נטע המלכה D;
טוב אז זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם כי אני כן אז... תגיבו ותתנו ביקורת

הסודות שמאחורי האלים -פרק 1!!!!

נטע המלכה D; 09/04/2014 2931 צפיות 21 תגובות
טוב אז זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם כי אני כן אז... תגיבו ותתנו ביקורת

-ניק-

היום הגיע.
היום אני בן 15 ואני ישמע את הנבואה.
אתם בטח לא מבינים כלום אז אני יסביר, אני חצויי כפול -בן של שני אלים- ההורים שלי הם ונוס (אלת האהבה והיופי) ומארס (אל המלחמה) אבל כולם פשוט קוראים לי שלם וכשנולדתי ההורים שלי, כירון ויופיטר שמעו נבואה שהם הניחו שהיא כנראה מתייחסת אלי כי היא נאמרה ביום שנולדתי ולמרות שזה היה יכול להיות על כל אחד אחר, זאת אומרת מה אני קשור לכל העניין הזה ו… סטיתי מהעניין.
טוב, איפה הייתי? אה כן, אז הם חושבים שיש עלי נבואה ויופיטר אסר עליהם לספר לי או לכל מישהו אחר על תוכן הנבואה עד שימלאו לי 15 וטוב, היום זה היום.
התעוררתי בחדר שלי בבית הגדול (בגלל שלא ידעו לאיזה ביתן אני משתייך אז תקעו אותי שם) התלבשתי, ירדתי למטה ויצאתי החוצה. אחרי שהלכתי כמה דקות הבנתי שאין לי שום מקום מסוים ללכת אליו וכנראה שאני סתם נער חסר חיים ומשועמם.
ואז שמעתי קול מאחורי "מזל טוב!"
קפצתי והסתובבתי לראות מי זה, ראיתי נערה, רזה, גבוהה וחיוורת, בערך בגיל שלי עם שיער שחור-כחלחל קצר ועיניים ירוקות, בת של הפייסטוס.
"ריי, מאיפה את הגעת?" אמרתי עדיין עם דופק מואץ בגלל שהיא הבהילה אותי אבל חשדתי שזה לא רק בגלל זה.
ריי הסתכלה עלי במן מבט חצוף כזה ואמרה "מאיפה אתה הגעת? ולמה אתה אדום?"
אויי, שיט! רק שהיא לא חושבת שאני מסמיק!
"הבהלת אותי" ואז קול קטן בראש שלי אמר 'הצלה יפה עכשיו תתחיל להזיז עניינים ותזמין אותה לצאת איתך' 'אבל מה אם היא לא תסכים?' קול אחר ענה בראש שלי והקול הראשון לא הספיק לענות כי בדיוק אז ריי אמרה "אז… 15 הא?"
חייכתי חיוך ביישן ואמרתי "כן, טוב היום אני ישמע את הנבואה שאולי" והדגשתי את ה'אולי' "מדוברת עלי, אבל לא ניראלי"
היא הסתכלה עלי במבט ספקן ואמרה "באמת? כי אני לא רואה פה עוד שלם ששעה אחרי שהוא נולד נאמרה נבואה שכנראה מספרת על מישהו, אתה רואה מישהו כזה?"
"לא… אבל-" התחלתי להתנגד ובדיוק קטעה אותי קול קונכייה שמסמלת את ארוחת הבוקר שידוע גם כזמן הנבואה.
ריי חייכה אלי חיוך גדול וגררה אותי לאולם האוכל שבו חיכו ההורים שלי, כירון, מר ד/ב, האורקל ויופיטר.
רק רגע יופיטר?! זה עד כדי כך חשוב?
התיישבנו במקומות שלנו וכשכל הביתנים הגיעו כל האלים בחדר צעדו קדימה -יופיטר היה בראש- ומארס התחיל לדבר "כולכם כבר יודעים בשביל מה התכנסנו כאן היום" ברקע נשמעו מילמולי הסכמה ומישהו, כנראה אחד החדשים שלא הספיקו להתעדכן אמר "בשביל האוכל" בכל מקרה מארס המשיך בדבריו "אני מזמין את בני, ניק לצעוד הלום כדי לעמוד בכבוד כשישמע יחד איתכם את הנבואה"
קמתי ועשיתי כדבריו. האורקל התקדמה לעברנו התיישבה על הכיסא בעל שלוש הרגליים המפורסם, נשמה נשימה עמוקה ונכנסה למצב המלחיץ שלה: העיניים שלה בהקו באור ירוק ועשן הסתלסל מפיה והיא התחילה לדקלם:

הסוד הגדול יגנב ברגע
ולאחר תחבולות רבות עדיין ישאר בלי פגע
נצר האלים עם חבריו אחריו יחפשו,
בעוד אחרים את תוכניתם לסקל ינסו
תשעה יצאו למסע בעוד יחזרו רק שבעה
ולבסוף ימצאו הם את מה שרצו אך לא מה שבו חפצו.


תגובות (21)

דבר ראשון: יחזרו רק שבעה?! את מי את מתכוונת להרוג?
דבר שני: המשך!

09/04/2014 12:43

דבר ראשון: זה סוד! מוועחעחעחע
דבר שני: אני ימשיך מחר

09/04/2014 13:31

שנייה אם הוא רומאי (ושלם ) אז
א) הוא לא אל?
ב) הוא לא אמור אם כבר להיות במחנה הרומי?

09/04/2014 13:37

א)אני לא יודעת זאת דמות שנתנו לי וגם אני לא ממש הבנתי את זה אבל זה מגניב לא?
ב) בסיפור שלי שני המחנות משולבים במין מחנה חצויים רק עם יותר פעילויות, יותר חצויים רומים ויוינים ויותר אימונים

09/04/2014 13:56

    זה משש לא הגיוני…

    09/04/2014 14:58

    נו, אני מניחה שממילא ישלבו אותם בסוף דם אולימפוס, אז ב' כן הגיוני.
    וא', ייתכן שהוא כמו הרקולס, כאילו היה אל וניטלו ממנו הכוחות או משהו….?

    09/04/2014 15:03

    לא, זה היה בגרסה של דיסני.
    בגרסה האמיתית הוא היה חצוי שהפך לאל אחרי מותו (נטע קירסי עציץ – ויקיפדיית מיתולוגיה יוונית מהלכת)

    09/04/2014 15:10

    נו טוב…

    09/04/2014 15:15

אני חושבת שאחרי דם האולימפוס בכל מקרה ישלבו את שני המחנות…

09/04/2014 13:59

הממ…
נשמע מעניין. המשך.

09/04/2014 14:09

המשך!

09/04/2014 14:10

המשך והדמות שלי היא הדמות הראשית!!!

09/04/2014 14:11

    שונאת אותך.
    התאפקתי, כי גם לי היה רעיון כזה, שתהיה ילדה של שני אלים, ובסוף חשבתי שזה מופרך מידי וויתרתי על זה.

    09/04/2014 14:17

    דרך אגב את יכול לפרט יותר על הדמות כי אתה לא אמרת מה האופי שלו ועדיין לא ממש הבנתי את הקטע של החצויי כפול ואיך הוא חצויי ולא אל

    09/04/2014 14:25

המשך ומהר! דבר אחד, כשמדברים בגוף ראשון ומתכוונים לעתיד, מתחילים את המילה עם האות א׳ לדוגמה, כתבת ״אני ישמע״ וצריך לכתוב ״אני אשמע״. אבל זה שולי ומה שבאמת רציתי לומר זה……

תמשיכי ומהרררררר!!!

09/04/2014 14:27

תמשיכי!!! (רק חסרות טיפה סימני פיסוק… סתם אומרת… נתת לי רצון להמשיך את סיפור המיתולוגיה שלי.. הממ… אולי אני אמשיך מחר.. נראה אם אני אספיק..)

09/04/2014 14:39

לופה היא המקבילה של כירון לא? וכירון במחנה היווני אז לא לופה צריכה להיות במקום כירון אם ניק הוא רומי ?

ואני לא בטוח … אבל אני חושב שמשני אלים יחד יוצא יותר אל מאשר גיבור לא? אל תחשבו שאני אומר את זה…

10/04/2014 12:34

    לופה רק מכינה את הרומאים למה שיהיה במחנה ומאמנת אותם קצת היא לא ממש איתם במחנה

    10/04/2014 12:43

לא אמרתי שהיא איתם במחנה….

10/04/2014 12:45

היא יכולה לעשות שהוא הנכד של מארס ואבא שלו יתחתן אם ונוס.

05/08/2014 11:47

היא יכולה לעשות שהוא הנכד של מארס ואמא שלו היא ונוס.

05/08/2014 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך