The DawnDance Prince- רעיון

Amora 23/10/2016 733 צפיות 14 תגובות

(כמובן, עוד רעיון מבית היוצר שלי ^^ מפרסמת כדי לקבל חוות דעת~ עדיין בפקפוק מה להתחיל והאם אחרי שאסיים את "מצוד הנבלים".. בינתיים ממשיכים להתגבש לי רעיונות שונים וחדשים)

זה התחיל כשזעקות תושבי הארמון הדהדו בין קירותיו לומר שהנסיך הצעיר של ממלכת רקדני השחר נחטף, הישר מחדרו, באישון לילה. אף אחד לא ידע מי עשה זאת ולמה, כולם יודעים שבליבו של הנסיך יש כוח גדול אשר מי שיחפוץ בו למטרות רוע עלול לאיים על כל העולם, ולכן עליו להישמר היטב. מסען של שלושת שומרות החיים של הנסיך מביא אותן למקום בו חייהן הן רק אגדה, אגדת אשת האייל, מקום שמוכר בפני כולם כ"כדור הארץ", שם, מהר מאוד, הן מגלות את האחראי להיעלמותו של מושא יקירם, העומד לכתר- הוא הנסיך עצמו.
דון רק רצה קצת שלווה מכל חיי הדאגה שלו בארמון, מהחיים שהם אינם חיים כנסיך על ממלכה עגומה, והוא מחליט לברוח, רק למעט זמן, להשתחרר וליהנות. הרי אף אחד מעולם לא בא לדרוש את ליבו מלא הכוח, אף אחד לא איים עליו מעולם… הוא לא הבין את פשר ההגנה המוגזמת עליו, זה נראה היה לו כשטות גמורה. אמנם, זמן קצר לאחר הבריחה שלו, הוא מגלה שבחר בזמן הלא נכון לתרגל את מרד הנעורים הקטן שלו, ושמישהו באמת רודף אחריו, מישהו שכוחו גדול משלו, מישהו שעם לב הנסיך יוכל ליצור הכל, וגם להרוס.

הו, כן וגם הכנתי כריכה (אם אתם לא רואים תרדו למטה):
כריכהדאוונדאנספרינס


תגובות (14)

מגניב לגמרי!
רעיון חביב בהחלט, מכל הרעיונות שהצגת בזמן האחרון הוא האהוב עליי :)
(הרשימה היא: להתאהב בסונג, זודיאק סיינגס (ואו אני כל כך עצלן XD), הבוס שלי מת עליי – ואו יש לך הרבה רעיונות.)
אז, זהו. רעיון מקורי ונחמד ביותר!

23/10/2016 23:53

    חחח תודה רבה! ^^
    וכן, יש לי הרבה רעיונות.. ואלה רק החדשים! יש לי לפני כן גם עוד הרבה יותר! מה עליי לעשות? :(

    24/10/2016 09:22

    לבחור את הסיפור שאת הכי רוצה לכתוב ^^ (ואו, אני לא עוזר בשיט XDD)

    24/10/2016 09:26

    וואו איך לא חשבתי על זה! (ציניות)

    24/10/2016 09:34

רעיון נחמד. אני עם יוטה בעניין הרשימה – באמת הכי טוב שהעלית בזמן האחרון (רק שבחיים לא שמעתי על להתאהב בסונג *~* אני צריכה לבדוק את זה.)
אני לא יודעת באיזה סיפור תבחרי (אהעה כל כך הרבה!), אבל אני בעד שושלת המפלצות/הסיפור הזה ^^ (כל כך עוזרת! XD)
קטניס אוורדין, סוף.

24/10/2016 16:42

    תודה רבה! ^^
    האמת שכבר בחרתי איזה סיפוק אני אתחיל, זה האחד שיש לי הכי הרבה רעיונות אליו ויש סיכוי קטן שאתקל במחסום כתיבה, אבל כרגע אני עדיין מתרכזת בסיפורים הנוכחיים ואעלה חדש אחרי קצת הפסקה בה אעלה רק את עיר של גיבורים.
    לגביי שושלת המפלצות… עד כמה שאני רוצה לכתוב אותו כי הוא גם ספין אוף למצוד האגדות אני רוצה להירגע עם סגנון אחר לכתוב עליו ^^ אז אני מקווה שאותו אכתוב בהמשך :)

    24/10/2016 16:46

רעיון נחמד.
לא יודע למה, אבל זה טיפה הזכיר לי את הנסיך הקטן…
מבין כל הרעיונות אני הכי אהבתי את Zodiac Sign…
וזה ממש ממש נחמד שאת מנסה ז'אנרים אחרים.
בהצלחה עם הסיפור שתחליטי להתחיל!

25/10/2016 09:56

    אל תשווה לנסיך הקטן, זה ספר נוראי ואחד השנואים עליי! :00 אז ברור שהוא לא יהיה דומה לו.
    תודה רבה! ^^

    25/10/2016 10:04

ספר נוראי?!
ספר גאוני!
בכל מקרה, רציתי לשאול אותך משהו לגבי הפאנפיק שאני עובד עליו – טאי בקשר יותר טוב עם הייזל או עם טסה?
כי לפי הרקע שליאנה כתבה – הוא גדל אצל הסטארקים, אבל מצד שני הוא בקשר טוב גם עם הייזל, לא?
אז לפי דעתך – עם מי יש לו קשר יותר טוב?…

25/10/2016 11:02

    אוי לא, הוא עשה לי גיהינום בבית ספר, לא סבלתי אותו אפילו לרגע!
    בכל מקרה… הממ הוא בקשר טוב עם שתיהן. אבל היחסים שלו עם הייזל זה בערך כמו היחסים של קאפ עם נטשה. ותזכור שטסה הגיעה לבית של טוני רק בגיל אחת עשרה אז הם מכירים רק שש שנים.

    25/10/2016 11:05

אוקיי…
והיחידים שגרים במגדל הנוקמים הם טאי, טסה, מק ודאש?

25/10/2016 11:21

    טסה וטאי. מק מתאמן שם כי בתכלס הוא גר בווקאנדה ודאש בבית שלה.

    25/10/2016 12:02

אהבתי את הרעיון והכריכה מהממת!!! אני מקווה שתתחילי

27/10/2016 14:14

תודה רבה! ^^

08/11/2016 10:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך