ט"ו בשבט שמח

בקי 16/01/2014 1638 צפיות 4 תגובות

לפףני שאתחיל בסיפור שלי אני לא מצאתי קטגורייה לכלול אותו וכתבתי בקטוגריה של שבת !!! חבל שאין קטגורייה סיפורי חגים!!!!

לחברותי וחברי הצעירים באתר זה שאני מאד מאד אוהבת את כולכם מאחלת לכם ולבני משפחותיכם חג ט"ו שמח.

החג הזה שנקרא גם חג לאילנות הוא חג לכלנו התלמידים נוטעים נטיעות ביום זה המבוגרים יותר "זוללים פירות יבקש בלי להתחשב בקלוריות חחחח" וכולנו נהנים ושמחים בחג הזה.

אני לצערי הרב לא יכולה לשמח בחג הזה מאחר ושכלתי את 2 הורי סמוך לט"ו בשבט. יחד עם זאת אני לא רוצה לצער לא אתכם וגם לא את משפחתי וממשיכה לצחוק וליהנות אך מה שהלב חש הוא ידוע רק לי..

מאחלת לכולם חג שמח חג נפלא וכמובן שולחת ברכות לאלה שעומדים בראש האתר שגם להם ולבני ביתם יהיה ט"ו שמח ונעים.

ממני בתודה שניתנה לי ההזדמנות לאחל לכולכם חג שמח !!!!!!!!!!!!!!


תגובות (4)

את יודעת… אני ממש מצטערת בשבילך אבל חכי זה לא מה שרציתי להגיד לך!
רציתי לכתוב שבערך כל החגים האלו הם יותר כאילו… מה אני אגיד…. בשביל לאכול עוד.
כאילו, מה כבר חוגגים? את האילנות שחיים? יופי להם.
סתם, אני אפילו לא יודעת מה כתבתי! טו בשבט שמח גם לך!

16/01/2014 09:13

טו בשבט שמח :)
בקי כמה שאני אוהבת את הכתיבה שלך

19/01/2014 01:14

מחבר: סיפורים מעניינים מאוד123
היי חמודה כל מה שכתבת זה נהדר מודה לך כי קראת את הסיפור שלי והגבת מאחלת לך שבוע מקסים ממני בתודה בקי ♥♥

19/01/2014 08:41

היי שריתוש מה שלומך מתוקה ??? עובדת קשה בבית הספר ? האם קיבלת תעודה טובה מבחינתי אין מצב אחר כי את משהו משהו יתכן ואצלכם מחלקים את השנה ל- 3 חלקים כי יש בתי ספר רבים שקבלת התעודות היא בשני שלבים.
מה שלא יהיה מקווה שאת מרגישה טוב ביקשתי ממך שתתעוררי כל בקר עם חיוך ותהני כי החיים יפים והכל עוד לפנייך.אוהבת אותך בברכת שבוע טוב עם הרבה שמחה ואהבה ממני בקי ♥♥♥♥

19/01/2014 08:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך