27

VNKL 24/05/2016 648 צפיות 8 תגובות

גדי הרים את הסכין ונעץ אותו ביצור שהתקרב אליו, והיצור הפסיק לנשום, טבע ושקע בתוך מי האגם, וגדי המשיך לשחות באגם.
לאחר כמה שעות גדי הגיע סוף כל סוף אל הגדה הסופית של האגם, והמשיך ללכת לפי הוראותיה של המפה, לכיוון היעד השני והאחד לפני אחרון במפה: כפר הענקים משני הצורה.
לאחר כמה דקות הליכה, גדי ראה מולו את כפר הענקים, בוא ראה עיר ענקית בה הולכים אנשים בגודל רגיל. למה לכפר קראו כפר אם הוא בגודל של עיר? ולמה קראו לכפר, כפר הענקים, אם אין בו שום ענק? גדי שאל את עצמו, אבל בכל זאת נכנס אל תוך העיר, כשנשארו לו עוד שלושה ימים למסע.
"סליחה," שאל גדי אחד מהאנשים שעבר בסביבה "אתה יודע איך אפשר להגיע מכפר הענקים לכפר הגמדים?"
"מכפר הענקים לכפר הגמדים!? ילד, אתה משוגע!? למה אתה הולך לגבול? הרי כל ענק וגמד יודע שהגבול הוא אזור של מלחמות!"
"איזה גבול?" שאל גדי
"הגבול בין כפר הענקים לכפר הגמדים. הגבול הוא בעצם גדר חשמלית, שרק לאחד יש את המנגנון שמפסיק את החשמול של הגדר" אמר האיש
"מי?" שאל גדי המסוקרן
"ראש העיר, כמובן. מר סאלאמון, אבל אם אני מכיר טוב את מר סאלאמון, ואני מכיר אותו די טוב, הוא לא ייתן לאף אחד את המנגנון" אמר האיש
"טוב, תודה בכל מקרה. אתה יודע במקרה איפה בניין העירייה, בו אמצא את סאלאמון הזה?" שאל גדי אבל ראה שהאיש כבר נעלם. גדי ניסה לשאול אנשים אחרים איפה בניין העירייה, שם יוכל למצוא את מר סאלאמון, אבל אף אחד לא ידע איפה נמצא בניין העירייה, מה שהיה מוזר מאוד.
לפתע, גדי שאל את אחד מהאנשים שענה לו:" אני לא יודע איפה נמצא בניין העירייה, אבל אני יודע שאם תגיע לכיכר הכי ראשי בעיר, כיכר המלפליק, תוכל להגיע דרך אחת מהפניות שלו לבניין העירייה. כיכר המלפליק מוביל כמעט לכל מקום חשוב בעיר" והאיש סיפר לגדי איפה נמצא כיכר המלפליק, ובמהירות גדי הגיע לכיכר, וראה שלוש פניות יוצאות ממנו. אחת מהן מובילה לבניין העירייה, ושתיים מהן מובילות למקום אחר.
אם תרצו ללכת דרך הפנייה הימנית, לחצו על 15 . אם תרצו ללכת דרך הפנייה האמצעית, לחצו על 54, ואם תרצו ללכת דרך הפנייה השמאלית, לחצו 36.


תגובות (8)

קדימה המשכים!

24/05/2016 17:59

54

24/05/2016 20:01

15

24/05/2016 23:12

יאללה, עוד הצבעות, שיהיה הרוב קובע!!

25/05/2016 07:38

36

25/05/2016 18:47

תמיד תלכו שמאלה ותצליחו

25/05/2016 18:48

חחח. עכשיו עוד יותר קשה להחליט. יאללה, הצבעה הבאה היא המכריעה, נו!!

26/05/2016 10:52

קשה לי לקבוע מי יחליט על ההמשך, אז קדימה להצביע

26/05/2016 10:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך