אנשים אנשים

14/07/2015 2052 צפיות 7 תגובות

אנשים הולכים,
אנשים באים.
שקרים מתחלפים,
אנשים חדשים.
פחד, אמון,
אכזבה וכאב,
שאותי שוברים.

עולם לא ידוע,
שדים אדומים,
אין סוף של פחד,
ושקרים על גבי שקרים.
אנשים אנשים,
בלי אמון משקרים,
בלי חרטה הם פוגעים.
אני לבדי,
בעולם לא ידוע,
עולם של פחד וכאב.

סמכתי על מישהו,
נתן לי להרגיש,
לא כאב לי,
לא שיקרו לי,
לא פגעו בי,
עד שחשפתי את זה.
אנשים באו,
אנשים הלכו,
שקרים התחלפו.
הכאב נשאר,
התקווה הלכה.
חזרתי לחיות בעולם מזויף
עולם של פחד וכאב.

עולם לא ידוע,
שדים אדומים,
אין סוף של פחד,
ושקרים על גבי שקרים.
אנשים אנשים,
בלי אמון משקרים,
בלי חרטה הם פוגעים.
אני לבדי,
בעולם לא ידוע,
עולם של פחד וכאב.


תגובות (7)

אני מצטערת, אבל.. לא אהבתי את השיר כל כך.
הוא היה ארוך ומעיק לרוב, והיה מקומות חשובים שהיו חסרים חרוזים.
אפשר להרגיש את הכאב בסיפור, ורובו הרגיש כאילו את בעצמך מספרת לנו מה קרה לך. בשירים הכוונה למסור מסר בצורה קצת יוצר.. מעורפלת (?) כי שירים כאלה נוטים להרגיש לקורא מעיקים קצת..
נחמד לראות שאת גם כותבת שירים וכל הכבוד על כל בחירות העורכים לאחרונה. אני מצטערת אם פגעתי וכל הכבוד על גיוון ועל התמדה.

15/07/2015 10:43

    זה בסדר,תודה על הביקורת, השיר הזה לא נכתב כשיר קליט ולא היתה בו כוונה כזאת הוא נכתב בגלל שזה עוזר לי כשקשה לי וכן הוא מספר מה קרה לי, הכאב גדול ורואים את זה גם בשיר, הוא שיר שונה יחסית לשירים אחרים שכתבתי אבל אני מאוד אוהבת אותו כי הוא מבטא משהו אמיתי.

    15/07/2015 18:49

סורי, לא אהבתי את הסיפור כל כך…

15/07/2015 16:11

לא אהבתי כל כך סורי, לא מבינה למה דווקא השיר הזה נבחר לבחירת העורכים יש שירים וסיפורים מדהימים כל כך..
אבל בסך הכל סיפור יפה דירגתי ארבעה כוכבים..

16/07/2015 12:37

שיר נחמד מאוד. למען האמת, אני מבין למה הוא נבחר ל"בחירת העורכים". לעומת שאר השירים באתר הוא מצוין. אך למרות הכל, יש לי כמה הערות. השיר מדבר על יאוש, מהחברה ומעצמך, אך למרות זאת, הוא לא באמת נוגע. אני חושב שזה בעיקר בגלל שהרגש שאת מנסה להעביר, מועבר בצורה בוטה וישירה מדי. אין שימוש במטפורות, דימויים או כל דבר אחר שיעדן את המצב. מטפורות ודימויים נועדו ליצור אווירה מסוימת לשיר, כשאין שימוש בהם, השיר לא מצליח להתרומם ולגעת. למרות כל זה, הוא עדיין טוב. יש בו קצב נכון, תמות מעניינות והמון פוטנציאל. בהצלחה בשיר הבא.

03/08/2015 13:09

כל הכבוד השיר הזה נפלא (:

20/08/2015 21:14

אני לא יודע מה בנוגע לאחרים , אני אהבתי את השיר :)
אהבתי בו במיוחד את הקטע על שדים וכל מיני שקרים , נחמד לראות שאת מוסיפה טעם לשירים.

19/09/2015 16:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך