צבי 4000
הפרק הבא ב13:00

דמדומי האלים פרק 32

צבי 4000 07/04/2014 712 צפיות אין תגובות
הפרק הבא ב13:00

~אביעד~ אני חייב להודות שהרעיון של קייל היה ממש טוב. בכל פעם שמפלצות הופיעו קייל ירה עליהם עם הרובה שלו והם הצטרפו לצבא המפלצות שלנו שהלך וגדל עד שהיו בו 100 מפלצות. כעבור כמה דקות של הליכה ראינו את המחנה של האוריאגמה. חומת ארד שחורה ומאימת למראה הקיפה את המחנה ושני שומרים עמדו על המשמר בשער."אני מניח שזה מחנה האויב" אמר ניק(השם של קרונוס אחרי שהוא איבד את הזיכרון)."בדיוק" אמר יונה. שלחנו כמה מפלצות מהצבא שלנו להמהם את השומרים והם עשו זאת בצורה שקטה מאוד. ניק פרץ את השער באמצעות חרמשו והמפלצות של הצבא הסתערו על החיילים."עכשיו צריך למצוא את האחרים ולברוח מכאן" אמר יונה ודקר חייל אחד."אני מניח שאתה מתכוון לאלה" שאל ניק והצביע על אוהל גדול ופתוח. קייל נכנס לאוהל ושיחרר את האחרים."תודה" אמר פרנק."איפה הייזל" שאלתי."אוסטין בא ולקח אותה לשם" אנדרו הצביע לעבר הבור."אסור שהוא יעשה לה משהו" אמר פרנק."ואגב מי זה" הוא הצביע על ניק."אני אסביר אחר כך" אמר קייל."אני ופרנק נלך לעצור את אוסטין, כל השאר תעזרו למפלצות" הצבעתי על המפלצות שבניתיים עשו מהומה במחנה."הבנו" אמר אנדרו וכל קבוצה פנתה לדרכה.

אני ופרנק הגענו בול בזמן. אוסטין הבחין בנו והסתובב. הוא הצמיד סכין לגרונה של הייזל."כמה זמן חיכיתי לראותכם ובמיוחד אותך פרנק" אמר אוסטין."שחרר אותה מיד" אמר פרנק."אני חושב שזה בלתי אפשרי" אמר אוסטין."יש לכם שתי ברירות,או שאני מפיל אותה לטרטרוס. הוא הצביע על שפת הבור "או שאני הורג אותה בעצמי."לא זה ולא זה" אמרתי ושלפתי את חרב האלים."חבל מאוד" אוסטין דחף את הייזל אל שפת הבור. הוא שלף חרב והתרחק כמה צעדים כשגבו עדייו מופנה אלינו. פרנק התקדם חרש לעברו אוסטין וברגע שאוסטין היה קרוב אליו הוא נעץ את חרב ברגלו של אוסטין וחבט בפרצופו. אוסטין התמוטט על האדמה. פרנק תפס ברגלו והניף את אוסטין. הוא העיף אותו לתוך הבור."לפחות עכשיו לא נראה אותו בזמן הקרוב" אמרתי. פרנק הבחין שהאדמה לרגליה של הייזל עומדת להתפרק."הייזל!" פרנק ניסה לתפוס בידה אבל איחר את המועד. הקרקע התפוררה והייזל צנחה אל התהום. מזל שפרנק ראה את זה. הוא זינק לעזרתה ותפס בידה אבל נגרר בעצמו אל התהום וכמעט נפל גם אם לא הייתי תופס אותו."אל תעזוב" אמרתי. אנדרו ואליסה התקרבו וניסו לעזור. באשר להייזל היא דיממה מחתכים בזורעותיה וידה כמעט החליקה מידו של פרנק עד שהגיעה למצב שפרנק תפס את אצבעה….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך