פגאסוסים – הקדמה

Mister horse 14/09/2014 884 צפיות תגובה אחת

לג׳ייק יש בעיה – יש לו דיסלקציה, והפרעת קשב, אבל הוא כבר התרגל לצעקות המורים. הבעיה היא שחטפו אותו. או לפחות כך חשב.

רייצ׳ל מזועזעת – היא למדה בעוד יום רגיל בכיתה, עד שכלבי פיטבול שחורים הרסו אותה. לאחר מכן. והיא ממש לא תכננה להימלט על גב פוני מעופף שמסוגל לדבר, אהה, וגם ליסוע עם חמור-אדם.

תומס לא יודע מה קורה לו – הוא לא התכוון לפוצץ את בית הספר, והוא ממש לא ציפה שהכלבה שלו תהפוך למכונת הרג ענקית כשציפורים קירחות מכוערות ניסו להרוג אותו.

השלושה ניפגשים באקראיות, אין ספק שאיש מהם לא ציפה להיות חלק מנבואה, שמבשרת על מותם. וכמובן שלא ציפו להחטף. אבל זה יהיה עוד יום רגיל בחייהם, או לפחות עד שגילו שהוא אמור להיות רגיל.

תומס, הוא ילד שקט, אך אין ספק שהוא מארגן המסיבות מס׳ אחת, אך על דבר אחד הוא לא ציפה – להתאהב לאחר שכלבתו מסוג זאב תהפוך למכונת-קוצצת-עופות-קירחות, ולאחר מכן תוביל אותו אל מחנה ומגלה שכל חייו הם שקר.

ג׳ייק הוא ילד נורמלי, טוב לא ממש, אתם מבינים, הוא לא רצה להחטף, או לשימוע נבואה שמבשרת על מותו, אבל קרה לו נס, שידכו אותה לבחורה מדליקה, הבעיה היא, שהיא לא שמה אליו. אימי תמיד אמרה ״החיים משוגעים, אבל בני האדם יותר״.

רייצ׳ל היא לא מוכנה למשימת התאבדות, ובייחוד לא עם שני בנים. היא לא רוצה בכלל להיות חצויה! היא רצתה לסיים ללמוד ולהעביר את חייה בשקט ללא כלבי פיטבול שינסו להרוג אותה.


תגובות (1)

נחמד

16/09/2014 18:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך