תירשמו בבקשה... אני יודעת שהשם קצת לא קשור אבל זה שם מגניב ואין לי שם אחר.

מלחמת החצויים- הרשמה

20/04/2014 907 צפיות 12 תגובות
תירשמו בבקשה... אני יודעת שהשם קצת לא קשור אבל זה שם מגניב ואין לי שם אחר.

האנה תמיד הרגישה שונה אבל עד שהיא הגיעה למחנה, היא לא ידעה עד כמה. כלומר, הפסים הכחולים בשערה השחור? היא נולדה איתם! והעיניים, הכחולות כמו קרח, שנראות כאילו האנה פשוט לקחה טוש וציירה עליהן? היא נולדה ככה! והקטע המוזר ההוא עם המים? זה שהיא מרגישה הכי בנוח במים? ככה זה תמיד היה! האנה מגלה שהיא בת פוסידון ופוגשת חברים חדשים.
האנה וחבריה יוצאים למלחמה בטיטאן יאפטוס שמנסה להשתלט על מחנה החצויים ולהפיל את האלים. בין ההכנות והנסיעות הארוכות, מתגלות מלחמות בין החצויים עצמם…

אני צריכה עוד 6 ילדים: שתי בנות וארבעה בנים.
שם:
גיל (בגילאי 13 עד 17):
אב/ אם אל/ה:
אופי:
מראה:
רקע:
אם רוצים- הוא יהיה מאוהב: (פשוט לענות בכן או בלא)


תגובות (12)

שם: לורן ג'ונסון
גיל: 16
הורה אלוהי: האדס
אופי: אמיצה, די פזיזה, דעתנית, עומדת על שלה, עקשנית, נאמנה, לא וותרנית, די בודדה, מעדיפה לעבוד לבד, היא לא סומכת על אנשים.
מראה: שיער שחור ארוך וגלי, עיניים חומות , עצמות לחיים גבוהות, היא די רזה וגבוהה.
רקע: לורן נולדה עם אח תאום שקראו לו קוליין. אמא שלהם מתה שלידה שלהם. הם נשלחו לפנימייה, אבל הם לא הסתדרו עם אף אחד אז הם היו חברים אחד של השני. הם תמיד היו חברים טובים, בגיל 10 מפלצת התקיפה אותם לראשונה. הם לא ידעו שהם חצויים ולא היה להם כלי נשק אז הם ניסו לברוח. הם כמעט הצליחו לברוח אבל המפלצת השיגה אותם. קוליין אמר לאחותו לברוח לבזמן שהוא יסיח את דעת המפלצת. היא רצתה להתנגד אבל אח שלה כבר התקיף את המפלצת. המפלצת הרגה את קוליין. לורן הצליחה לברוח ולהתחבא ביער. היא בכתה כול הלי לה ההוא. יום אחר כך הגיע סאטיר שהוביל אותה למחנה החצויים. היא לא הסתדרה שם עם אף אחד. אחרי שנה היא גילתה שאבא שלה הוא האדס. מאז היא נשארה במחנה החצויים.
אהבה: אני מניחה שלא. היא די מעדיפה להיות רווקה.

20/04/2014 23:52

שם: אניס קורשטיין.
גיל:15.
אב אלוהי: זאוס.
אופי: שובבה, אוהבת להילחם, זריזה ומהירה, האלופה של המחנה.
מראה: שיער חום אגוז ועיניים ירוקות כהות, עור שזוף יחסית, לבושה בדרך כלל בגופיה ובמכנסיים ארוכים, על הידיים יש צמידים שחורים.
רקע: תמציאי, אני גרועה בזה.
אני רוצה שהיא תהיה מאוהבת.

21/04/2014 00:14

עכשיו צריך ארבעה בנים

21/04/2014 00:28

שם: האנטר
גיל: 13
הורה אלוהי: אתנה
אופי: הוא חכם, מהיר,אוהב להילחם, תמיד יש לו תוכנית חירום לכול מצב, הוא לא יוותר על מה שחשוב לו, הוא עקשן, והוא לא מפחד לומר את האמת בפנים, הוא לא מפחד מכלום.
מראה: יש לו שיער שחור, עיניים אפורות, הוא אתלטי, בגובה ממוצע.
רקע: אחרי שהוא נולד אתנה רצתה לתת אותו לאבא שלו אבל אבא שלו נהרג בתאונת דרכים לפני שהוא נולד. לאתנה לא היתה ברירה אז היא הביאה אותו למחנה החצויים כתינוק.האחים הגדולים שלו בביתן אתנה גידלו אותו. הוא גדל שם כול חיוו.
אני רוצה שהוא יהיה מאוהב.

21/04/2014 01:08

    היתה לי טעות הקלדה בגיל שלו…
    הוא בן 14

    21/04/2014 01:10

שם: עידו
גיל : 16.5
אופי : מעצבן עקשן חמוד בעל הומור טוב ומשתדל להיות מרשים
אל: זאוס ( כל כך גנבת לי את פוסידון! אז מה שנותר לי להגיד : אני ישלח אליך את קרונוס! מוחעחעחעחי
מראה: קצוץ בלונדיני קצר שעולה מעט כמו תיספורט צבאית עם שורשים חומים-זהובים כאלו , עניי טורקיז , רזה , בכושר טוב , ואגב לוחם חרב מעולה .
רקע: בגיל 6 הוריו נירצחו על ידי שרפה הוא הועבר לכמה ביתי יתומים ולבסוף , הוא נדד כמה שבועות לבד כשהיה בגיל 12 הוא מצא את המחנה ומשם נעשה למדריך של כבוד הוא יצא לארבעה מסעות חיפושים עטורי כבוד . אבל רצה לצאת עם חברים טובים ולא לבד , כשחזר ממסע חיפושים החזיר איתו דרקון לידי מאולף , שמצא ביערות מתבודד לבד והחליט ליקרוא לדרקון : דיאבולו ( פירוש – שד , שטן וכו) ומאז דיאבולו איתו בכל מסע ( פירוט על הדרקון בצבע טורקיז , הוא ארוך כנחש , מסוגל לירוק אש ולעוף הוא לא דרקון לידי רגיל שונא בצורה מחרידה ענקים) אהה וגם הוא הוא מאוהב בדמות לבחירתך

21/04/2014 01:23

שם: דרייק
גיל: 15
אל: אפולו
אופי: מאוד ביישן. מאוד מאוד אפילו.
קשה לו להתחבר עם אנשים, במיוחד עם בנות, בקטע רומנטי.
יש לו ידידה ממש טובה. קוראים לה דיינה. הם חברים מגיל צעיר, ותמיד מסתובבים יחד.
חוסר הביטחון שלו מתבטא במן מעטפת של כביכול ביטחון מופרז. אז הוא מתנהג ומתלבש כאילו יש לו ביטחון, אבל אם רק תיגעו בטעת במסכה שלו, היא תתפורר…
הוא טוב בלחימה בחץ וקשת. מת על בעח. עושה המון כושר. מסתיר את הגוף שלו, תמיד עם בגדים ארוכים, גם כשחם. ביום שהוא ילבש גופייה, יחשוף את הגוף שלו- המשיח יגיע…
מעדיך לעבוד לבד.
בעל חוש הומור נהדר. מבין עיניין, ותמיד ימצא תשובה לכל דבר, להכל. אדיש.
מראה: תלתלים בצבע שחור אשר מפוזרים על פניו תמיד. עיניים ירוקות נוצצות. שרירים, תווי פנים אדישים גוון עור… אמממ לא כהה ולא בהיר… באמצע.
רקע: דרייק חי חיים די נורמליים… הוא הולך לביס כל יום… לומד. שני הורים, אח. משפחה ממוצעת. חוץ מכך שיש לה שני בנים חצויים… טוב יותר נכון היה כך עד לפני 3 חודשים במחנה החצויים. עד לפני 3 חודשים, היה מבלה כל שנייה פנויה עם דיינה, ופתאום- כל זה נעלם.
דיינה תמיד אמרה לו: האישה שלך, האחת שלך- תהיה זו שתאהב את מי שמתחת למסכה שלך (למרות שהוא לא אהב להודות שהוא לובש מסכה), גם כשאתה לובש אותה.
ועכשיו, הוא הבין שדיינה היא האחת בישבילו. ויש סיכוי, שהוא לעולם לא יראה אותה שוב…
אהבה: דיינה…

21/04/2014 02:33

    אופס התכוונתי שהאם שלו היא ארטמיס (של דרייק)

    21/04/2014 03:15

    לארטמיס אין ילדים, היא אלה בתולה…

    21/04/2014 10:08

שם: וויל (אחיו של דרייק)
גיל: 13 ו-11 חודשים
אלה: ארטמיס
אופי: ההפך הגמור מדרייק. שונה בהרבה דברים מאחיו. לא בהכל, אבל ברובם.
וויל הוא הספורטאי המקובל, שכולם אוהבים.
חד הבחנה, ולמרות גילו הצעיר מוחו חריף ויכול לעזור במצבי חירום.
הוא דבק במטרה וחרוץ. טוב בהכל. מנהיג מלידה, טיפוס של אנשים. מעדיף עבודה בצוות. מעולה ע כל כלי נשק, חשיבה מחוץ לקופסא- אסטרטגית מעורבת עם רגשית.
הנער האולטימטיבי. רומנטיקן לא קטן, שובב.
רקע: הרקע של וויל שונה משל דרייק. למרות שוויל אומץ, הוא אחיו הביולוגי של דרייק, ואף אחד מהם לא יודע זאת.
מה שמשותף לשניהם, זה הלילה. שניהם מרגישים שכאשר החושך יורד, הם מתודלקים מחדש.
וויל הוא מיוחד. יותר ממה שמילים יכולות לתאר.
הוא מיועד לגדולות, אמו רצתה שכך יהיה:
לילה אחד, כאש ירדה אמם של וויל ודרייק, להתאחד שוב עם בן אנוש, פגשה בו.
בוויל הקטן שברח מבית היתומים.
באותו רגע שנגעה בו, נוצרה במקום שבו הרגיש את מגעה- צלקת צורת ירח המוקף בעננים- על עורפו.
וויל, הוא נסיך הלילה.
מראה: שרירי. גבוהה. עיניו נוצצות בתשוקה. צבעם כצבע להבה, בוהק.
שיער שחור מקורזל, בדיוק כמו של אחיו.
אהבה: כן

21/04/2014 04:16

אני משנה קצת את המיתולוגיה, כך שגם האלות הבתולות יוכלו להביא חצויים

21/04/2014 14:22

את הסיפור אני אתחיל מחר… כל מי שנרשם יהיה בסיפור

21/04/2014 17:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך