אהבהתמידאיתך
היי חברים שלי :) מקווה שאהבתם את הסיפור!! תגיבו מה דעתכם ואיך להמשיך את הסיפור שבת שלום ;)

40 יום עד מותי – 2

אהבהתמידאיתך 04/03/2017 644 צפיות אין תגובות
היי חברים שלי :) מקווה שאהבתם את הסיפור!! תגיבו מה דעתכם ואיך להמשיך את הסיפור שבת שלום ;)

שעה הייתה 7:45 בבוקר קמתי ממיטתי והתקדמתי לשירותים לאט לאט,הבטתי במראה רואה את עצמי.

העיניים הירוקות השיער החלק והחום הפנים הלבנות השפתיים העבות,אני ממש שונאת את זה….

העיניים הירוקות השיער החלק והחום הפנים הלבנות השפתיים העבות,אני ממש שונאת את זה

אני נזכרת במייקל…. מה שקרה במסיבה,התאהבתי בו.

יצאתי מהשירותים וירדתי במדרגות נושמת נשימות כבדות,התקדמתי לספה ומצאתי שם את הטלפון שלי,לקחתי את הטלפון והתקשרתי למייקל,להזמין אותו אליי.

שיחה

מייקל: הלו?

אני: היי מייקל…

מייקל: אה היי דייזי,מה שלומך?

אני: לא משהו…

מייקל:יפה שלי מה קרה?

אני: מייקל בוא אליי

מייקל: אני רץ אלייך!

אני: ביי…

מייקל: רגע רציתי-

סייום שיחה

ניתקתי את השיחה,דמעות ירדו על פניי נזכרת במה שקרה אתמול…

לא האמנתי למה שקרה,כולי רועדת כולי דמעות.

אחרי 10-20 דקות אני שומעת דפיקות בדלת התקדמתי מהר מאוד ופתחתי את הדלת,ראיתי אותו.

אמרתי בקול חלש וצרוד "היי מייקל" הוא הוא לא ענה הוא רק חיבק אותי חיבוק אוהב וחזק.

הוא לחש לי בקול עצוב "מה קרה דייזי?" הוא התיישב בספה ואני עמדתי מחובקת עם עצמי,הוא אמר "בואי תשבי" התיישבתי לידו והתחלתי לספר…..

(מה שהיא סיפרה לאמה- הערת הכותבת)

אחרי שסיימתי לספר לו את הכל הוא הביט בי ואמר "וואו.." כן,גם סיפרתי לו על זה שהתאהבתי בו.

הוא הביט בי ואמר "את אוהבת אותי?…" הנהנתי והזזתי את הראש לצד,הוא אמר "דייזי.." הבטתי בו ואחרי כמה שניות שפתיו פגשו את שפתיי.

הנשיקה נמשכה 2 דקות ולא יותר,הבטתי בו מוסמקת ושאלתי בגימגום "מ-מה ז-זה היה?.." הוא הביט בי בבושה ואמר "אני מצטער" חיבקתי אותו ושאלתי "אתה יכול לישון אצלי הים?" הוא חייך ושאל "את רוצה?" עניתי מוסמקת "כן…" הוא הנהן ואמר "טוב" עלינו לחדרי וכך נרדמנו שנינו אחרי שראינו 5 סרטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך