פילוג מחנה החצויים-הקדמה

11/04/2014 871 צפיות 8 תגובות

הסיפור יספר על פילוג במחנה החצויים שהתאחד עם מחנה יופיטר תוסיפו דמויות לפי הדברים הבאים.
שם:
גיל:
הורה אולימפי (יווני/רומי):
רקע (ומה מזה האחרים יודעים):
כוחות (לא חייבים):
נשק:
חיית מחמד(לא חייבים):
משהו נוסף (עם רוצים):
הגיבור יהיה ג'ק שאם תכתבו שאתם רוצים אני ימלא לו טופס כזה.


תגובות (8)

נשמע נחמד ^^

שם: איירי
גיל: 16
מראה: שיער אדום ארוך וחלק, עיניים ירוקות, חיוורת ודי גבוהה.
אופי: די מוזרה, אוהבת להתבודד, לא נפתחת בקלות לאנשים. יש לה חוש הומור כשמכירים אותה, אבל היא מאוד ביישנית בפני אנשים זרים, וגם לפעמים לחברים שלה.
הורה: אפולו (יווני)
רקע: אחרי שהיא נולדה, אפולו עזב את אמא שלה, וכשהיא גדלה, היא לא התאימה לצפיות של אמא שלה, והיא התחילה להתעלל באיירי בת ה-6. לאחר שנתיים, לאיירי נמאס מזה, והיא רצחה את אמא שלה עם סכין. לאחר מכן היא ברחה מהבית והגיעה למחנה החצויים.
כוחות: כוח ריפוי.
נשק: קשת
חיית מחמד: נחשית בשם לילי.
משהו נוסף: היא די רוצה חבר…

מקווה בתתחיל בקרוב ^^

11/04/2014 17:06

שם:קייטי
גיל:16 וחצי
מראה:שיער בלונדיני ועיניים חומות,גבוהה ויפה
אופי:חצופה,סקרנית,חכמה,אלופה באומניות לחימה,מתעצבנת בקלות,נחמדה
הורה:אתנה
רקע:אבא שלה הוא כוכב קולנוע הוא עושה כל דבר כדי להיות הרבה עם קייטי בבית הענק הזה שהיא גרה בו.
יום אחד כשאביה היה בבית דפקו בדלת וקייטי פתחה אותה שם עמדאיש מוזר עם קרניים.
הוא הסתכל אל אביה ואמר לו שהוא חייב לקחת אותה ולא היא תהיה בסכנה.
אביה נפרד מקייטי בדמעות ואמר לה שיבוא לראות אותה מתי שרק יוכל.
קייטי המבולבלת הייתה אז רק בת 12.
היא הלכה עם האיש המוזר ולקח אותה למן מחנה.
הוא אמר לה מי היא בדיוק,וסיפר לה למה היא כל כך מיוחדת.
מאז היא במחנה,הלוחמת הכי מצטיינת שם.
היא יצאה לכמה מסעות חיפושים בשנים שהייתה שם.
אבל דבר אחד היא בטוחה בו שהיא נוטרת טינה לאימה אשר לעולם לא פגשה אותה.

11/04/2014 17:16

מקווה שאהבת את הדמות

11/04/2014 17:16

שם: רינה
גיל: 15
מראה: שיער שחור ארוך וגלי, עיניים כחולות כים, היא די שזופה, עם עצמות לחיים גבוהות, יש לה צלקת קטנה ליד הגבה הימנית שלה.
הורה: נפטון (רומי)
אופי: היא עקשנית, צינית, מרירה, מרדנית, פזיזה, חסרת גבולות, מתבודדת,
לא אכפת לה מה חושבים עליה, היא קשוחה ויודעת מה לעשות ברגעי לחץ.
כוחות: היא יכולה ליצור רעידות אדמה (נפטון/פוסידון הוא גם אל רעידות האדמה), והיא יכולה לשלוט במים.
רקע: אמא שלה גידלה אותה עד גיל חמש ואז בהתקף זעם על אבא שלה היא יצרה רעידת אדמה ענקית בכול העיר. הרעידת אדמה הרגה את אמא שלה והיא נשלחה לבית יתומים. היא סבלה שם מבריונות כלפה ובגיל 7 היא ברחה. היא גרה שנה לבד ברחובות, היא הצליחה לשרוד על ידי גניבת אוכל ומים. בגיל 8 היא הותקפה לראשונה על ידי מפלצת. היא הצליחה לברוח מהמפלצת והיא קיבלה מפה מנפטון שמובילה למחנה הרומי. היא נחשבה שם כמזל רע ובגלל זה כולם דחו אותה והיא היתה לא רצויה.
נשק: חרב.
חיית מחמד: אין לה… אבל היא אוהבת פגאסוסים.
משהו נוסף: היא לוחמת מצויינת מלידה. והיא לא אוהבת שמצילים אותה.

שכחתי משהו?

בכול אופן מחכה להמשך… :)

11/04/2014 17:24

שם: קלייר ג'ונסון, חבריה קוראים לה בקיצור קל, או קלי.
גיל: 15 וחצי
הורה אולימפי: לגוון? כן! באלי הפעם על… האדס, כי ניקו והייזל זו אהבה.
מראה: קרחת, עיניים ירוקות-חומות, רזה מאוד מאוד וגבוהה, חיוורת יחסית.
אופי: למרות מה שנראה למראית עין היא לגמרי לא בת טיפוסית להאדס, היא לא מתבודדת, לא בצד או דיכאונית, להפך, למרות כל מה שעברה בעברה היא הילדה הכי מלאת שמחת חיים שאפשר למצוא, היא היפראקטיבית ונחמדה, היא אוהבת לעזור, היא הילדה המתוקה של השכן שאף אחד לא יכול לעמוד כשהוא רואה אותה.
רקע: הילדות שלה הייתה קשה: היא גרה במחנה החצויים כי אמא שלה הייתה מדריכה שם, יום אחד היא חלתה במחלה תורשתית קטלנית מצד אמא שלה.
היא לא הצליחה לצאת מהמחלה, היא מתה בגיל שבע.
אבל היא הייתה רבת תושייה, היא הצליחה להימלט מהשאול, היא חזרה לחיים.
אמנם לקח לה זמן רב, היא התעוררה מתחת לאדמה וכמעט מתה שוב, אבל אבא שלה היה במצב רוח רחמני ולכן ביקע את הקבר שלה והציל אותה מלמות בפעם השנייה, היא חזרה לאמא שלה בבית הגדול והפחידה אותה למוות.
דניאל איבדה שנה מהחיים שלה, אבל היא התגברה על המוות.
כשהייתה בת אחד עשרה אמא שלה מתה, אבל אמא שלה כבר לא חזרה לחיים.
[אגב, אמא שלה הייתה חצויה, אני אפרט על כך בהמשך].
דניאל בכתה על מות אמה במשך חודשים, בסופו של דבר אבא שלה לא יכל לראות את העצב שלה יותר ושלח נער שהיא תאהב ויעזור לה לצאת מהדיכאון, היא התאהבה בבן זאוס.
זאוס היה לא מרוצה, אבל הם נשארו יחד, מאז יש מלחמות פנימיות קשות בין זאוס להאדס לגבי הזיווג שלהם, אבל דניאל וחברה, דון, בלתי נפרדים.
כוח מיוחד: להחיות את המתים, לדבר איתם, דברים שניקו יכול לעשות.
אני אתאר את דון בקרוב, עכשיו רק בקשר לאמא שלה: אמא שלה הייתה חצויה בת אפרודיטה, היא אהבה מאוד את בנו של האדס ובגלל שהיה לה דיבור הקסמה היא ביקשה מהאדס שבנו יאהב אותה.
היא נכשלה במלוא מובן המילה: היא טעתה וגרמה להאדס להתאהב בה.
וכך נוצרה דניאל.
עכשיו דון:
גיל: 17
מראה: שיער שחור, עיניים כחולות כמו ברק, שרירי כמו מתאבק, חזק והולך לו מאוד עם בנות.
אופי: למרות אבא שלו הוא די פשוט וצנוע, נחמד, לא מפחד להתלכלך, נעים להיות בחברתו.
רקע: הוא הגיע למחנה בגיל שלוש עשרה כשהוא לא זוכר שום דבר לא ידוע דבר מי הביא אותו לשם ואיך, ומאז גדל במחנה.

11/04/2014 17:36

שם : אנה (שונה מהאנה) רוזבלום
גיל : מה שצריך
הורה אולימפי : בלונה
הורה אנושי : דניאל רוזבלום
מראה : שיער חום כהה חלק עד גובה הסנטר, עיינים אפורות נוצצות, נמוכה (גמדה כזאת) ודי רזה. מתלבשת רגיל
אופי : נאמנה, לא מנסה להיות מנהיגה אבל יש לה "הילה" כזאת של מנהיגים, קצת כמו לפרסי, נחמדה לחברים שלה בלבד, לא אכפת לה עם החברים שלה רומיים או יוונים, אדישה, רגועה, חשדנית.
כוחות : היא יכולה לרוץ ממש מהר, ברמה לא אנושית
נשק : חרב זהובה
חיית מחמד : גור שועלים שהיא מגדלת, קוראים לו 'פוקסי'
רקע : חיה בבית שלה עד גיל 9 ואז אבא שלה השתכר ערב אחד, יצא החוצה לרחוב ונדרס ומת, הועברה למחנה.

11/04/2014 21:05

שם : ג׳ייסון
גיל : 16 בערך
הורה : פוסידון ( פוסידון לשלטון!!!!!!!!!)
רקע : הוא גדל ללא הורים ( אף אחד לא ידע מה קרה להם ) סבתא וסבא שלו לקחו אותו בגיל שבע , הוא לא הבין למה הוא רואה יצורים , הוא סירב ללכת בבית הספר מאז שכלב ענקי ( כלב שאול ) רדף אחריו . בגיל 5-6 הוא מצא על החוף את החרב שלו אנקלוסמוס . יום אחד בפארק סבא וסבתא שלו נעלמו , הוא ישן שם בתוך מחבוא שמצא שם , למחרת מצא אותו סאטיר , והוא לקח אותו למחנה החצויים .
נשק: אנקלוסמוס
חיית מחמד : כמו מה שאופייני לאדון הסוסים – פגאסוס שחור בשם דומינו
כוח: קצת יותר חזק מבן פוסידון רגיל
קצת עלין : שונא להרגיש חסר אונים , עקשן , מעצבן קצת , מתיידד בקלות , מתחבר טוב עם בעלי חיים .
מקווה שלא שכחתי סעיף או משהוא! סליחה אם הנשק מועתק …. רציתי משהוא מיוחד ;3

11/04/2014 21:31

שכחתי מראה אז

מראה : שיער שחור עם עניי טורקיז , קצת שזוף , לא גבוהה מדיי , ובכושר

11/04/2014 21:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך