^-^Your Death
אממ.. תגיבו!

חצויה? הקדמה+דמויות+ הרשמה קטנה… פליז כנסו ותגיבו

^-^Your Death 30/10/2014 1218 צפיות 10 תגובות
אממ.. תגיבו!

טוב אממ… אז ככה, אני באמת מצטערת וכל ההסבר המפורט אצלי בדף כשאתם נכנסים. סליחה כל מי שאכזבתי אני גם אכזבתי את עצמי, אבל הפעם הכול יהיה אחרת.

———-הקדמה———
הסיפור יתנהל מנקודות מבט שונות של המשתתפים.
חצויה? הוא סיפור המספר על המיתולוגיה היוונית שיעקוב אחר בני נוער והאלים בשנת 2230.
ג\'נה סטנלי חושבת שהיא נערה אמריקאית רגילה, אך אז מגיעה אישה מוזרה אל ביתה אשר מודיעה לה שאימה אינה אימה. לאחר דברי האישה ג\'נה מועברת למקום שהוא בעצם מחנה לחצויים אשר אועבר לאנגליה בעקבות כך שנהרס בשנת 2159, בגלל המתקפה של האלים עליהם.
ג\'נה צוברת לעצמה חברים אך גם אויבים ויריבים במחנה, וכאשר היא נשלחת למסע חיפושים אחר דבר יקר שנגנב מהמחנה היא צריכה להחליט מי הם חבריה האמיתיים ומי הם אויביה. האקשן בסיפור לא נגמר, הרומנטיקה, המתח והדרמה תמיד באוויר וההרפתקאות בלתי נגמרות.
מקווה שתקראו!

~~~~~~~~~~~~~~דמויות~~~~~~~~~~~~~~~~
שם:ג\'נה
שם משפחה: סטנלי
גיל: 15
שם האם: לא ידוע (בשביל המתח)
שם האב: גייקוב סטנלי
מראה: שיער שטני חלק, עיניים ירוקות-אפורות, אף קטן וחמוד, שפתיים רגילות, רזה, גבוהה, לא שרירית אבל לא מקל.
אופי: מנהיגה מלידה, יודעת לשחק (מלשון- משחק,תאטרון),פתיל קצר, חברותית לאלה שחברותים אליה או בכללי חברותיים, שונאת כשמעצבנים אותה, שונאת כשמשתחצנים לידה, ושונאת כשהאגו של אחרים שולט עליהם, למרות שהאגו שולט גם עליה והיא מודעת לזה.
רקע: לפעמים יש לה חלומות מוזרים על מפלצות ואנשים שנראים כמו האלים עליהם לומדת בבית הספר. היא חיה חיים טובים ונעימים עם אביה ועם \'\'אימה\'\' אך אז מסתבר שחייה בעצם מזוייפים. אביה הוא אביה אך אימה אינה אימה. רק אז, ההרפתקאות בחייה מתחילות עם נבואה מוזרה.
——————————————
שם: אנדרו
שם משפחה: צ\'לנג\'
גיל: 16
שם האם: אנדי צ\'לנג\'
שם האב: האדס
מראה: שיער שחור עם גוונים חלשים של כחול, עיניים ירוקות, רזה, גבוה, שרירי, קעקוע של מפתחות השאול (שחורות) מקועקעות בתוך להבה מתחתיהן.
אופי: חביב הבנות בגלל היותו פלרטטן, מעצבן מאוד, שחצן, פתיל קצר, מנהיג מלידה, האגו קודם לכל.
רקע: בגיל שנתיים מצא את עצמו שוכב במיטה שחורה באולם אפל וענק, בטירה של אביו. האדס לקח אותו לידיו ולחש לאוזנו את המילים \"אתה שייך לעולם שבחוץ לא פחות ולא יותר ממה שאתה שייך לכאן\" האדס הניח את הילד על המיטה, פרספונה נעמדה מעליו ונשקה לילד על מצחו בחיוך \"היעוד שלך הוא להוכיח שכולם, אפילו בני האדס והאדס עצמו שווים לכולם ואפילו יותר טובים\" האדס ופרספונה חייכו אליו והוא הופיע בדרך מוזרה בביתה של אימו האמיתית, שם גדל עד גיל חמש ואימו שלחה אותו למחנה החצויים הנמצא בדרום לונדון (הם גרים במרכז לונדון) והוא גדל שם.
————————————————-
אלו היו הדמויות הראשיות.. אני צריכה עוד 4 בנים, 3 בנות,וזהו בערך.. אני מקווה שתקראו ותעקבו ותתנו לי דמויות.


תגובות (10)

האמת אני לא כל כך בעניין של סיפורי פנטזיה אבל נראה שאת כותבת יסודי ושבחרת אופי מעניין לסיפור… בהצלחה!

30/10/2014 14:52

בהצלחה בהמשך הדרך. אני חושב שתצליחי! אני גם אעקוב.
באותה הזדמנות אני רוצה לבקש שתיכנסו גם לדף שלי.
אני די חדש אבל כתבתי כבר שתי שירים והודעה…
אשמח שתיכנסו,שתגיבו ושתעקבו.בקרוב גם אפתח תחרות!!!
(:

30/10/2014 16:16

נשמע טוב! ואשמח אם תקראי גם את סיפוריי..
אני גם חדשה כאן ^^
ואני מחכה לספר :))

30/10/2014 17:10

אני אעקוב אחר הסיפור העלילה מאוד טובה!.
שם:אדיסון פרלט.
שם האם:נירה פרלט.
שם האב:כלונל פרלט
גיל:14.
מראה:שיער חלק ומסודר אף קצר יחסית גובה ממוצע לגילו לא שמן לא רזה עיניים ירוקות צהובות.
אופי:לא מדבר הרבה(שתקן).
רקע:בגיל 7 לקחו אותו למחנה ובגיל 10 הוא הועבר למחנה הזה(הוא היה קודם במחנה אחר).
אם אפשר אני רוצה שהוא יהיה אחד מהחברה הטובים שעוזרים לה באמצע.

30/10/2014 17:38

    מוסיפה ^~^ תודה על הדמות

    31/10/2014 13:44

אפשר להציע לך ביקורת בונה ?

30/10/2014 21:04

    כן, בטח

    31/10/2014 13:38

    אוקי, אני מקווה שלא תפגעי.
    הדמויות לא אמורות להירשם סתם כך…
    בסיפור אמיתי הדמויות מופיעות תוך כדי הסיפור ולא כך:
    שם: אנדי
    גיל:12
    וכולי.
    מקווה שעזרתי :)

    04/11/2014 15:25

נשמע סיפור טוב מאוד.

01/11/2014 09:04
סיפורים נוספים שיעניינו אותך