The Fox
את ההקדמה כבר העלתי, בשם:"מתנתה של ארטמיס" רק שזה מעט ערוך יותר בהתאם לסיפור.
אשמח אם תרשמו, כחצויים, בני אדם, סאטירים, קיקלופים וכל מפלצת מיתולוגית אחרת:
שם:
גיל:
גזע (מה הוא?):
מראה:
אופי:
הורה-אל (רק לחצויים!):
רקע:
כוחות מיוחדים (אם יש, לא משהו גדול):
מאפיינים חשובים (לא חייב):

תודה לכל הנרשמים!
אני חייבת דמויות, קדימה קדימה! אני לוקחת את המגניבות מבניהם.

מבוך ארטמיס – הקדמה והרשמה.

The Fox 27/11/2013 1496 צפיות 49 תגובות
את ההקדמה כבר העלתי, בשם:"מתנתה של ארטמיס" רק שזה מעט ערוך יותר בהתאם לסיפור.
אשמח אם תרשמו, כחצויים, בני אדם, סאטירים, קיקלופים וכל מפלצת מיתולוגית אחרת:
שם:
גיל:
גזע (מה הוא?):
מראה:
אופי:
הורה-אל (רק לחצויים!):
רקע:
כוחות מיוחדים (אם יש, לא משהו גדול):
מאפיינים חשובים (לא חייב):

תודה לכל הנרשמים!
אני חייבת דמויות, קדימה קדימה! אני לוקחת את המגניבות מבניהם.

"קחי זאת, זה ייתן לך תקווה." היא אמרה, שמלתה הכסופה מתבדרת סביבה מהרוח הנושבת, היא נראית כאילו בוערת כאלפי כוכבים בלילה אפל וחשוך.
הבטתי בה בחוסר הבנה, בעיניה הכסופות כזוג כוכבי צפון יפהפים, שערה החום כיסה את מסגרת פניה הילדותיות כווילון. למרות שנראתה כילדה, עיניה היו בוגרות ואפילו מעט מותשות.
"תקווה? דבר שכזה אינו קיים." מלמלתי באותו רגע, בוהה בכדור הבדולח הקטן שבידיה הדקיקות והמוארכות. כדור הבדולח הזה אינו היה רגיל, כמו הכדורים שמכסים שלג על עיר קטנטנה, ראו שם את החלל, מליוני כוכבים נפרשו על הכדור הקטן, מנצנצים על הריק השחור. לראשונה כאשר ראיתי את הבדולח, נדהמתי, הוא היה כל כך מרהיב ביופיו, כל כך עדין ושברירי.
"האמיני לי, יקירתי. התקווה אולי קיימת באופן מועט, אך היא עדיין קיימת." לחשה לעברי האלה,"והיא בידייך, הגני עליה." האלה החלה לבהוק באור כסוף, וגופה הבהב לשבריר שנייה.
"אך גברתי, כיצד אוכל להגן על תקוות האנושות? איני אלא רק בת תמותה, איני נעלה בשום פנים ואופן." לחשתי בשקט, משפילה את מבטי אל האדמה הלחה, אינה נוגעת במתנתה החשובה, שאחריותי עליה.
ארטמיס הנהנה, וענתה בשלווה:"הנך בת תמותה, אינך חצי-אלה, אך לבך טוב."
אני רציתי למחות, אך ארטמיס קטעה אותי. האלה הניחה בכפות ידיי הרועדות את הבדולח היקר מכל.
"זמני תם. שמרי על מתנתי לך, ואולי הגורל יאיר פנים ונתראה שוב." ארטמיס שרקה, שריקה עדינה כמו ממפוחית קרח שברירית. מהשמיים השחורים כלילה, נאסף מהכוכבים, הגיעה מרכבתה של ארטמיס. מרכבתה בצבע כסף המגולפת באלפי ציורים יפהפים, רכבה על פניי האוויר – רתומה לצבי חינני, הרודף אחר הכוכבים במטרה להגיע לארטמיס. פרוותו של הצבי, הייתה כסופה ומעט לבנה, מלאת נקודות בוהקים שמאירים את שמי הלילה ככוכב זורח.
מילותיי לא יצאו מתוך פי, האלה עלתה למרכבתה, צועדת בקלילות. ארטמיס העיפה אליי מבט אחרון, בעיניה הכסופות נראה שבריר מהתקווה שנתנה לי.
"שמרי על התקווה." היה משפטה האחרון שאמרה לי.
היא חצתה את שמי הלילה במרכבה, וברגע לאחר מכן, הבזק אור אדיר כיסה את השמיים השחורים, עיניי היו עצומות. כאשר פקחתי את עיניי, גיליתי שהבדולח העדין, גם הוא זורח באור כסוף, כמו גופה של ארטמיס. על שפתיי עלה חיוך קטן, עיניי בוהקות כאשר מסתכלות על הבדולח.
זה ייתן לי תקווה, אמרה. דבר שאני כה זקוקה לו, דבר שחיפשתי זה שנים רבות – התקווה.


תגובות (49)

תשמרי לי דמות!

27/11/2013 08:44

אין בעיה! *שומרת דמות לגרביון*

27/11/2013 08:44

שם:וולאדלין מיראנוב
גיל: 14
גזע:חצי גריפון חצי אל (הסבר בהמשך בקטגוריה "כוחות מיוחדים" וב- "הורה-אל")
מראה:עיינים מזוגגות, תמיד שקופות כמעט, אבל כשהוא כועס הן מיד הופכות לאדומות, כמו אש שמתחילה להתרפרץ במין גיצים קטנים. הוא נראה כמו רוסי-אמרקאי לכול דבר. שיער בלונדיני, כמעט לבן, שהוא די ארוך, כלומר- הוא לא קצוץ לגמרי, אבל לא ארוך. רואים עליו שלא הסתפר כבר הרבה מאוד זמן, והשיער כבר נכנס לו לתוך העיינים. הוא גבוה יחסית לגילו, והוא מסמיק הרבה (אז הפרצוף החיוור שלו לרוב ורדרד), ויש לו מבנה גוף שרירי, למרות שהוא אתלטי כמו בערך כפכף.
אופי: הוא פריק מוזיקה. הוא כותב, מלחין, מעבד שירים ויצירות, הוא חכם, אבל אתלטי כמו שנאמר מקודם, כמו כפכף. הוא מיומן בחרב, והוא צלף נוראי. הוא קליל לכן רץ מהר יחסית, אבל הוא א יחזיק מעמד יותר מ5 דקות של ריצה לא מהירה מידי. הוא כועס מאוד מהר, הוא לחוץ רוב הזמן, הוא דואג יותר מידי, ובגלל זה הגב שלו לרוב כפוף וכתיפו שפופות, אבל הוא מאוד אוהב להתבודד. יש משהו ב"לבד" הזה שקוסם לו. הוא שונא את זה שהוא איחוד של חיה ואל, ולא מאמין איך אימא שלו לעזאזל הזדווגה עם גריפון (סיפור בהמשך), אבל הוא יודע שאם ירצה באמת ובתמים, הוא יוכל להשתלב בחברה ואילו להיות חתיך קטן. הוא פשוט אל רוצה. הוא לא רוצה הרבה דברים ודי שונא את עצמו. הפחד הכי גדול שלו זה לבגוד במישהו.
הורה-אל (רק לחצויים!):אימא שלו זו אתנה. ואבא שלו זה גריפון. אתנה ראתה גבר יפהייפה רוחץ במימי נהר, ובגלל ששכחה את משקפייה בבית, לא ראה את זוג כנפיו הקטנות והאדומות. כאשר התנפלה עליו בחיבוק הם הזדווגו, אבל רק לאחר שברח לה, גילתה שהיא היזדווגה עם חצי גריפון חצי בנאדם, אפילו יותר 3\4 גריפון. כמעט שלם נגדיר את זה ככה, ונשארה עם פאקינד ביצה בראש שלה.
רקע:בגלל שהוריו אל באמת יכולים לגדל אותו, הוא נשלח למשפחה רוסיה ששכנה באותו הזמן במינסק, בלארוס. לאחר שנתיים הו ומשפחתו עברו לקייב שבאוקראינה, ולאחר מיכן עברו לניו יורק, אמריקה, היות ואב המשפחה עבד בחברת הייטק גדולה שבדיוק יזמה פרוייקט עם גוגל באמריקה. יש לו אחות, שנראית בדיוק כמוהו, אבל היא לא חצויה או משהו, אלא בנאדם. אבל היא חכמה וחזקה יותר מוולאדלין.מעולם אל הייתה לו חברה. ובכללי חברים היו לו מעט.
כוחות מיוחדים (אם יש, לא משהו גדול): ברגע שהוא מתעצבן, שתיי כנפיים מוזרות להבות יוצאות משכמותיו, והוא יכול לעוף. אבל היות והוא מיומן בזה כמו בערך, כפכף, אז הוא לא יכול לנשוא אף אחד, אפילו לא את עצמו.
מאפיינים חשובים (לא חייב):הוא מתעצבן מהר ואם יגידו משהו רע על מוסיקה קלאסית יחסית, יפה ושהיא לא מוזיקת פופ או רוק או דיסקו חמודרנית, הוא יחריב לכם את השכל.

מחכה להמשך הסיפור, מקווה שאהבת את הדמות! אלין

27/11/2013 08:52

שוב עושה את הדמות הטובה ביותר שלי:
שם: קירסי (כן, מוזר)
גיל: 13.
גזע: חצויה ולא שום דבר אחר!
מראה: שיער בלונדיני מתולתל בקצה, עיניים אפורות ילדותיות מאוד. לא ממש גבוה ולא ממש נמוכה.
אופי: מעצבנת, נחמדה, צחקנית ודי ילדותית לגילה. ממש אוהבת סכנות ולהילחם, כי היא היתה בעולם בני התמותה ואחרי זמן קצר הבינה שלהילחם זה יותר טוב מלהשתעמם. נחשבת מוזרה בגלל זה.
הורה אולימפי: אתנה! ברור!
רקע: מסרו אותה לבית יתומים בגיל שלוש, ואחרי שלוש שנים היא ברחה משם. המשטרה תפסה אותה אבל היא שוב הצליחה לברוח ופגשה חצויים כמותה (אם את לא מוסיפה את המחנה.)
כוחות מיוחדים: כן, קריאת מחשבות ודיבור בטלפתיה.
מאפיינים חשובים: היפראקטיבית כמו ליאו ואולי יותר.

27/11/2013 08:54

שם: אניס גטיסון
גיל: 16? 15?
מראה: שיער ג'ינג'י אדמדם, עיינים כחולות ירוקות אפורות, נמשים בולטים, תווי פנים מעט ילדותייות
אופי: היא לפעמים דיי פדחנית, היא דייי חברותית, היא דיי מהירה וקשה להחליט איתה על משהו, מחייכת הרבה
הורה-אל (רק לחצויים!): אתנה\ארטמיס
רקע: אין לי רעיון -,-
תשנאי את הדמות שלי

27/11/2013 08:55

וואו, הדמות הזו כל כך אדירה ומקורית! אתנה המוזרה שה"הזדווגה" עם גריפון XD
נכנסת (זה היה מובן מאליו)!

27/11/2013 08:56

אורין, ארטמיס! עכשיו הדמות שלך תהיה ממש טובה!
נטע? דמות מעולה! ולא, אין מחנה.

27/11/2013 08:57

שם: מדלן גריטינג
גיל: תבחרי בעצמך
מראה: שיער חום קצרצר וקופצני, עיניים חומות וחמות, חיוורת, צלקת ארוכה על גבתה ומתחתיה (לו קו ישר).
אופי: מצחיקה, פזיזה, מהירת מחשבה, חדת הבחנה, לא מסתדרת עם בני אדם, מתחבאת מאחורי חוש הומור מוזר שגורם לכולם לחייך.
רקע: אמא שלה עבדה במוסך שעובר במשפחתה מדור לדור, שם היא נהגה לעבוד עם אחיה, לאנרד, אבל אמא נהרגה בידי מתנקש שנשלח לביתם ללא סיבה שידוע לה. היא נשארה עם דודה הכיפי אבל צולקה לנצח, על גבתה ופניה.
גזע: חצויה
הורה: הפייסטוס
כוחות מיוחדים: טוב היא בת הפייסטוס, שולטת באש, בונה דברים מדהימים לגמרי.
מאפיינים: מסתדרת עם מכונות יותר טוב מאשר עם בני אדם, כמו אביה.

27/11/2013 08:59

שם: גבריאלה (גבי) מייסון
גיל: 14
גזע (מה הוא?): מה היא :). חצויה
מראה: שיער שחור גולש, עיניים אפורות, גובה בינוני. נוהגת ללבוש חולצות טי וג'ינס.
אופי: חייכנית, עוזרת לאחרים, מעט רכושנית, חברותית.
הורה-אל (רק לחצויים!): דמטר
רקע: גדלה עם אבא במעמד הביניים. הם לא היו עניים, אבל הם לא היו במצב כלכלי משהו. הם עסקו בחקלאות, ולגבי היה כישרון לזה. בגיל 10 תקפה אותה מפלצת, ואבא שלה סיפר לה לראשונה על אמא שלה. מאז היא פיתחה מיומנויות כיצד לנצל את הטבע שמסביבה כדי להגן עליה ועל אביה.
כוחות מיוחדים (אם יש, לא משהו גדול): גידול צמחים (?).

27/11/2013 09:00

הממ האם הדמות הזאת על שמי??

27/11/2013 09:02

גבי הנה את! XDDDD
ותגידו, אפשר מאחת הדמויות לשנות למשהו שהוא לא חצוי?

27/11/2013 09:03

אני יכולה לתת דמות לא חצויה בנוסף אם את רוצה

27/11/2013 09:04

כן? תודה! ואם אפשר, אז בן <:

27/11/2013 09:05

נשמע מעניין, תתחילי!
כתבת ממש יפה

27/11/2013 09:08

אוקי, אני גם רוצה לרשום עוד אחד:
שם: סיירי, קייל כשהוא מתחפש לבן אנוש.
גזע: מנטיקור!
גיל: 380.
מראה: כמו מנטיקור, עין אחת חומה ואחת זהובה. כשהוא מתחפש לבן אדם יש לו שיער אדום.
אופי: עצבני, קריר, שונא כמעט כל דבר בעולם. במיוחד חצויים.
רקע: איזה רקע אפשר לרשום למנטיקור?
משהו חשוב: הוא וקירסי שונאים זה את זו, משהו שקשור לפגיה הראשונה שלהם.
מנטיקורים זה אהבה!

27/11/2013 09:12

מנטיקורררררררר *-*
הוא זקן. י'מנטיקור זקן!

27/11/2013 09:14

קוטס היה ביוון העתיקה…

27/11/2013 09:14

שמרי לי אוקיי?

27/11/2013 09:15

אין בעיה!
*שומרת לדארקון*
-משחקון של מילים-

27/11/2013 09:16

שם: לותר
גזע: מנטיקור
גיל: 120 אבל נראה בן 16
מראה: כשהוא לא מנטיקור, כשהוא במצב אדם, יש לו שיער זהוב עד הכתפיים, עיניים זהובות גם כן שמדי פעם הופכות שחורות.
אופי: נאמן, חשדן, ערמומי, נחשי מעט, לא מתחבר בקלות, רוצה להיות חלק מהחברה.
רקע: ארכנה היא אימו והיא מאוכזבת מבנה שלא רוצה להיות מנטיקור כלל אלא רוצה להיות אדם. הוא עזב את קהילת המנטיקור בהיותו צעיר מאד ולא חזר מאז.

27/11/2013 09:19

הייייייייייייייייייייי גנבו לי את הדמות!!

27/11/2013 09:19

מנטיקורים זה הקטע שלי, לא גנבתי…

27/11/2013 09:20

אהמ אהמ אני חשבתי על זה במוחי הקט והחולה!

27/11/2013 09:21

טוב, כי מנטיקורים זאת המפלצת הכי מגניבה בעולם! (נלחמתי במנטיקור ושלושה גורים שלון על צוק במבוכים ודרקונים. אני מתה עליהם.)

27/11/2013 09:22

XDD
אם אתן רבות מזה, מישהי רוצה לשנות את הגזע או משהו?

27/11/2013 09:23

לא אני! ששתינו נהיה מנטיקוריות!

27/11/2013 09:24

או מנטיקורים, לייתר דיוק…

27/11/2013 09:26

שם: ראלן
גיל: 17
גזע: חתול שד, בעל גוף אנושי.
מין: זכר \ אחר. (תבחרי בעצמך?)
מראה: שיער שחור, פוני ארוך שמסתיר את עינו הימנית. עיניים ירוקות – כחולות, עגולות וגדולות. עצמות לחיים גבוהות, עור חיוור וחלק מאוד (כמעט לבן). פנים רזות, גוף ממש רזה, צלקות וחתכים על כל הגוף. לא שרירי, די חלש. לובש בד"א מעיל ארוך ושחור, שמגיע לו עד מעבר לברכיים, מחוך שחור וצמוד, גרביוני תחרה ארוכים, שמתחברים אל המחוך. אוזני חתול שחורות ואורכות, ניבים חדים, זנב שחור ומפותל, וטפרים מחודדים.
אופי: שקרן, מסתיר סודות, שובב, מוזר, לא בטוח בעצמו, מובך בקלות, נחוש, דבק במטרה, זריז, לא נכנע במהירות, מגן על מי שחשוב לו באמת.
רקע: גדל בתור נער אנושי במשפחה אומנת, כל חייו עבר ממקום למקום בניסיון נואש להסתיר את הסוד שלו, את העובדה שהוא יצור. הוא שנא את עצמו מאז שהוא ילד קטן, רק בגלל שהיה בטוח לחלוטין שהוריו ויתרו עליו בגלל שהוא יצור, חתול, משונה. הוא לא חיבב את הוריו המאמצים, ששנאו אותו והלכו אותו בכל פעם שפלט "מיאו" תמים או ניסה לשתות בעזרת לשונו, כמו שטבעו הורה לו לעשות. הוא היה בודד כל הזמן, מסתתר מהעולם בגלל שהוא היה בטוח שאין אחד שמסוגל לקבל אותו. כשהפך להיות בן שלוש עשרה, אחרי מריבה ענקית עם הוריו המאמצים, הוא החליט לברוח מביתו, ועזב את העיירה בה גדל. הוא עזב אל היער, וחיי את חייו בתור חיה, צד, מלקט, ומתמסר אל הצד השדי והפראי שבו. עברה שנה מאז שהוא החל לנדוד ביער, מדלל את האוכלוסיה ומתעלם מהאדם. אך משהו השתנה בו, והוא שם לב לאפלה. הכוח שבתוכו תבע ממנו להשתחרר לחופשי. יום אחד, אדם עבר ביער. הקולות בראשו של ראלן שכנעו אותו, להשתמש בכוחו. ראלן עצם את עיניו, והושיט את ידו קדימה, נותן לאפלה להשתחרר, רק לרגע קט. הוא לא זכר הרבה. רק שהכל נעשה שחור, והוא היה עייף כל כך, שהוא התעלף. כשראלן התעורר, הוא ראה את גופתו של האדם לצידו, ועל גופו של האדם סימני שריטות ונשיכות. ראלן הסיט את השיער ממצחו של האדם, וגילה סימן משונה, של שעון. מחוגי השעון תקתקו באיטיות, והוא שמע את התקותוקים בראשו, חזקים ממחשבותיו. ראלן נשנק. הוא הבין. הכוח שלו. הוא עשה את זה. על צווארו של ראלן, הופיע אז קעקוע זעיר של שעון מתקתק. ראלן לא השתמש בכוחו מאז, וכלא את האפלה עמוק בתוכו. אין אחד שיודע את סודו. ראלן לא ניסה להיות אנושי, המשיך לנדוד, אך אילף גם את החיה החתולית שבתוכו. הוא ניסה לגרום לכוחותיו להשתוות, בין אדם, לשד אפל, לחתול. לפעמים היו ימים בהם התעורר מכוסה בדם, היו ימים בהם שנא את החיה שבו. והתקתוק החזק שבתוכו, רק המשיך, כמו זיכרון ישן ונוראי. הוא עדיין נודד, מתמודד עם בעיותיו הקשות מדי.
כוחות מיוחדים: (כי אני חייב להסביר מה קרה ברקע) הוא חתול-שד. בהבזקי אפלה מוזרים, שראלן עדיין לא יודע לשלוט עליהם, הוא מסוגל להפוך לגמרי לשד, ולהרוג את יריביו בפרץ כוח בלתי נשלט, שמגויס עמוק מגהינום (טרטרוס?). על מצחו של כל יריב אנושי שראלן הורג, מופיע סמל השעון המתקתק. מחוגיו של השעון תמיד בתנועה על הקורבן, אך השעון שעל צווארו של ראלן תקוע. עם כל קורבן אנושי מחוגי השעון נעים, אך רק מעט. ראלן לא יודע זאת, אך כוחו מולווה מגיהינום. כשהשעון יסיים מחזור שלם של קורבנות, הגיהינום יחזור ויקח את ראלן אל מעמקיו, תובע ממנו עונש ותשלום נצחי.
מאפיינים חשובים: יסתיר את כוחותיו כמעט בכל מחיר. שונא את השד שבתוכו שנאת על.
אני מצטער שהוא יצא כל כך נוראי. והוא יכול להיות הומו בבקשה? ובבקשה אל תשני את המחוך והגרביונים והמעיל? תודה רבה, השם והגיל ניתנים לשינוי וגם פרטים בעלילה אם זה מפריע…
מקווה שעזרתי^^

27/11/2013 09:34

וואו. זאת דמות כל כך אדירה! והכוחות.. איך הוא נוראי בדיוק?! מאיזו בחינה .-.?
וברור, אני לא אשנה, זה מצחיק! וכן, בשמחה שהוא יהיה הומו 3:
בקיצור סאני – אדיר. אדיר. אדיייייייייר!

27/11/2013 09:40

גם לה קוראים גבי? קטע.
לפי הדמויות זה הולך להיות סיפור אדיר! תתעללי חופשי בדמות שלי XD

27/11/2013 09:44

אשמח להתעלל בדמויותXDD

27/11/2013 09:47

בעיקר בקירסי! שחכתי להזכיר שהיא מגנט צרות קצת רצינית!

27/11/2013 09:49

ווולאדלין מבוסס על ידיד ממש ממש טוב שלי שאני כרגע די שונאת כי הוא סוצ'קה קטנה (בדיחות של רוסים), אז תתעללי בו היטב. כי מגיע לו. הא :)
אלין

27/11/2013 09:58

שם: ריינבו (ריי, ריין ) סטאון
גיל: מה שצריך
גזע : חצויה, ביתה של אלת הירח סלנה.
מראה: עורה חיוור ורגיש לשמש, היא בעלת עיניים קודרות וחיוורת כקרח, שערה שחור וארוך כאשר בקצוותיו בקבוקים. היא רזה וגובהה ממצוא, שפתיה בעלות נפח וורודות.
היא מסתירה את סמל הירח ( יותר כתם לידה ) בעזרת פוני שהיא תמיד מטה אותו לצד.
אופי+קצת על הדמות: היא לא אוהבת מקומות חמים והיא רגשיה לשמש ומסתירה זאת על ידי כך שהיא לובשת בגדים ארוכים. היא ערמומית מדי פעם והיא לא סובלת שמרמים אותה או שמגלים על כתם הלידה שלה, שבגללו עברה טראומה בילדותה וכונתה 'מכשפה'. היא ביישנית ויודעת לשמור סודות, היא יודעת מה היא רוצה ואיך לקבל את זה אבל היא לא נוטה להיות עקשנית. היא פזיזה ולפעמים תמימה. היא לא נוהגת להסתובב עם זרים כי מהר מאוד הם מבינים שהיא "מוזרה". היא לא סבלנית והיא יודעת מה לומר על מנת לפגוע בנקודה הרגישה, היא טובה בזיהוי שקרים ובעצמה טובה בהם, אבל אי אפשר לבטוח בה כי היא עלולה לבגוד באותו אדם כנקמה כשתצטרך זאת.
הורה- אל : סלנה (אלת הירח), היא הולידה את ביתה בליקוי חמה בסופת שלגים.
זאוס מלך האלים אסר על פגישת הירח והשמש וסילק את סלנה. סלנה הגיעה לכדור הארץ ופיתתה בן אדם (שהתברר כבנה של נימפת המים ) ונכנסה ממנו להריון.
היא ילדה את ביתה, וחזרה לעולם האלים.
רקע: אביה ( זה שהוא בנה של נימפת המים) נטש אותה ביום היוולדה במפתן של בית יתומים. כאשר מלאו לה חמש שנים, אומצה בידי זוג דוכסים, שאסרו עליה מספר רב של דברים ולכן היה קשה לה לברוח מהאחוזה כי היא הזדקקה לשקט וכך בכול מקום באחוזה עקבו אחריה, עד שגילתה על עלית הגג ובילתה שם מחצית מזמנה.
כוחות מיוחדים : היא יכולה לשלוט במים ( כי היא רבע נימפה וחצי בת ירח ), בימים שבהם היא לא חשה בטוב הירח לא מופיע בשמים ( למרות שסלנה אלת הירח אבל היא לא יכולה להעלות את הירח לאחר שהופיע לפחות כוכב אחד בשמים).
מאפיינים חשובים: היא טובה בשחייה (אבל לא טיפוס וריצה), כאשר היא בוכה אישוניה נעלמים ורק מצע עיניה ( אפור-חייור) נראה למרות שכמעט אף פעם היא לא בוכה בפומבי.

27/11/2013 09:59

הפעם לא אתן דמות, אבל תמשיכי 3>

27/11/2013 10:01

הפעם לא אתן דמות, אבל תמשיכי 3> סיפור מדהיםםם

27/11/2013 10:01

אני רוסיייה D:
וואו דארקון -יאי משחקי מילים- זאת פשוט דמות מדהימה. איזו מקוריות יש לכם, אנשים!
היא נכנסה!

מישהו יכול לעשות לי בן אנוש? אני חייבת ידיד לדמות הראשית שעוד לא החלטתי את שמה.

27/11/2013 10:03

טוב, נראה לי שאת צריכה בן תמותה.
שם: קולין.
גזע: טוב, בן תמותה.
גיל: 15.
מראה: שיער חום קצר, עיניים חומות שובבות. די גבוה.
אופי: מצחיק, עוקצני, יכול לראות מעבר לערפול ממש טוב אז לפעמים הוא שוכח שהוא בן תמותה, מנסה מדי פעם להתכחש לזה.
רקע: טוב… חיים רגילים, עד שהוא ראה פעם ראשונה מפלצת. מאז הוא מחפש מפלצות ופגש כמה פעמים חצויים.
מאפיינים חשובים: הוא מנגן בחלילית (כן, כן, אני לא אוהבת דברים נורמאליים)

27/11/2013 10:06

יאי קולין! הוא יהיה החבר הכי טוב של הדמות הראשית 3:

27/11/2013 10:09

ייאי נכנסתי! תודה ^-^

27/11/2013 10:11

לרשום לך גם סאטיר?

27/11/2013 10:13

אני אוהבת את השם קולין ♥
איפה הסיפור יתרחש? ארצות הברית?

27/11/2013 10:14

כן בבקשה, נטע!
ואני לא בטוחה. אני כמעט בטוחה שארצות הברית.

27/11/2013 10:18

שם: בילי (אני ממש אוהבת את השם הזה.)
גזע: מעניין…………….. אין לי מושג (כן, בטח)
גיל: 30 (חמש-עשרה בשנות אדם)
אופי: ביישן, שקט, מדי פעם הוא ממש מתלהב ממשהו ומתחיל להתפרץ מהתרגשות (כמוני!) לא אוהב להתבלט וסביר להניח שיבכה כשיצחקו עליו.
מראה: שיער חום מתולתל שנראה שלא סירקו אותו שבועיים, קרניים ממש קטנטנות שבקושי רואים, עיניים כחולות בהירות.
רקע: תמיד רצה להיות חצוי, וקינא בכל אחד כזה. הוא לא היה ממש מקובל בקרב הסאטירים אז מצא חבורת חצויים והסתובב איתם.
כוחות: פאניקה, במקרים ממש נדירים הוא מסוגל להרדים את האויבים שלו.
מאפיינים: קלסטרופובי (טוב, כל הסאטירים די כאלה)

27/11/2013 10:24

מגניב D:

27/11/2013 10:30

תודה!
תתחילי. מיד.

27/11/2013 10:31

אני כותבת את הפרק <:

27/11/2013 10:38

העלתי פרק ראשון D:

27/11/2013 12:30

העלתי פרק ראשון D:

27/11/2013 12:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך