צבי 4000
הפרק הבא ב17:00

דמדומי האלים פרק 38

צבי 4000 08/04/2014 733 צפיות 2 תגובות
הפרק הבא ב17:00

~אביעד~"מה זה הדבר הזה" צעק קייל."מניוטאור ענק" קרא פרנק. מטח של כדורי אש ניתז משריון המפלץ בלי להזיק לו."השריון מזכיר טיטניום" אמר יונה ושילח במפלץ כדור מים."זה ברזל אני חושב" אמרה הייזל."ברזל לא נמשך למגנט" שאלתי."כן" אמרה איילת שירתה כדורי אור על המפלץ."תביאו את רכבי המגנט" קרא פרנק. 5 רכבים שעל גב כל אחת מהם היה מותקן מגנט יצא מהשער והסתובבו סביב המפלץ. המניוטאור הענק ניסה למחוץ אותם באמצעות הגרזן אבל הוא החטיא כל פעם מחדש. חלקי הברזל של השריון שלו החלו להתפרק עד שכל השריון עף לעבר המגנטים."תירו בו עכשיו" צעק פרנק. טילים פגעו מיד במפלץ ורכבי המגנט הספיקו להיכנס למחנה בול כאשר המפלץ התפוצץ.

בלילה כשאכלנו בחדר האוכל של המחנה שמענו קולות של רעמים ושניים עשר קרני אור פגעו באדמה. האלים האולימפים יצאו מקרני העור. הם נראו כמעט כמו גופות. חצויי אפולו ניגשו מיד לטפל באלים."מה קרה" שאל כיירון."האולימפוס הושמד" אמר זאוס. כולם במחנה פערו פיות בתדהמה."מי עשה דבר כזה" שאל פרסי."היום בבוקר צבא של מניוטאורים בוערים הופיע על האולימפוס והחריב אותו" אמר ארס שנשען על פרנק ועוד ילד מביתן ארס."במזל הצלחנו להשתגר משם" אמר האדס."אם האולימפוס הושמד יהיה קשה יותר להתמודד עם מפלצות" אמרתי."בוא לא נזכיר שהאולימפוס היה מקור כוחם של האלים" אמרה זואי."אז נראה לי שזה מוסכם על כולם שהאלים יעבירו את מקום משכנם לכאן" אמר כיירון וכולם הריעו. אחרי שארוחת הערב הסתימה כולם הלכו לישון. הגעתי לביתן. איילין ישבה על המחשב ושיחקה."הכסא קצת נמוך מידי" אמרתי."מצטערת, לא שמתי לב" איילין הגביה את הכסא. נשכבתי על המיטה ונרדמתי.

התעוררתי לקול דפיקה בדלת. קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת."אנחנו צריכים את העזרה שלך" פרסי עמד מאחורי הדלת."מה קרה" שאלתי."זאת אנבת, היא נעלמה ואנחנו מחפשים אותה כבר כל הלילה" אמר פרסי."מי היה האחרון שראה אותה" אמרתי."ראיתי אותה יוצאת אל מחוץ למחנה"."זה מסוכן" אמרתי."היא אמרה שהיא יוצאת לאסוף חצויה מבית מלון בניו יורק" אמר פרסי."תתניע את הרכב" אמרתי."אנחנו נוסעים לחפש את אנבת"…..


תגובות (2)

ווהו המשך!
הדמות שלי נכנסה?

08/04/2014 14:59

כן, מתחילת העונה השנייה

08/04/2014 15:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך