~הסודות שמאחורי האלים-הרשמה~

נטע המלכה D; 07/04/2014 1288 צפיות 25 תגובות

הספר שמספר על הסוד הגדול של האלים-כל האלים ולא רק מהמיתולוגיה היוונית והרומית-נגנב והוחבא במקום לא ידוע. האלים כועסים. האם מלחמת אלים עומדת בפתח? מה יהיה תפקיד החצויים במערכה הזאת? ומה בכלל הסוד הגדול?
תקראו ותגלו.

טוב… אז להרשמה :

שם:
גיל:
הורה אלוהי (אפשר גם יווני וגם רומי) :
מראה :
רקע :
משהו נוסף על הדמות :

טוב אז… זהו זה מקווה שאהבתם את התקציר ושתקראו את הסיפור ושתתנו לי דמויות (:


תגובות (25)

יש!!!!!!!!!!!!!1 תשמרי דמות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/04/2014 11:01

תשמרי לי דמות!

07/04/2014 11:03

רעיון מגניב!
שם: סיידי (עדיין תקועה לי בראש החפירה על משפחת קיין) ווילסון.
גיל: 14.
הורה אולימפי: אממ…. טוב….. אפרודיטה! קצת גיוון!
מראה: שיער חום-זהבהב ועיניים חומות. יפה, (מן הסתם אפרודיטה) אבל לא שמה איפור.
אופי (כי צריך גם את זה): מתוחכמת, צחקנית, צינית, שונאת את כל הסטיגמות של בנות אפרודיטה, הרפתקנית ומזלזלת בחצי מהביתן שלה.
רקע: שנאה את זה שאבא שלה כל הזמן ניסה לשלוח אותה לפנימיית בנות, אז היא ברחה מהבית. מצאה את המחנה (יש, נכון?) בטעות – היא הלכה בחוף של לונג איילנד וראתה את עץ האורן של תאליה, ומשהו פשוט אמר לה להיכנס. הייתה בת שתיים-עשרה.
משהו נוסף: אין ממש…

07/04/2014 11:03

שם: ריי ג'ונסון
גיל: 14
הורה אלוהי: אני מגוונת! לא אני לא, הפייסטוס.
מראה: שיער שחור-כחלחל מסופר בתספורת של בנים, עיניים ירוקות, נמשים, רזה, גבוהה, חיוורת, אף קטן וחמוד, שפתיים קטנות, מתוקה.
אופי: מלאת שמחת חיים, היפראקטיבית, יותר מידי נחמדה.
רקע: היא גרה עם אמא שלה עד גיל שלוש, בגיל הזה זאוס החליט להיפתר ממנה והרג בטעות את אמא שלה במכת ברק, ריי נפצעה אנוש והייתה בבית חולים עד גיל חמש, אז דודה שלה הוציאה אותה משם ולקחה אותה אליה הביתה.
דודה שלה לא אהבה אותה בכלל, לצערה של ריי היא הייתה קרובת המשפחה היחידה שלה, היא ניצלה אותה ואת הכישרון שלה בבנייה והעבידה אותה מערב ועד בוקר.
בגיל שבע ריי גילתה שיש לה סבא, היא מיד יצרה איתו קשר והוא אימץ אותה בשמחה, הוא לימד אותה לבנות דברים מדהימים ואהב אותה מאוד, עד שהוא מת מסרטן.
ריי הייתה בת עשר והמוות שלו שבר אותה, היא הועברה לפנימייה וניסתה להתאבד שלוש פעמים, היא ניסתה להרוס את חייה בכך שרצחה אנשים, פוצצה דברים ונכשלה בלימודים.
למזלה היא משכה הרבה תשומת לב ונאספה למחנה החצויים לפני שהמפלצות, שגם הם נמשכו אליה בגלל כל הבלגן שיצרה, הספיקו להרוג אותה.

07/04/2014 11:08

    משהו נוסף על הדמות: דודה שלה עדיין בטוחה שהיא עבריינית ומנסה למצוא אותה ולהושיב אותה בכלא.

    07/04/2014 11:16

שם: אד סקוט.
גיל: 13.
הורה אולימפי: אפולו.
מראה: שיער חום כהה שמסורק לא ממש ברור ועיניים ירוקות.
אופי: שמח, אופטימי, אוהב לעזור ולספר בדיחות, אף פעם לא לוקח דברים ברצינות. יכול לעודד את המצב רוח של כל אחד.
רקע: חיי בבית יתומים, ותמיד האמין שההורים שלו יבואו יום אחד וייקחו אותו. כל פעם שמישהו היה בא לבקר שם הוא נצמד אליו בתקווה שזה אבא או אימא שלו. גורש מבית היתומים אחרי שהתחילו לתקוף אותו מפלצות ואבא שלו הנחה אותו עד שהגיע למחנה.

07/04/2014 11:15

אוו דמות!
שם: קסניה (קסיושה) קמרובסקי.
גיל:16
הורה אלוהי: ארס. אל המלחמה.
מראה: שיער שחור גלי, עם פוני לצד.עיניים כחולות, ולפעמים אפילו סגולות. עור חיוור ולבן ונמשים. אף ישר ומנומש, שפתיים ורודות בהירות ודקות. היא מאוד רזה, יש הל אצבעות ארוכות, היא לא גבוהה מידי, הראש שלה רנאה גדול מידי יחסית לשאר, ולמרות כול זה היא חזקה להפליא ורצה מהר מאוד. מהר, מאוד.
אופי: חסרת טקאט, היא תגיד את כול מה שהיא חושבת מתי שהיא חושבת^^ היא לא עקשנית ומקבלת דעות של אחרים, היא נאמנה רק אנשים שמביאים לה תועלת, וגם זה לפעמים. שקרנית מממש ממש טובה, ואי אפשר לסמוך עלייה. היא מנומסת לאנשים שהיר וצה מהם משהו. מתאהבת בקלות, וחזק. לרוב בבנים, למרות שפעם התאהבה בבת והם היו ביחד שנה, ואז זה נגמר.
משהו נוסף על הדמות: משתמשת רק בחרבות. לא פגיונות, לא אגרופים, רק חרבות- ספצפיות חרב מקומפלקט של חרבות זודיות, ז"'א היו שתיים, יש לה אחת למקרה חירום והיא משתמשת רק בשניה, ורק אם האויב חסר מעצורים מדיי היא תשתמש בשניה. אה והיא מדברת כמעט אך ורק רוסית,והאנגלית שלה צ-ו-ל-ע-ת!
רקע: היא נולדה באירוצק, סיביר, רוסיה. עברה לפני שנה ל… איפה שהסיפור מתרחש. יש לה אח קטן, בן 10, שהיא אוהבת מאוד, אימא שלה, אנסטסיה קמרובסקי, התחתנה עם וולאד פונטוב כאשר קסניה הייתה בת 4. וולאד נחמד ונעים, אוהבמאוד לשיר. היא גרה באטמוספירה תמיד חמה ונעימה מלאה במוסיקה, היו לה חברות מעולות שאהבו את אותה המוזיקה כמוהה, עד שהיא התחילה להיכנס לסמים ואלכוהול. זה קרה בטעות- כאשר אמרו הל שהיא הוכלת לעבור ל.. איפה שהסיפור מתרחש, חברותיה התחילו להיכנס לזה, והיא מיד עקבה אחריהן. היא נגמהל בסופו של דבר, אבל זה לאחר שסבלה הרבה, יותר מידי. היא הייתה חכמה מאוד בבית הספר, המורים אהבו אותה, היא תמיד הוכיחה להפ שהם טועים. אחיה הקטן תמיד היה שם בשבילה ועזר לה, קוראים לו ניקיטה פונטוב.

מקווה שזה בסדר!
תמשיכי!
אלין

07/04/2014 11:23

שם: וויל ריבר.
גיל: 11.
הורה אולימפי: נפטון (לא פוסידון)
מראה: שיער שחור כפחם ועיניים ירוקות-כחולות עצובות.
אופי: שתקן, מתבודד, אוהב חברה אבל לא תשומת לב, שמח רק בשביל החברים שלו. חסר ביטחון עצמי.
רקע: עבר בריונות, בבית היו מכים אותו, והוא לא עשה שום דבר נגד זה. יום אחד אבא החורג שלו נטש אותו לבד בעיר והוא הסתובב ולא ניסה לחפש את הבית. בגיל עשר מצא חבורת חצויים במסע חיפושים שהתעקשו שהוא יבוא איתם למחנה. בהתחלה הוא לא הסכים, אבל אחר כך הלך אחריהם. בגלל שאצל הרומאים נפטון מביא מזל רע גם במחנה מתעללים בו.
משהו נוסף: כשהוא עצוב הוא אוהב לעשות צורות במים.

07/04/2014 11:24

שם: סיימון שיין
גיל: 13
הורה אולימפי: הרמס
מראה: שיער שטני, עיניים בצבע דבש (דומה לשיער שלו) עם מבט ממזרי (אני מתה על המילה הזאת…)
אופי: הוא קלפטומני (נו, הרמס…) חמדן וקנאי, קשה לו להיקשר לאנשים הוא לא נאמן ונוטה לחמוק מביצוע מטלות למיניהן. הוא ציני. הדבר היחיד שכן טוב בו הוא שהוא פשוט גאון. אם הוא היה משתמש בשכל שלו לא רק לגניבת חפצים בלי להתפס, הוא היה יכול לעשות דברים שאף אדם אחר לא יכול.
רקע: בא ממשפחה טובה, אבא חורג שאוהב אותו מאוד. בית עשיר. אבל כל זה לא משנה לו והוא ממשיך לגנוב ומרוד בכל מסגרת שהוא נמצא בה. רוכב על סקייטבורד. הוא מגיע למחנה החצויים אחרי שמפלצת רודפת אחריו באחד הלילות בהם הוא הלך לגנוב דברים. הוא רוכב על הסקייטבורד שלו עד שמגיע לכניסה של המחנה.

07/04/2014 11:29

שם: ניק(שם מגניב לא?)
גיל:15
הורה אל: ונוס ומארס(זוג מנצח)
מראה: שיער חום ועיינים אדומות(לא כדם)
רקע: הוא יודע שהוא חצוי ומי ההורים שלו ובמחנה הוא אפילו מדבר איתם לפעמים(למרות שלפי החוקים זה אסור אבל זאוס/יופיטר לא יודע את זה ובדרך כלל הם מדברים איתו בחלומות שלו).
כוחות: דיבור הקסמה וזימון חיילים(אני רוצה)

07/04/2014 11:33

    אהבתי את הדמות אבל יש לי שאלה אם שני ההורים שלו הם אלים אז זה יכול להיות שהוא חצויי?

    07/04/2014 12:41

    תקראי לו חצויי כפול

    07/04/2014 14:07

    חצי ועוד חצי שווה שלם…

    07/04/2014 14:17

שם: איזבלה
גיל: 14 – אבל בעיקרון כמו כולם.
הורה אולימפי: קלותו. אלת הגורל במיתולוגיה הרומית. אבא שלה הוא בן אניאו – אלת הטבח (מיתולוגיה רומית… נשבעת שאני לא ממציאה!).
מראה: שיער שטני חלק עם קצוות זהובים (בכוונה. תביני בסוף), עיניים כחולות עמוקות, צבע עור בהיר. קצת מעל הגובה הממוצע. לא חזקה במיוחד אבל מומחית בחרבות.
אופי: מצחיקה, צינית – אוהבת להציק לאויבים שלה, מנהיגה. ילדה מאוד חברותית שמכירים אותה אבל לא הרבה מכירים אותה כי מבודדים אותה.
רקע: היא נרדפה ע"י מפלצות מאז שהייתה ילדה קטנה. יש לה את היכולת לחזות וממש לראות מצבים שהתרחשו בעתיד והיא מסוכנת מאוד. בגלל שיש לה את הגנים של אניאו כמעט כל תחזיות העתיד שלה הם על רצח וטבח ומוות. היא שונאת את עצמה ויש לה ביטחון עצמי נמוך מאוד.
(אם אפשר בסיפור שהיא לא תהיה מבודדת..? בבקשה…)
משהו נוסף: כשהיא חוזה משהו אז נורא כואב לה והיא מתקפלת מכאבים וקצוות השיער הזהובים שלה משתנים לצבע שחור והיא רואה רק טבח ומוות.

07/04/2014 11:44

שם: ג'ייק
גיל:13
הורה אלוהי: וולקן ונכד של אתנה
מראה: לבן בעיקרון אבל מכוסה בדרך כלל בפחם וגריז, שיער שחור ועיניים אפורות.
רקע: גדל בבית דתי וכשראו שהוא יודע לשלוט באש (בגיל 8) אז זרקו אותו לבית היתומים הכי גרוע שיכלו למצוא ושם הוא נורא עזר להם אבל בסוף אמצו אותו ושלחו אותו לבית הספר ששם כל שנה סילקו אותו.
משהו נוסף: שונא את הדת ושולט באש והוא ממש חכם וטוב בלבנות דברים

08/04/2014 13:53

חייב עבר?
(אני פשוט גרועה בזה!)

08/04/2014 14:00

    תעשי בלי עבר ואני כבר יחרבש משהו

    08/04/2014 18:38

היום אני מעלה את הפרק הראשון

09/04/2014 12:05

מתי הפרק הראשון

05/08/2014 17:30

***השני

05/08/2014 17:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך