סתם מישהי
מקווה שאהבתם!

הרפתקאות האולימפוס פרק 2

סתם מישהי 24/06/2014 929 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם!

*לין*
רק עברתי בית ספר וכבר קורים בו דברים מוזרים. אני כבר שבועיים בבית הספר אלסטורד וזה מה שקורה. מעניין אם יש בו דברים עוד יותר מוזרים מאשר מורה לאנגלית עם רגלי תיש. אני לא מבינה איך כל הכיתה יכלה פשוט לצחוק ולא לשים לב לזה. ברחתי מהכיתה וראיתי שהמורה התחיל לרדוף אחריי. חשבתי לעצמי "פשוט תרוצי כמה שיותר מהר, את תהיי בסדר!". הצלחתי לצאת מבית הספר וגיליתי שיש עוד נער בכיתה שלי ששם לב לכך. הצטערתי שלא זכרתי את שמו. הוא שאל אותי: "גם את ראית את זה?" עניתי לו: "מה גם אתה? חשבתי שהשתגעתי!". תחושת הקלה מילאה אותי, איזה מזל! אני לא מדמיינת דברים.מיד התחלנו לחפש מקום מסתור מטרנוס. ניסינו להיכנס למסעדות ולחנויות אבל אף אחת לא הסכימה להכניס אותנו! (אני בטוחה שאם היינו מספרים להם שמורה לאנגלית חצי תיש מוזר רודף אחרינו, הם היו מכניסים אותנו בשמחה). הייתי מיואשת. לא מצאנו שום מקום להתחבא בו! השפלתי את מבטי אל הרצפה ולפתע הבחנתי במכסה הביוב. קראתי לו לבוא ונכנסו לביוב. הצצנו מבעד למכסה כדי לראות האם טרנוס שם. הוא אכן היה שם. הוא התקדם לעבר פח ושלף משם פחית. הוא התחיל ללעוס אותה וכשסיים הביע הבעת שובע. סגרנו את המכסה והתיישבנו על רצפת הביוב. היה שקט מוחלט בביוב חוץ מרעש המים הזורמים בו. לאחר שתיקה ארוכה החלטתי לשאול אותו איך קוראים לו. הוא ענה: "קוראים לי ג'ייק, איך קוראים לך?". אמרתי לו את שמי ודיברנו על מה שקרה עם טרנוס והפחית. התחלנו להרהר בכך שהוא מורה שלנו כבר זמן מספיק רב והוא יכל לתפוס אותנו עוד קודם, אבל הוא לא עשה את זה. לפתע הבחנתי במשהו מגיח מן החושך. זאת הייתה מפלצת רפש ענקית עם שלוש עיניים ולא גפיים. גייק אמר לי: "בואי נחסל את היצור הזה!" וקם על רגליו.
אני מתחילה לחבב את הילד הזה…


תגובות (5)

בבקשה תגיבו

25/06/2014 13:20

תמשיך/כי הרגע! ♥
~קוראת חדשה~

07/07/2014 18:36

הייתי ממשיכה את הסיפור אך החלטתי שלא מכיוון שגיליתי שקשה לי לכתוב סיפור על מיתולוגיה וכדי לכתוב סיפור מדויק כזה צריך לעשות מחקר מיוחד על המיתולוגיה .מצטערת, אך שמחה שאהבת ואולי אכתוב סיפור חדש בקרוב.

09/07/2014 16:26

אוקיי. חבל זה סיפור טוב.

09/07/2014 22:12

תודה!
אני מקווה שהסיפור החדש שלי יהיה טוב כמעט באותה מידה

10/07/2014 12:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך