VongolaBoss
תהנו ^^

An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 10.

VongolaBoss 23/02/2014 644 צפיות 3 תגובות
תהנו ^^

לפני שהבנתי מה קורה חזיזי ברק ומים ניתזו לכל עבר. "אלידרק בבקשה תעשה משהו…" אמרה מירה ונעמדה מאחורי. "כן, מיד." הוא אמר. ונעמד בניהם. "אלקטרוולטה!" עמוד חשמל נוצר בניהם והם עצרו.
"עכשיו תקשיבו ותקשיבו טוב, אנחנו קבוצה אז תניחו את הוויכוחים שלכם בצד כל עוד אנחנו באימון! ואם אני תופס אתכם מתווכחים שוב פעם אני מחשמל אתכם מובן?" אמר אלידרק בקול קשה וקר. הוא נראה מאוד מאיים כשהוא כועס. הם הנהנו והתרחקו אל העמדה שלהם. "תודה אלידרק." אמרתי והוא חייך.

נקודת מבט של אליזבת':
את דרכינו לעמדה שלנו העברנו בשתיקה. "ליזי מה מטריד אותך?" שאל רזיאל.
"אתה יכול לבדוק בעצמך.."אמרתי והתיישבתי על האדמה הקשה.
"אני מעדיף לשמוע את זה ממך..גם ככה אני עייף מכדי להשתמש בקסם שלי." הוא אמר והתיישב לידי.
"אני פשוט דואגת זה הכל." אמרתי והשענתי את ראשי על כתפו.
"אל תדאגי. הכל יהיה בסדר, אנחנו חזקים מספיק והחברות בינינו רק מחזקת, ככה שאנחנו נשרוד הכל." הוא אמר והשעין את ראשו על ראשי.
"תודה." אמרתי ועצמתי את עיניי.

* * *

התעוררתי והופתעתי לגלות אש קטנה בוערת ואת רזיאל מכין משהו שהריח כל כך טוב שרוק התחיל לנזול לי מהפה. "אני רואה שהתעוררת, אני שמח בואי נאכל משהו." הוא אמר והגיש לי צלחת.
"הממממ מרק פיטריות!" אמרתי והתחלתי לאכול זה היה אלוהי.
"אני שמח שאת אוהבת, למעשה בישול זה אחד התחביבים שלי ככה שאני מניח שאני טוב." הוא חייך.
"טוב? אתה צוחק?" שאלתי אותו. הוא נראה קצת פגוע.
"זה אלוהי!" מיד הוספתי והוא חייך חיוך רחב. חיוך שובה לבבות של ממש.
"באמת?" הוא שאל. הנהנתי במרץ.
"מעולם לא טעמתי משהו כל כך טוב!" אמרתי והתמוגגתי שם נראה שרזיאל מסמיק מעט.
"טוב כשנסיים לאכול נקבע מי במשמר ראשון כדי שהשני יוכל לישון." אמר רזיאל ואכל קצת.
"אני אהיה ראשונה אני לא עייפה בכלל." אמרתי והמשכתי לאכול.
"אוקיי. אבל ברגע שאת מתעייפת תודיעי לי טוב? יותר נכון תעירי אותי שאני אחליף אותך." הוא אמר.


תגובות (3)

תמשיכי!!!

23/02/2014 08:07

תמשיכי :>

23/02/2014 08:11

תמשיכי!!

23/02/2014 09:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך