מלאך ספיר
לא, אני לא רוצה למות. הטקסט נועד כדי להראות שיש כאלו מחשבות פסימיות לפעמים. אצלי או אצל כולם.

משאלה אחת?

מלאך ספיר 01/07/2014 1501 צפיות 3 תגובות
לא, אני לא רוצה למות. הטקסט נועד כדי להראות שיש כאלו מחשבות פסימיות לפעמים. אצלי או אצל כולם.

משאלה אחת, מה לבקש?
לפעמים כשהמורות אומרות את זה, לכתוב מה המשאלה שלנו אז הן מתכוונות לאופניים, בובות או מחליקיים.
הן ציפו לכך וכך כתבו כל התלמידים.
אני מעולם לא הייתי כמוהם, בשבילי זו הייתה חידת היקום.
אז הייתי קטנה והחלטתי לא להראות מה אני חושבת אז כתבתי, בובה.
שנה אחרי זה רציתי מחליקיים בצבע לבן נחמד.
מאוחר יותר, לפני שנה, חשבתי יותר לעומק. לחיות, משאלה טובה מאוד, אך אני כבר חיה וחיים לא תמיד טובים. לבקש חיים מאושרים? הרי אלה שתי משאלות ואם החיים היו מאושרים כל הזמן אז כל החינוך שהשקיעו בי יאבד לנצח ולא אדע כאב וסבל.
אז באמת אנשים… משאלה אחת.
ורק השנה הבנתי מה אני רוצה, מה אני רוצה אחרי שהבנתי שאני לא אתקבל לשום חברה.
מה הדבר הכי חשוב בחיינו, מה הדבר שבלעדיו לחיים לא היה שום משמעות!
הדבר אשר בסופו של דבר כולם ירצו בזמנם ואם לא אז הדבר יבוא מעצמו.
המשאלה הזו היא מוות.
מילה אחת.
ואם נבקש אותה אז לא נצטרך להרהר כביכול במשאלות שבמלא אינן מתגשמות.
"משאלות תמיד מתגשמות." אומרים לי תמיד.


תגובות (3)

נכון, כולם פסימיים לפעמים.
אני חושבת שכל הקטע של 'מה אתם הייתם מבקשים אילו הייתה לכם משאלה אחת' נורא מטופש וחסר תועלת.
אבל אם ישאלו אותי אני אכתוב מספר בלתי מוגבל של משאלות.
ככה שאני לא אצטרך לבחור רק אחת.

01/07/2014 09:14

חיים נועדו כדי להרוג אותנו.
את האמת שלא הייתי מבקשת את משאלת המוות משום שכבר הייתי מקבלת אותו בשלב [האחרון] בחיי.
"הדבר האחרון שאעשה, הוא למות".
-גראוצ'ו מרקס [מילותיו האחרונות]
——
את ניסית להעביר כאן מסר, מסר סמויי למען האמת.
שמה? שצריך לחשוב על הבקשה הטובה ביותר? שצריך להעמיק -בחיים- ?
אם הייתי בוחרת משאלה, הייתי בוחרת במשאלת אממ, חיים בעליי מורדות ועליות באותן המידות. כשהם כאלה- הם מושלמים. שלמות אינה מורכבת רק מצד אחד, מהצד "הטוב." אלא משניהם, במידה זהה.

קטע יפה בסך הכל, גרמת לי לחשוב ולנהל דיאלוג עצמי. אוהבת♥

01/07/2014 10:06

סיפור נורא יפה.
אנשים פסימים הם בדרך כלל אנשים שלא מרוצים כלל מהחיים שלהם, לכן אני יכולה להבין למה הם מבקשים מוות.
אם לי הייתה משאלה אחת, הייתי מבקשת משהו לטובת הכלל, כמו שלום עולמי, או שלא יהיו יותר מחלות…
גם אצלי יש לפעמים מחשבות על מוות, אבל מחשבות כאלה צריכים להדחיק מייד. כשאני חושבת על התאבדות, מייד עולה לי בראש תמונה של כל הקרובים לי בוכים ליד הקבר שלי ואז אני מבטיחה לעצמי שלעולם לא אעשה דבר כזה.
אהבתי…

03/07/2014 18:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך