התערבות-פרק 1

מאקס כותב 17/10/2013 914 צפיות 5 תגובות

"התערבנו?" צחק האדס,וקולו הדהד בקירות החדר.
זאוס חשב קצת,ולבסוף הנהן בראשו.
"מעולה.אז,שהטוב מבינינו ינצח!" האדס צחק שוב.
שניהם לחצו ידיים,וזאוס חזר אל הר האולימפוס.
ביום הזה,התחילה ההתערבות שתגרום להכל להשתנות.
בקרוב,הכל יתהפך,ושום דבר לא יחזור לקדמותו….

"בוקר…" מלמלתי וניסיתי לקום,אבל הרגשתי שהמיטה לחשה לי:"תישאר פה,נוח כאן יותר".
בסוף לא הייתה לי ברירה,וניסיתי להרים את עצמי.
השיער החום שלי היה מבולגן ממש,והעיניים הירוקות שלי סירבו להיפקח.
לפתע,הרגשתי רוח נעימה נושבת עליי.פקחתי עיניים,ומצאתי את עצמי שוכב באמצע שדה פרחים.
לבשתי את הפיג'מה האדומה שלי,והייתי מוקף בפרחים סגולים כשרוח קלה נושבת עליי ועל הפרחים,ומעיפה עלים ועלי כותרת.
זאת הייתה הרגשה נעימה.שיפשתי עיניים,וכשהבטתי שוב,השדה נעלם והייתי בחדר שלי שצבוע בכחול.
"מוזר" מלמלתי וקמתי.הלכתי לחדר האמבטיה,ושטפתי את הפנים.לא הפסקתי לחשוב על מה שקרה לי.
זה היה יום שבת,והחלטתי שהיום אני רק נח.לא מספיק שהלימודים בכיתה י' הם קשים,היה לנו גם שבוע עמוס בחנים ומבחנים.
הלכתי אל המטבח,וראיתי פתק על המקרר:'הלכנו.אל תחכה לנו'.
"שוב עשו לי את הקטע הזה" רטנתי בזעם.בפעם האחרונה שזה קרה הם נעלמו לחודש.
אני נדב,בן 15,לומד בכיתה י'.בגיל חמש גיליתי יכולת שיש לי:להזיז מים בכח המחשבה.אמא שלי וג'ף,אבי החורג, מתרחקים ממני ככל שאפשר מאז.ת'אמת? מתרגלים.
התרכזתי טוב בברז,וקצת מים יצאו ממנו אל הכוס.הראש שלי כאב.הוא כל הזמן כואב כשזה קורה.
"הוי הוי הוי הוי הוי הוי!!" שמעתי קול מוזר."וואט דה?!" התחלתי,אך בתוך רגע הופיעה מולי חרב שתקועה באדמה."מה קורה?!" ליד החרב הופיע אדם גבוה,שיער שחור ארוך,עיניים אדומות,לבוש בבגדים שחורים וחייך."אתה שומע אותי?" הוא אמר,ושמתי לב שהלשון שלו היא כמו של נחש.
"מי אתה?" לחשתי מפוחד.תודו בזה,חרב ואדם מפחיד שמופיעים סתם ככה מולכם,זה די מוזר.
"אני? מה זאת אומרת מי אני? אתה באמת לא יודע?" הוא שאל מבולבל.
"חשבתי שעידכנו אותך כבר!" הוא אמר ושלף שעון כיס זהוב מכיסו והציץ בשעה.
"טוב,אין לי ממש זמן.אני אחזור אחר כך ואשלח מישהו שיעדכן אותך!" הוא אמר ונעלם עם החרב.
הבטתי סביב כדי להיות בטוח שזאת לא מתיחה.
"דינג דונג!"


תגובות (5)

המשך… זה נראה מעניין…

17/10/2013 10:16

המשך מייד

17/10/2013 10:26

תמשיך!

17/10/2013 11:40

אהבתי!
הפעם הסגנון כתיבה שלך טיפה שונה פה… או שזו רק אני? XD
יש מצב שאתה מוסיף לסיפור כימרות? *-* כימרה זה יצור מגניב!
אתה יודע מה זה כימרה, נכון?
ומה עם קליפסו?
ומה עם אודיסאוס?
(אני פשוט קוראת את האודיסיאה אז אני אוהבת את הדמויות שם)
טוב.. דיי! חפרתי! XD

17/10/2013 11:44

אודיסאוס! ושוב תמשיך!

17/10/2013 11:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך