Wolf in Sheep's Clothing
אני מעריצה של שקרניות. השקרנית האהובה עלי היא אמילי, תגיבו מי האהובה עליכם :)

The Twin Theory – הקדמה – מבוסס על הרעיון של שקרניות קטנות.

Wolf in Sheep's Clothing 07/01/2017 908 צפיות אין תגובות
אני מעריצה של שקרניות. השקרנית האהובה עלי היא אמילי, תגיבו מי האהובה עליכם :)

כן, אני מודעת לעובדה הקטנה הזו שזה נשמע ממש דומה לשקרניות (למי שראה), אבל זה אחרת.
אני מבססת את כל הסיפור על התאומה האבודה של אליסון, קורטני.
אשר היו תאוריות לפיהן היא A.
אני אעשה את זה, רק עם דמויות אחרות וסיפור אחר.
אשמח לקבל חוות דעת בתגובות.
חיחי שיינה דילורנטיס.
—————————————————————————–
´רייבן עשתה מעשה נוראי. היא הרסה את המוניטין של המשפחה שלנו. אנחנו לא יכולים להישאר פה יותר. אנחנו צריכים לעזוב.
עד שהכל התחיל להסתדר מאז שגילינו.. אבל היא הייתה חייבת להרוס.
אנחנו צריכים לעזוב אותה מאחור.´ שיינה רשמה במחברתה. המחברת הזו הייתה סודית, אף אחד לא ידע עליה. היא הייתה מחברת קטנה מאוד, בגודל של פנקס, ובה רשמה את כל סודותיה.
כיום, שנה לאחר המקרה, שיינה הסתכלה על הפנקס, בגעגוע קל לאחותה.
´אתן תאומות, אלוהים אדירים, את לא יכולה לא להתגעגע אליה, תפסיקי לשטות בעצמך´ הפצירה בעצמה שיינה. רייבן אמנם הרסה למשפחתה את החיים, אך היא לא יכלה לעצור בעצמה מלחשוב על הדברים הטובים שקרו בעזרתה.
שיינה הייתה אחת מהבנות הדחויות בלייבן, אשר נמצאת בליבה של ארצות הברית.
היא הייתה בודדה בבית הספר, ללא חברה, חוץ מאחותה התאומה ואחיה הגדול.
טוב, אחיה הגדול למחצה. לאחר שהתגלה שאמה שכבה עם בן אדם אחר ושיקרה לכל משפחתה, ולא גילתה ממי באמת נכנסה להריון- הפך אחיה הגדול, וולטר, לאאוטסיידר, לכבשה השחורה של המשפחה. "הוא לא שייך אלינו, אני מתביישת בו." נהגה להגיד סבתה של שיינה לפני מותה. למרות שזו לא הייתה אשמתו של וולטר על כך שנולד, נהגו בני משפחתו לשנוא אותו ואף להעליב אותו.
לאחר מעברם לעיירה הנידחת, פיירפילדס, שיינה הפכה לנערה פופלרית. אף אחד לא העז להתייצב מולה, ומול הפמלייה שלה.
הפמלייה שלה כללה ארבע בנות.
סלינה ג´ונאס, אשר הייתה הנמוכה ביותר בחבורה, שיערה השחור היה באורך בינוני ומסודר תמיד על כתפייה. עינייה השחורות הראו את כל רגשותיה, בדרך כזו או אחרת.
ג´ולי רוז, נערה אופנתית מאוד, בעבר הייתה בעודף משקל, אך הרזתה באופן משמעותי והתחילה להתעניין באופנה. שיערה הג´ינג´י תמיד בלט ועינייה הירוקות תמיד זרחו, אף על פי ששיינה לא הפסיקה לכנותה ´חבית´, הן נשארו חברות.
פייפר רדפילד, בת למשפחה אמידה, ציוניה תמיד היו מאיות ואם הייתה מקבלת פחות מ95 הייתה מתעצבנת ונענשת על כך מהוריה. היא האחות השניה במשפחתה, אשר צריכה לקחת דוגמא כל הזמן מאחותה הגדולה, אשר התחילה ללמוד רפואה לא מזמן. שיערה החום לא היה ארוך, אך תמיד היה אסוף בקוקו גבוה ובגדיה תמיד היו מסמלים רשמיות. עינייה החומות היו בגוון דבש כזה, אף אחד לא יכל לעמוד בפניהן.
האופי של פייפר תמיד עמד בינה לבין בנים.
ופארדייס נורת´, אחת מהבנות הכי נחשקות בבית הספר. כולם ידעו על מערכת היחסים המהוללת שלה עם רובין אוניל, אשר נחשב לבחור הכי נחשק בבית הספר. פארדייס תמיד הייתה צנועה, היא לא נפתחה לכל אחד אך הייתה נאמנה לחברותייה, וזה מה שגרם לכולם לחבב אותה כל כך. שיערה השחור היה מסודר בצורה מושלמת בכל יום מחדש, ועינייה החומות זהרו כל פעם אשר הייתה רואה את שיינה. פארדייס הייתה הבת הכי גבוהה בחבורה ולכן לעולם לא לבשה עקבים, אף על פי שחברותיה הפצירו בה ללבוש כי כך תראה ´יפה יותר ומושכת יותר´.

ואז הייתה שיינה.
שיינה דילורנטיס.
נערה גבוהה ויפייפיה, שיערה הבלונדיני הגלי תמיד היה מסודר עם ספריי, עינייה הכחולות הקרות כקרח, הפכו עם חברותייה לעיניים רכות ומבינות.
שיינה לא סיפרה אף פרט מחייה לחברותיה, והרשתה להן לבקר בביתה רק במקרים מאוד מיוחדים. שיינה תמיד טענה לומר:
"חברות שומרות סודות. זה מה ששומר אותנו מאוחדות."
אך, איפה רייבן בכל הסיפור?
נשכחה מאחור בלייבן. משוטטת לה ברחובות, מנסה לחיות מדולר לדולר.
מחפשת לה נקמה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך