נקמת הענקים פרק 15:תחילת המסע

צבי 4000 07/11/2013 670 צפיות תגובה אחת

<אביעד> כירון הזמין אותי את יונה ואת קייל לבניין הראשי."מה הוא רוצה עכשיו" יונה שאל."כנראה להכריז על מסע חיפושים" אמרתי."אוקי אבל למה באמצע הלילה" רטן קייל. כשהגענו ראינו את "ארגו 2" מרחפת מעל לבניין הראשי."אני שמח שבאתם" קרא פרסי וחיבק את יונה."סתם חיבוק של אחים" אמר יונה לאחר שפרסי הרפה ממנו. ואז כירון קרא לנו להיכנס פנימה."אני שמח להיות בפנים ולא בקור המקפיא שיש בחוץ" אמרו גייסון וליאו יחד. נכנסנו לתוך חדר שהיו בו שלוחן וסולם כדי לטפס אל "הארגו 2"."שבו בבקשה" אמר כירון לאחר שכולם נכנסו." כלוכם יודעים למה זימנתי אתכם הנה" אמר כירון."לאור הנסיבות של המקרים האחרונים הוחלט באולימפוס לשלוח אותכם לעוד מסע חיפושים"."אני אוהבת מסעות חיפושים" אמרה זואי."עליכם למצוא את יהלומי המיתולגיות ולאחד אותם במקדש המיתולגיות" אמר כירון."שיפצתי את הארגו 2 וכעת היא מוכנה להמראה" אמר ליאו."מצוין אמר כירון."כעת תוכלו לחזור לביתנים שלכם כדי לקחת את הדברים שאתם צריכים" הוא אמר. אחרי כמה דקות כולם כבר היו מוכנים כל אחד עם הפריט הקסום שלו. קרטר ארז את החרב שלו וכמה קמעות."תיזכרו כל אלי האולימפוס תולים בכם תקוות אל תייאשו" אמר כירון ואז עלינו אל "הארגו 2" והספינה המריאה.

כעבור כמה שעות כבר היינו בים הפתוח."בתור מישהו שכל אלי האולימפוס תולים בו תקוות אני מעדיף לנוח" אמר יונה וירד לישון. אני וקרטר השקפנו על קו הרקיע של ניו יורק."אתה לא מתגעגע לבית שלך" שאלתי את קרטר."אולי קצת" הוא אמר."כדאי שתרד לישון" אמר קרטר."אולי אתה צודק" אמרתי וירדתי אל תא השינה שלי. מאז הטיסה האחרונה של הארגו 2 ליאו וכמה קיקלופים הרחיבו את הארגו 2 והוסיפו עוד כמה חדרים. כל חדר הותאם אישית עבור הדייר. בחלק מהחדרים היו מסך שהראה ערוצים ובחדר שלי ליאו היה גם מסכים של מצלמות אבטחה שליאו פיזר בכל הספינה. נכנסתי לחדר שלי וישבתי על המיטה שלי. שלפתי תמונה של איילת והבטתי בה ואחרי כמה דקות הלכתי לישון. בבוקר התעוררתי לקול אזעקה.


תגובות (1)

המשך! המשך! המשך!

07/11/2013 10:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך