מאקס כותב
אז הפרק מכיל מעין סיכום קצר של הסיפור עד עכשיו.
בנוסף,ההקדמה של המבחן השלישי.
אני אעלה פרק נוסף היום בערב!

התערבות-פרק 13 סיכום קצר

מאקס כותב 01/11/2013 1416 צפיות 3 תגובות
אז הפרק מכיל מעין סיכום קצר של הסיפור עד עכשיו.
בנוסף,ההקדמה של המבחן השלישי.
אני אעלה פרק נוסף היום בערב!

כל הערב חיפשנו את אנגוס אבל לא מצאנו.
בסופו של דבר פרשנו,והלכנו לכיוון החדרים.
"נתראה בבוקר" פיהקתי ונכנסתי לחדר שלי.
בלי להביט לחדר פשוט קפצתי על המיטה וניסיתי לישון.
לא הפסקתי לחשוב על מה שיהיה מחר.
בכלל,איך זה שהחיים שלי השתנו תוך יום? יום אחד אני פשוט מתעורר,ובום-זה קורה.
"את האמת,מה קרה לי עד עכשיו?" שפשפתי עיניים והבטתי למעלה.
"הכל התחיל….המ….כשקמתי אתמול" לחשתי לעצמי.
קמתי מהמיטה,וארס הופיע.הוא נעלם מיד אחרי זה ואז…..הבחור הופיע.
הוא נתן לי את השעון עם הצג,וזאוס שהופיע על הצג הסביר על המבחנים,ומאוחר יותר כשארס בא לקחת אותי לשם,הפייסטוס הופיע וניסה לקחת אותי אל פוסידון.
הם עמדו להילחם אבל זאוס עצר אותם,והביא אותי אל המקום.בלילה ההוא,פגשתי את רייג'ל.
אחר כך,התחיל המבחן הראשון.ירדתי כדי לצוד מפלצת,אבל כמעט ונאכלתי.אני ורייג'ל נפלנו אל חבורה של מפלצות,והן נלחמו זו בזו.
אחר כך,התחיל המבחן השני שבו אתנה חדה לנו חידות.יכולתי לעבור ישר למגדל משום שעניתי נכון,אבל רייג'ל טעה אז החלטתי לעזור לו וללכת איתו.
כמעט שהרגה אותנו מפלצת,אבל אנגוס הופיע והרג אותה.הוא הוביל אותנו למעבר שישר מוביל אל המגדל.
הודות לרייג'ל שיודע יוונית,שלושתינו נכנסנו אל המגדל,ואז התחיל החלק השני.
הגענו אל החידה הראשונה,ובזבזנו שם קצת יותר מחצי שעה.בסוף הודות לכך שרייג'ל יצר קרע על הדף,הבנו את הפתרון והמשככנו קדימה לקרב.
עמדנו מול ביירון,שאכן היה חזק והפיל את אנגוס במכה אחת.הוא עמד לנצח אותי,אבל התחמקתי ושברתי את השעון שלו.
המשכנו עוד קצת,אל החידה השלישית שם היינו צריכים לחשוב טוב.כשהגיע התור שלי ובחרתי במעבר החשוך,גיליתי את הפנים האמיתיות של אנגוס.
הוא הפיל את השעון שלי,ונפלתי אחריו.מזל שרייג'ל היה שם לעזור לי,וככה הגענו אל סוף המבחן.
והנה-אני כאן.בלי שום ידע על מה הולך לקרות הלאה.

מיסטר די ישב על כסאו של האדס.הוא הביט לעבר הצבא שלו,וחשב.
"אם כך,איך הגעתי עד לכאן?" הוא צחק.
זה התחיל מההתערבות ההיא בין האלים הטיפשים-האדס וזאוס.
הודות להתערבות הזאת,הגיעה ההזדמנות שחיכיתי לה כל כך.
אז התחלתי לאסוף משתתפים,חלק שזאוס בחר וחלק שאני בחרתי.כמובן-כל מי שבחרתי הייתה בחירה נכונה בשביל התוכנית שלי.
בזמן שהם היו עסוקים בתחרות,אני ירדתי אל השאול ונתתי להאדס את הסוד כיצד ליצור צבא מתים.
בשביל ליצור את הצבא הייתי צריך את הכוחות שלו,והוא נפל בפח.
חיכיתי עד שיבנה צבא מתאים,והרגתי אותו הודות לנשק של הטיטאנים.
קיבלתי את הכח שלו,והמשכתי לבנות את הצבא.
שכנעתי את ארטמיס עבור לצד שלי,ושלחתי אותה להרוג את אתנה,בשביל למנוע הורדה במספר המשתתפים שיגיעו למבחן השלישי.
נכנסתי לתמונה ללא ידיעתו של זאוס,וגרמתי לכך שהמבחן השני ייגמר.
כשארטמיס חזרה לשאול,הייתי צריך להיפטר ממנה מיד,לפני שתשנה את דעתה ותספר לזאוס הכל.
רצחתי אותה,והשתמשתי בנשמה שלה ובנשמה של אתנה על מנת לתקן את השאול.
והנה-אני כאן,משלים את התוכנית שלי לתחיית שילטונם של הטיטאנים.
"בקרוב,הקרב המכריע יתחיל!" מיסטר.די צחק.

(למחרת)
בבוקר שלמחרת,כולנו הגענו אל זירת קולוסיאום ענקית.
"הנה! המבחן השלישי יתחיל!" שאג ארס.הוא עמד במרכז הזירה הענקית.
"כל סיבוב,שלושה משתתפים יכנסו אל הזירה ויילחמו.הקרב יהיה-קרב עד המוות!"
חלק קפאו במקום."רק אחד מכל השלושה יוכל לצאת מתוך הזירה.אחרי שיגיעו עשרת הזוכים,השניים שההערכה שלי אליהם הייתה הגבוהה ביותר ימשיכו הלאה אוטומטית,ומי שישארו ילחמו בקרבות של שני סיבובים-כל סיבוב ארבעה משתתפים!"
"אבל…אני גרוע בקרב!" רייג'ל נפל אחורה:"כל משתתף כאן נראה קשוח לגמרי!" הוא הביט סביב.
את האמת הוא צדק-כל אחד מהמשתתפים נראה קשוח.
"הנה הוא!" לחשתי לרייג'ל והצבעתי על מי שעמד הכי רחוק מארס-אנגוס.
"אני מקווה לחסל אותו באחד הסיבובים!" לחשתי.
"כל אחד שאין לו נשק,יוכל לקחת נשק מתוך הערימה כשתורו יגיע!" ארס הצביע אל קצה הזירה.
"הקרב הראשון:אנגוס,ווליר,וסייגאן!"


תגובות (3)

אל תזכיר לי שהרגת את אימא שלי, דודה שלי וגם את הדוד-רבא (אח של סבא) שלי!
תמשיך ותהרוג את מיסטר.די.
לסיכום – מנטיקורים!

01/11/2013 07:19

אהבתי. ותמשיך מייד

01/11/2013 07:20

טוב, תעלה כבר פרק, רוחצ-קרובי-משפחה.
מנטיקורים! (כן, ככה אני אסיים כל תגובה)

01/11/2013 10:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך