך!

24/05/2016 07:58

27

24/05/2016 08:45

תודה

24/05/2016 17:58

27

25/05/2016 18:46

תודה גם לך על הקריאה

26/05/2016 10:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך