צבי 4000
הפרק האחרון יעלה או היום או מחר!!!

דמדומי האלים פרק 51: נבואת הקרב האחרון

צבי 4000 05/06/2014 768 צפיות אין תגובות
הפרק האחרון יעלה או היום או מחר!!!

~אביעד~ נלחמתי כמו שלא נלחמתי מעולם. כרתתי ראש של כל מפלצת שראיתי. האלים הקדומים התקדמו לעבר המגדל וכל מפלצת שהיתה טיפשה מידי והסתערה עליהם רוסקה."כדאי שנגיע למגדל כמה שיותר מהר" קרא יונה וקפץ. הוא כיוון את קלשונו לעבר המפלצות וגל של מים שיטח מפלצות. קייל הרים את ידו וצבא של שלדים עלה מהאדמה והסתער קדימה. המפלצות ניסו להילחם בשלדים אבל השלדים היו עשויים כנראה מפלדה כי הם לא קרסו בכלל. בסופו של דבר כאשר הגענו למגדל פניתי לאחור. כל שדה הקרב היה מפוזר בגופות של מפלצות."עדיין נותר לנו מספיק זמן לעצור את אוסופיריון" שאלתי."כן" אמר פרנק."הירח עוד לא כיסה את השמש בשלמותו" הוסיף אנדרו. התחלנו לעלות במגדל ולעבר הקרב האחרון.

אוסופיריון ידע להתיש את אויבו."המגדל עד כדי כך גבוה" שאלה הייזל."כנראה אוסופיריון רוצה להתיש את האויב לפני שהוא מגיע כך שלו ישאר רק להשמיד אותו" אמרתי. אחרי טיפוס של כמה קומות ראינו דלת שהיתה פתוחה טיפה. הייזל הציצה לתוך החדר."אין שם שום דבר מלבד דף של נבואה" היא אמרה. נכנסנו פנימה."אני רואה משהו" יונה הצביע על הקיר. ניגשתי כדי לבחון מה כתוב שם."ביום השנה להולדתו של בן האלים" הקראתי "הירח יכסה את השמש והקרב האחרון יחל"."באיחוד של שלושת הכוחות יביא הוא חורבן או גאולה" ברגע שסימתי רעד עבר בחדר. אני יונה וקייל הצלחנו לצאת מהחדר בול כאשר הרצפה התמוטטה יחד עם כל חברינו. רק לאחר שהאבק התפזר גלינו שאנדרו,אליסה,זואי,איילין,איילת וקייט הצליחו להיתלות על הדלת. מיהרו למשוך אותם."עוד מלכודת של החלאה" אמר יונה."בואו נמשיך" אמרתי "ולא ניכנס לשום חדר במגדל הזה" הוסיפה זואי. מיהרנו למעלה.

כשהגנו לראש המגדל ראינו את אוסופיריון יושב על כס מלכות שכולו שחור."אני רואה שהצלחתם לעבור את הרצפה המתמוטטת" אמר אוסופיריון."ולמרות זאת הצלחתי לגבות מכם כמה קורבנות בדרך"."שתוק" אמר יונה."ככה אתה פונה לאדון האופל" שאג אוסופיריון והשליך כדור אש סגולה על יונה אבל הוא התחמק."אתם לא יודעים שגורלו של האופל למשול בסוף היום הזה" אמר אוסופיריון."אתם לא מסוגלים לעצור בעדי"."אז כנראה שלא שמעת על האלים הקדומים" אמרתי."שמעתי עליהם" אמר אוסופיריון."אני רואה כל מה שיש ביקום וגם כל מה שיקרה בעתיד"."אז אתה יודע שאתה תובס היום" אמר אנדרו."אתה באמת חושב שתוכלו לעצור אותי" צחק אוסופיריון."אני ידעתי כבר מליארדי שנים שבסופו של דבר האלים ימותו וכל היקום יפול לידי"."אנחנו לעולם לא ניכנע" קראתי ושלפתי חרב. רק שלא ידעתי איך החרב הגיע אליי."זהו הנשק שאל האדמה הקדום דיבר עליו" שמעתי קול בראשי."זוהי חרב האלים המקורית, שיצורה כאשר העולם נוצר" הקול אמר ואז נעלם. כולם שלפו את נשקם."אם אתם רוצים למות היום אז אני אגשים את זה" אוסופיריון קם מכסאו ושלף חרב ענקית שבערה באש שחורה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך