צבי 4000
פרק אחרון של העונה השנייה הרשמה לעונה השלישית והאחרונה נפתחת עוד מעט

דמדומי האלים פרק 35: עימות מכריע

צבי 4000 07/04/2014 784 צפיות תגובה אחת
פרק אחרון של העונה השנייה הרשמה לעונה השלישית והאחרונה נפתחת עוד מעט

~אביעד~ התחלנו להשליך עליו ברקים גלים של מים ויריות מהרובה של קייל אבל המתקפות רק נבלמו במגן שעלה סביב אוסטין."אי אפשר לפגוע בו" אמר אנדרו."אתם לא מרגישים את זה" שאל אוסטין."העוצמה שמקרין מפלצת האוריאגמה מחלישה את כל האויבים שלנו". החלק המחריד זה שהוא צדק. עוצמתו של המפלץ החלישה אותנו בדיוק כמו ההילה של אפופיס."אסור להיכנע" אמרה אליסה ושיחררה גל ענקי של מים. המים נבלמו במגן שלו אבל העלו עשן."זהו זה" צעקה אליסה."תירו על המגן מי חומצה זה ירסק את המגן" אמר פרנק. בסופו של דבר המגן נשבר אבל לאף אחד לא היה כוח להשליך מתקפה על אוסטין חוץ מפרנק."הוכרעתם" אמר אוסטין ומפלצת האוריאגמה נכנסה בגופו של אוסטין."עכשיו אנחנו אחד" אמר אוסטין ובהדרגה החל להשתנות. הידים שלו העלו טפרים ועיניו הפכו אדומות. זנב החל לצמוח לו ועורו הפך לסגול אפל."אני בלתי מנוצח" אוסטין ירה כדור של אש סגולה עלינו. כדור האש שיטח את כולנו על הרצפה. אוסטין שלף את חרמשו והתקדם לעברנו עד שעצר ליד גופתה של הייזל. הוא הניף את חרמשו."חזי בטרטרוס" אוסטין היה הורג את הייזל אבל פרנק הפך לדרקון וחבט את הייזל מחוץ לטווח חרמשו של אוסטין. ואז הוא דאה לעברה,זרק אותה באוויר ובלע אותה. ואז הוא החל להשתנות עד שקו כחול ובוער רשף על צד גופו הימני וקו אדום על צד גופו השמאלי. הקווים נפגשו באמצע הגוף שם באור צהוב רשף לב זהוב. קולו של פרנק הדהד במערה: עכשיו אתה מת" הוא ירה חץ של אש על אוסטין ומחץ אותו. אוסטין הפך לדרקון שחור והוא ירק אש סגולה אבל פרנק ירק אש כחולה. שני קווי האש נפגשו וכל קו אש הפך לקרן של אור. לפעמים פרנק גבר ולפעמים אוסטין גבר. כך זה נמשך כמה דקות עד שבסופו של דבר קרן האור של פרנק גברה על אוסטין והוא נכלא בכדור של אור כחול."עכשיו לעולם תטריד עוד אף אחד" פרנק פוצץ את כדור האור הכחול. כשמה שנותר מהכדור התפזר אוסטין לא נראה עוד. פרנק דאה לעברנו והניח את הייזל על האדמה. הוא השתנה בחזרה לאדם והוציא שני קריסטלים, האחד אדום והשני כחול."עשית עבודה יפה" שומרת הקריסטל הופיעה ליד פרנק."מפלצת האוריאגמה לא תטריד יותר אף אחד"."אבל הייזל מתה" אמרתי."היא לא תמות" שומרת הקריסטל פשטה את ידיה והקריסטלים עפו לעברה. ואז היא נעלמה. בין רגע עבר רעד בהייזל והיא התעוררה. פרנק חיבק אותה ואני חושב שהוא גם נישק אותה אחר כך ועזר לה לקום."עכשיו צריך לחזור למחנה" אמר פרנק.

אני חושב שבימים שלאחר הקרב בשאול פרנק והייזל התקרבו אף יותר מהרגיל. אנדרו ואליסה הפכו לזוג רשמית ואני חושב שהכל הסתדר ונוכל לזכות לחופש. אבל היום האפל עוד לא עבר, אז אולי העימות המכריע עוד מחכה לנו?


תגובות (1)

תמשיך את זה מהר!

07/04/2014 19:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך