צבי 4000
הפרק הבא ב16:00

דמדומי האלים פרק 37

צבי 4000 08/04/2014 778 צפיות 4 תגובות
הפרק הבא ב16:00

~אביעד~"המניטאור הזה לא מוותר" אמר יונה."אז נצטרך להשתמש באמצעים" לחצתי על כפתור ותותח טילים נחת בין הידים שלי העפתי מבט דרך החלון וראיתי את המפלץ. כיוונתי את הטיל."אסטה לה ויסטה טה ביבי" יריתי את הטיל והמפלץ התפוצץ."זה היה טיל אמיתי" שאלה איליין."כן" אמרתי. שמעתי שאגה נזעמת וראיתי את המפלץ רודף אחרינו."נו באמת" אמרתי."יש דרך מהירה יותר לחזור למחנה" שאלתי."אני נוסע הכי מהר שאפשר" קרא יונה. המיניבוס עלה על הכביש שמוביל למחנה."אני חושב שיש עוד דרך" אמר יונה ולחץ על כפתור. מנוע סילון פרץ מהאחורה של המיניבוס והרכב האיץ."אני מקווה שהוא ויתר" אמרה קייט אבל כמובן המניטאור המשיך לרדוף אחרינו."איך הוא מוצא אותנו" שאלה איילין."מפלצות מסוגלות לאתר ריח חצויים ממרחק של קילומטרים" אמרתי. הגענו למחנה והמיניבוס נכנס בסערה אל החניון."יונה, קח אותם לכיירון, אני אעכב אותו" קראתי. יונה איילין וקייט עלו במדרגות החניון בזמן ששלפתי את חרבי והסתערתי על המפלץ. קפצתי על גבו של המניטאור ונעצתי את חרב האלים בתוך השריון הבוער שלו. המניטאור צווח בזמן שניסה לנער אותי מעליו. קפצתי ושלחתי כדור אש הישר לגרונו של המפלץ. המניטאור התפוצץ והפך לאפר. החזרתי את חרב האלים לנדן ועליתי במדרגות.

כשנכנסתי כיירון בדיוק גמר להסביר לאיילין ולקייט על המחנה."קח אותם לביתן 1 ולביתן 20(הביתן של ניקס)"."בסדר" הלכתי עם איילין וקייט אל אזור הביתנים. בדרך הן שאל אותי כל מיני שאלות ואני עניתי להם על השאלות. אחרי שהבאתי אל איילין לביתן 1 הלכתי עם קייט אל ביתן 20. הביתן של ניקס היה ביתן שחור ולא היה שם הרבה אור. שמתי את קייט בביתן שלה(שלא היו בו הרבה ילדים) והלכתי לביתן שלי. בדרך ראיתי את פרנק מעביר שיעור בלחימה לבני ארס ולחצויים אחרים שבמקרה בא להם להשתתף. כאשר הגעתי לביתן שלי אנדרו ואיילין יצאו לשחק במגרש הכדורסל. הוצאתי ספר וקראתי אותו. פתאום שמעתי קול:"אזהרה, סכנה למחנה" זה היה המערכת שהתקנתי בביתן כדי לראות אם יש התקפה על המחנה. רצתי אל המסך של המערכת(שבמקרה היה גם מסך המחשב) והדלקתי אותו."איום חמור" זה מה שהיה כתוב. רצתי אל כיירון."התקפת מפלצות" קראתי. כיירון הבין את המצב ופירסם את ההודעה במחנה. תוך שנייה חצויים מכל הביתנים לקח כלי נשק והתיצבו בעמדות שעל החומה. הסתכלתי דרך המשקפת שעל החומה וראיתי צבא של מפלצות. רוב המפלצות היו מניטאורים וחלקם היו בוערים."הבליסטראות מוכנות" שאלתי את פרנק שעמד לידי."מוכנים לאש" הוא אמר."אז הרשות נתונה" אמרתי."אש" צעק פרנק ומטח של כדורי אש וטילים השמיד כמה מפלצות. כשהמפלצות התקרבו למחנה עוד מטח ריסק את המפלצות שנותרו."זה היה מהיר" אמר פרסי אבל אז רעם נשמע בשמיים ויצור ענקי נחת מול חומות המחנה."המחנה יהרס היום" אמר היצור ואז שלף גרזו ענקית והחל להתקדם……


תגובות (4)

יש לך כמה שגיאות כתיב וזה מינוטאור ולא מניטאור

08/04/2014 14:11

כולם להקשיב!
אני ביום הביקורות השנתי שלי!

08/04/2014 14:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך