הדרקון מהמבוך
סליחה שלא פרסמי הרבה זמן, היה לי חסם.

D.&.D-פרק 3

הדרקון מהמבוך 22/11/2015 770 צפיות 3 תגובות
סליחה שלא פרסמי הרבה זמן, היה לי חסם.

דרייק גרייבס התעורר בתא מתכת. כנראה שכולאיו לא היו כל-כך חכמים, כי אל-אף שהם טרחו להפריד בין חבורתם, הוא, מלודי וג'ארלוס היו בתא אחד, אלוויס, ארקרוס וארתוריוס היו בתא הצמוד אך האלף הירוק לא נראה בסביבה. לפתע הוא שם לב שמלודי גם ערה וג'ארלוס מתמתח.
"איפה האלף הירוק?" הוא שאל את מלודי.
"הם כנראה מתחקרים אותו או משהו. הוא האחרון שנצפה מחזיק את הגביע." אמרה מלודי.
"ואיפה הגביע באמת?" שאל בכעס ג'ארלוס, תוך נעיצת מבט זועם במלודי. "זה לא שעזרת במשהו בקרב האחרון, שבו לא עלה על דעתך לשלוף את הגביע ולעזור קצת נגד השלדים ההם."
"זה היה קרב חסר סיכוי, ואם הייתי שולפת את הגביע הוא היה אובד לנצח."
"ולא שלפת את הגביע, והוא עדיין אבד לנצח!"
"זהו," אמרה מלודי, "שלא. הוא עלי."
"אז אולי תוציאי אותנו מכאן?" קרא בכעס ג'ארלוס.
כעת גם בתא השני כולם היו ערים, כנראה מצעקותיו של של ג'ארלוס.
"למה שהיא תשחרר אותכם כשאני יכולה?" נשמע קול. ליד הדלת שלהם עמדה דמות גבוהה, אלפית כנראה, ובידה הגביע.
"מה… אבל איך…" גמגמה מלודי.
"עטלף כנף לילה חזק מספיק כדי לסחוב גביע מזהב, קטן מספיק כדי להשתחל בין סורגי התא הזה ונפוץ מספיק בטירה הזאת כדי לא לבלוט." אמרה האלפית.
"ואיפה העטלף הזה עכשיו?" שאל ג'ארלוס.
"העטלף הזה בדיוק מולך." אמרה האלפית.
"מה, איך…" תהה ג'ארלוס (או יותר נכון שחקנו) בזמן שבעולם האמיתי, אורי, שחקנו של דרייק גרייבס הרים את ידו. "אני יודע מי היא! היא דרואידית מאסטרית צורות רבות, ששינתה את עצמה לעטלף כנף לילה כדי לגנוב את הגביע!"
אוהד השה"מ מחא כפיים. " שמי הוא ליה גריסליב," אמרה הדרואידית, "ואתם יכולים לקרוא לי בעלת 100 הפרצופים. אני מבינה שגם אתם באתם נגד ארוויס?"
ג'ארלוס הינהן. "אם כך," אמרה, "בואו איתי." היא שינתה צורה לדב עצום מימדים, קרעה את סורגי הכלוב וחזרה לצורתה הרגילה.

במקום אחר, קרה משהו שאוהד תכנן שהוא יקרה כבר זמן רב. בראש המגדל האפל, במרכזה של ארוויס, ישב על כס האבן השחורה שלו הליץ' האפל ששלט בארוויס, ומולו כרע אדם כחוש לבוש בגדים ירוקים ועל גבו קשת ואשפת חצים.
"הצייד, יש לי צייד בשבילך." קרא הליץ'. "הוא חבורת הרפתקנים שבדיוק נמלטת לי מבית הכלא שלי. ותביא לי את הגביע."


תגובות (3)

חיכיתי לפרק בקוצר רוח!
אל תכתוב באילוץ, תן לסיםור לצאת החוצה.
הפרקים קצת קצרים, אבל זה לא נורא, מקווה לראות פרק בקרוב ^_^

22/11/2015 15:37

    סליחה שהפרקים קצת קצרים, רגעי מתח שמתאימים לסוף פרק באים מהר. חוץ מזה, במפגש מבוכים ודרקונים רגיל אין יותר מדי מידע במפגש…

    22/11/2015 18:16

    אני מכירה את ההרגשה, משהו שבמשחק לוקח עשרים דקות לוקח שעה וחצי במציאות. למרות שבדרך כלל הם לא נגמרים במתח רציני.

    22/11/2015 19:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך