רשימו

גיא שמש 27/04/2018 819 צפיות אין תגובות

בארגזים הטעונים הללו טמונים הסודות של הנפש הדוויה שמשוועת לרחוץ בגלי הים הקרירים של היקום הנצחי מה קוראים אותו בריאה. לשם כך דרושים לנו אינספור פתיחות של רשימו בהם אנו מגלים את עצמנו ואת הפנים השונות שלנו. רק אתמול נזדמנה לי רוח בת מרדות אשר לא חדלה לקונן על גורלה המר ומחתה על אי-צדק כדבריה. מיד הפניתי אותה לרוחות העליונות לשם בירור מצבה ולשם מתן דין וחשבון נוקב באשר לגורלה אם יעמוד על כנו. מיד נתפנתה הרוח לנופף בכנפיה הרוחניים, ועפה אל המחוזות העליונים עליהם דיברתי, ואני פניתי חרש לשתות קוקה-קולה קרה אליה התאוותה נפשי ימים כה רבים של שרב וצימאון. כמובן שלא היה לי את הפנאי לחשוב על דברים שהיו לפני עידן ועידנים, ועצם זיכרונם היה מעציב אותי וגורם לזיק חשמלי בין קבוצות תאים אשר היה מקפל אותי בכאב וגורם לשרשרת תגובות אשר היו מאלצות אותי לקחת כדור מה קוראים אותו גלולה כדי לאזן את נפשי שהסתכסכה. לכן לא מן הנמנע שהרגש שלנו לא בא מן הטבע, אלא מאינספור חוויות שרכשנו במשך אינספור גלגולי חיים בהם פתחתנו את הרשימו אינספור פעמים וגילינו דברים מופלאים ונחשפו תדהמות רבות. בעצם המחשבה הזו אני מודע לאינסוף מחשבות שלא נחשבות כי הרשימו שלהן עדיין לא נפתח והן מחכות לשעת כושר להתגלגל אל העולם ולחשוף את פרצופן המלכותי לעיניי כל שד ומלאך ולהקפיא את הרגש הקר בבלוק קרח של הזמן למען תועלת עתידית כלשהי, שאין לי מושג מה היא. לכן עוד לפני שאני ניגש למקלדת כדי לומר את דברי, אני ניגש למוחי כדי ללקט את הוויתי, ועוד לפני כן לרשימו כדי לפתוח את גורלי. זהו תהליך ארוך ומסורבל, אך הוא נעשה כלאחר יד ב-של תקופת אימונים ארוכה שבה נערך תהליך זה ונרכש ניסיון ומיומנות לשרשרת התפקחויות אלו אשר כבר נעשים בעיניים עצומות כמו שנקרא ומושלכים כלאחר יד אל המערכת ואל הבריאה אשר מוציאה את ההשגות מהכוח אל הפועל. במשך הזמן הזה אני שמתי לבי לשמץ של מרירות מהול בכעס אצל הפרט הקיים בבריאה, אותם הוא פורק בשיחות מרירות וכועסות באוזניי חבריו ודורשי שלומו. פעולה זו מקלה מעט על הנפש המתועתעת, עד אשר יבין שאין זה אלא מעגל קסמים בו יהיה לכוד עד אשר יפרוץ את מעגלי מחשבתו וקיבעון מחשבתו ויכבוש אופקים חדשים בהם יפסע בתחילה כתינוק, אך עם הזמן ירכוש ניסיון ומיומנות, ודבר זה יהיה קל כטעימת דבש בכפית וקל שבעתיים. לכן אל לו לאדם לשמוט ידיו בייאוש, כדברי הרב ברסלב אשר אמר "אין ייאוש בעולם כלל", אלא לפתוח בזו אחר זו את הרשימו שלו עד אשר ייפתח אופק אחר ואופק אחר אכן ייפתח, זאת אין ספק. קצב ההתקדמות תלוי בקצב פתיחת הרשימו ולכן אל לו לאדם לשקוד על שמריו ולחכות לישועה שתיפול עליו מהשמיים, כי גם אם פתיחה מסוימת נראית כטעות, הרי היא הכרחית כדי לפתוח את הפתיחה הבאה אחריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך