feelGoodInc
אני יודעת, הכותרת די הורסת את הבנת השיר, אבל אני מנסה להעביר פה מסר ותו לא, שום אומנות, שום ניתוחים. מסר.

אונס

feelGoodInc 18/05/2017 1252 צפיות 3 תגובות
אני יודעת, הכותרת די הורסת את הבנת השיר, אבל אני מנסה להעביר פה מסר ותו לא, שום אומנות, שום ניתוחים. מסר.

השארת גופי
רקוב בפינה,
שיספת גרוני,
גנבת חיי.
רצחת,
רצחת ללא רחמים.
הנחת לי לחיות
ללא גווייתי או נשמתי.


תגובות (3)

בתור מסר זה בסדר. זה לא אומנות *משיכת כתף

18/05/2017 02:37

    לא אכפת לי איך זה ומה זה. תקשיבי, אני עצבנית עכשיו כל כך. אני שונאת את האנושות, נכשלנו, אנחנו הכי גרועים שיש וזה לא הוגן. גברים ונשים נאנסים ומוטרדים כל פאקינג רגע, ולאף אחד לא אכפת. ברגע שאדם גורם למישהו להפסיק לנשום, זורקים אותו לכל חייו לכלא. ברגע שמישהו רוצח אדם ועדיין מאפשר לו לנשום, מזלזלים בזה. מבחינתי זה יותר נורא מרצח. אתה נותן לבן אדם לחיות כל חייו עם מה שעשית לו.
    ואף אחד לא שם זין עד שהוא לא נופל על מקרה כזה. זה מחורבן. זה fucked up.

    18/05/2017 02:48

את צודקת. אונס זה אקט של אלימות, לא אקט מיני, בניגוד למה שרבים חושבים. זו התעללות מהסוג הקשה ביותר, האישי ביותר, אני מעדיפה לחטוף מכות רצח ולא להיאנס. אונס זה קרוב לרצח ולא פער מרוב זעם חשבתי שכל השופטים ההם צריכים להיאנס כדי לפסוק לטובה. העניין הוא שמאוד קשה להוכיח אונס, ואנחנו לא רוצים להעניש סתם. ויש בנות שמשקרות. זה נורא נורא בעייתי. לדעתי צריך לעשות המצאה טכנולוגית תרבותית של בנוהל תחתונים עם מנעול, אני יודעת שזה קיים. או נגיד פקודה קולית בטלפון, של סוג של גניחת כאב או לא יודעת, שמזמין משטרה.

18/05/2017 03:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך