צבי 4000
הפרק הזה הוא פרק אחרון של העונה הראשונה של הספר. עוד שעה: הרשמה לעונה השנייה של הספר!!!!!.

דמדומי האלים פרק 20: עלייתו הקצרה של אוסופיריון חלק ב

צבי 4000 17/03/2014 692 צפיות אין תגובות
הפרק הזה הוא פרק אחרון של העונה הראשונה של הספר. עוד שעה: הרשמה לעונה השנייה של הספר!!!!!.

אוסופיריון צעד קדימה. הוא הרים את ידו והייזל הוטחה בתורן הארגו 2."הייזל!" פרנק הסתער על אוסופיריון אבל עף לאחור והוטח בהייזל שניסתה לקום."איזה דרמה" אוסופיריון בחן את טרפיו."עכשיו את מי אהרוג ראשון" אמר אוסופיריון ואז הצביע על הספינה והיא צנחה אל בור עמוק מאוד שלא היה שם מקודם."מה עשית להם" קראתי."פשוט מאוד" אמר אוסופיריון."הם צונחים אל טרטרוס ברגעים אלה ממש". אוסופיריון הרים את ידו שוב ואני כמעט נפלתי לבור אם קייל לא היה תופס אותי."תודה" אמרתי."אין בעד מה" אמר קייל."אם הוא יכול לגרום לספינה לצנוח אל טרטרוס דרך בור שלא היה שם קודם אז איך אנחנו יוכלים לנצח אותו" אמר יונה."לא תוכלו לנצח אותי" אמר אוסופיריון ורקע ברגלו. הוא הרים גל הלם שהפיל אותנו על הרצפה."אף כוח בעולם לא חזק מספיק כדי לנצח אותי ואפילו אם כל העולם יהיה נגדי אני עדין אנצח" אמר אוסופיריון וירה חץ של אש שחורה שננעץ באנבת. פרסי תפס אותה אבל אז חץ בוער ננעץ גם בו."זה כל כך משעשע" אמר אוסופיריון. מטאור נורה לעבר אוסופיריון אבל הוא רק הסיט את המטאור."מי מעז לנסות לפגוע בי" שאג אוסופיריון."אני אמרה איילת והחלה להפגיז את אוסופיריון בברקים. למרות הברקים לא פגעו בו איילת המשיכה להפגיז אותו בברקים עד שהוא ירה חץ שחור לעבר איילת והחץ ננעץ בה. שלפתי את חרב האלים."אף אחד לא פוגע בה" אמרתי וברק ענקי פגע בחרב האלים. חרב האלים החלה לזהור. הרמתי את החרב."אני מקווה שנהנת מהשחרור כי אני הולך להחזיר אותך ישר לתוך הכלא שלך. יונה וקייל הרימו את הנשקים שלהם שזהרו באור כחול ובאור סגול. ואז הנחתנו את הנשקים וקווים של אור סגול כחול וצהוב החלו לנוע לעבר אוסופיריון. אוסופיריון ניסה להפגיז את קווי האור אבל כל מה שהוא שלח נבלע בקויים. בסופו של דבר הם הקיפו את אוסופיריון ויצרו בועה סיביבו. ואז הבועה נכנסה לתוך הכלא."לאאאאא" צעק אוסופיריון כאשר הוא נכלא שוב.כאוס אפופיס וסיטיר התפוגגו."זה היה מרשים" אמר יונה. החצים השחורים התפוגגו. ואז שמתי לב שהיהלומים לא במקום שלהם בעץ."אני חושב שנצטרך לחפש שוב את היהלומים" אמרתי. כעבור כמה דקות כולם התעוררו מהעילפון של החצים."אז איך יוצאים מכאן" שאל אנבת."במיוחד שהארגו 2 שוב אבדה"."אל תשכחי את פרנק והייזל" הזכיר לה פרסי. פתאום קרן אור הופיעה וזאוס יצא ממנה."אני מביו שהספינה אבדה" אמר זאוס.ולכן אני עומד לשלוח אותכם למחנה החצויים" זאוס הצביע עלינו ופתאום היינו במחנה החצויים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך