מלאך ספיר
זאת הפעם השנייה שאני מעלה את הפרק! תקראו או שאני לא המשיך אף פעם ( מקווה שהמשיך...)

מחנה החצויים. פרק 12" בדיוק כמו פרסי ג'קסון" מוקדש למיכלוש!

מלאך ספיר 10/04/2014 902 צפיות 2 תגובות
זאת הפעם השנייה שאני מעלה את הפרק! תקראו או שאני לא המשיך אף פעם ( מקווה שהמשיך...)

הם הבינו בערך… כלום! נכון הם לא ידעו לאן ללכת הכל מבלבל והם עדיין לא הבינו.
ריינה חשבה כמה דקות והעלתה ניחוש " האדס?" הלנה שהייתה מיואשת קמה בבת אחת "מה פתאום? הוא השתפר!" כולם גיחכו.
" אני חושבת שזו… אפרודיטה." אמרה לזלי וכמעת ראו את מוחה מחשב את מה שאמרה.
הלנה וכל השאר פתחו פיות אך הבינו שהצדק אם לזלי.
" אפרודיטה מאוד בררנית ביופי ובכלל במעמד אז רוב הסיכוים-" "שהיא עשתה את זה."
השלימו כולם את לזלי.
עכשיו הם עמדו מול תחנת אוטובוס ושיחקו בכדור של גילברט עד שהאוטובוס הגיע.
הם עלו ורקמו את התוכנית בשקט.
התוכנית היתה לנסוע אל פריס כן כן! במטוס אל מגדל אייפל שם! שם אפרודיטה תיהיה!
אז במילא הם נוסעים לכיוון של "חניית" המטוסים.
אפשאר להגיד שמאז שפרסי ג'קסון יצא למסע החיפושים הראשון שלו כירון נותן אלפי דולרים
כך שהיה מספיק כסף למטוס אך היה ברור שעדיין יקרה דבר דומה למה שקרה לפרסי…
אך זה באמת קרה : לאוטובוס נכנסה אישה או יותר נכון נערה אם עניים אדומות ראו שהיא…מפלצת " אמפוזה!" לחשה ריינה.
הלנה כמעת התעלפה, ריינה חשקה שיניים לזלי היתה רגועה וגילברט פשוט ידע מי הוא עכשיו" הלנה? אני חושב שעדיף שאת תחליטי… להרוג או לברוח."להלנה זה לא היה אכפאת אבל היא לא הבינה למה…
~הצד של גילברט~
הוא לא הבין מה הקטע שלו עצמו… למרות שידע שהוא סומך עליה.
הוא קיווה שהיא תיתן לו מזל ולא רק מזל…
מה? חשב לעצמו. ממה אני עושה לעזעזל?
~ ריינה~
אני לא מבינה איך? איך היא הגיעה לכאן המפלצת? למה אמפוזה?!
~רגיל~
המפלצת הנערה הגיעה אליהם והבגדים הצמודים שלה חספו כמה איברים לא רצויים… היא הריחה את האוויר ולחששה "זוטרת!" הלנה התקווצה במקומה וכל העניים הופנו אל ריינה.
כולם הביטו בה וידעו את התשובה שרצו: המפלצת יודעת שהלנה חצוייה בת אלה זוטרת.
האמפוזה חשפה ניבים ואמרה " אני הולכת לסוף!" ביי, ביי עולם. חשבה ריינה ושלפה סכין " ביי, ביי אמפוזה!" הפעם היא התנפלה על המפלצת.
המפלצת המופתעת הגיעה אליהם והם ידעו " לתקוף!" גילברט וריינה פשוט דקרו אותה וזהו וכל הנוסעים פתחו פיות וצרחו כמו משוגעים שאכלו במבה יותר מדי. כמה מהם צילמו את המחזה וגם את הלנה מוציעה חרב כשהמפלצת התפוררה לגמרי.
הם ברחו מהאוטובוס שיצא אל העיר הסוענת וברחו יודעים שהדרך שלהם עומדת להיות בנטיבו של פרסי ג'קסון.


תגובות (2)

את לא חייבת לעשות את נקודת המבט של רינה, את יכולה לשלב את זה בנקודת המבט הרגילה ולא לעשות בכלל נקודות מבט, זה קל יותר ככה.
חוץ מזה היו רק שתיים-שלוש שגיאות כתיב, שזה כלום.
ותמשיכי!

10/04/2014 13:13

אז מישהו חוץ מרייצ'ל קרא את הסיפור? זה תיקון!!!

12/04/2014 09:34
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך