צבי 4000
לא העלתי הרבה מאוד זמן. מצטער על זה

עלייתו של האסור פרק 6

צבי 4000 08/11/2016 995 צפיות אין תגובות
לא העלתי הרבה מאוד זמן. מצטער על זה

(אביעד). ניסיתי כל הלילה כמעט לתקשר עם הקול כדי שיסביר לי עוד על הכוח שלי. למרבה הצער הוא לא ענה. בסביבות אחת לפנות בוקר התיאשתי ויצאתי החוצה. פניתי לכיוון אזור המדורה כדי לראות אם נשאר שם משהו או רמז לצריחי האבן או לשד. לא מצאתי כולם חוץ משני מעגלים סגולים במיקומים שמהם עלו הצריחים."זה מעניין" חשבתי לעצמי ובחנתי אחד מהמעגלים. בתוך המעגל היה אותו סמל שהיה על הטבעת: פרצוף מתערבל."צריך עזרה?" נשמע קול. הסתובבתי וראיתי נער כבן 16 בערך עם מעיל עור שחור וחרב שנראתה כאילו הלהב עשו מקרח. "ניקו. נכון?" שאלתי. פרסי סיפר לי עליו."כן" הוא ענה וניגש אל הסמל שהתבוננתי בו."לא מכיר שום סמל כזה" הוא אמר."אתה הבן של האדס. הוא לא סיפר לך משהו על זה?" שאלתי."אם להגיד את האמת האדס הוא לא מהסוג של האנשים שמדברים איתך הרבה וגם אם כן הוא מעולם לא הזכיר משהו על סמל דומה לזה" אמר ניקו."זה קצת מאכזב" אמרתי."אבל במקומך הייתי מחפש את תנטוס. הוא היה בהרבה מקומות ברחבי השאול בשמירה על השערים שלו"."שערים?" שאלתי כי בדיוק נזכרתי בדברי השד במדורה: "אני ממליץ לכם לא לנסות למצוא את השער המקולל"."שערי המוות. תנטוס שומר עליהם בקפדנות רבה מאז שהשער נתפס על ידי כוחותיה של גאיה בקיץ הקודם"."נשמע שהיה פה הרבה אקשן בקיץ הקודם" אמרתי. "לא חשוב. העיקר הוא שאם מישהו יודע על משהו בנוגע לטבעת זה תנטוס"."אתה במקרה יודע איך מזמנים את המוות?" שאלתי."לא כל כך" אמר ניקו."אבל אנסה למצוא אותו. אבל יותר קל לדבר איתו במקומות של מוות" הוא אמר ונעלם בצללים."טריק מעניין" אמרתי וחזרתי לביתן שלי.

כמה שעות לאחר מכן נפגשתי עם ריילי בזירת הלחימה בחרב להתארגנות לקראת המסע."איפה החברה שלך?" שאלתי."היא עוד מעט תגיע" היא ענתה לי. כעבור כמה דקות נערה כבת 15 הגיעה בריצה."תכיר את סברינה ארוו. היא בת של ארטמיס"."היי" אמרה סברינה והושיטה יד ללחיצה. לחצתי לה את היד."אז למישהו יש מושג איפה מתחילים" שאלה סברינה."טוב. לא בדיוק חשבתי על זה" אמרה ריילי."כירון אמר שצריך להגיע ליוון אבל אני ממש לא משתגעת על מסע צללים"."אפשר גם לטוס" הצעתי."אין בעיה אבל איך נשיג כסף לשלושה כרטיסי טיסה."כבר נחשוב על משהו" שמעתי קול מאחורי. נער כבן 15 עמד לצד סברינה."אני טיילור, בן הרמס והחבר הרביעי במסע החיפושים" הוא אמר."אביעד" לחצתי לו את היד."אנחנו רק ארבע? חשבתי שאנחנו נהיה חמישה" אמר טיילור."דאגתי לזה" אמרה ריילי."להט מחכה ליד המיני וואן. הוא בן ארס. מתברר שלא כל בני ארס שונאים אותי למרות הכל"."אני רואה שאתם מוכנים" כירון עצר לידנו. "ביקשתי מארגוס שייקח אתכם לשדה התעופה"."תודה רבה" אמרה ריילי. כעבור כמה דקות המיניוואן כבר דהר על הכביש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך