Yuki
השיר נכתב על המנגינה של תחזיקו-רוני דלומי. ממליצה לקרוא את המילים יחד עם המוזיקה. ואם משהו תהה לשיר קוראים ככה לו בשל התוכן שלו, אלא בשל האכזבה שהוא הסב לי... (הוא היה צריך להיות מוקלט ומושר אבל היה כמה בעיות ועכשיו הוא רק מילים וזכרון כואב)

דמעות האכזבה

Yuki 30/11/2015 1390 צפיות 24 תגובות
השיר נכתב על המנגינה של תחזיקו-רוני דלומי. ממליצה לקרוא את המילים יחד עם המוזיקה. ואם משהו תהה לשיר קוראים ככה לו בשל התוכן שלו, אלא בשל האכזבה שהוא הסב לי... (הוא היה צריך להיות מוקלט ומושר אבל היה כמה בעיות ועכשיו הוא רק מילים וזכרון כואב)

היא רק מבקשת את ילדי
היא רק משקרת לי שאין בלעדי
היא רק עוד דורשת
היא לא מנחמת
תאמינו

היא רק שוב בוכה לה דמעות של בושה
ורק מצפה להזיל דמעתה
היא רק משחקת
רק מדמיינת
תבינו

היא תתרוצץ בכל הארצות השכנות
ובכל המבטים בתוך עיני אויב פקוחות
ותדרוש להרים את הראש
לא לנשק את הלוחמים ולאסוף את הגופות
להסתיר את מי שנתן לה את הכוח
לעמוד איתן ולחייך

היא כבר עייפה מלבקש מחילה
וכבר מתייאשת ושוב מנסה
אני לא סולחת
אבל היא מתעקשת
תמרדו

היא תתרוצץ בכל הארצות השכנות
בכל המבטים בתוך עיני אויב פקוחות
ותדרוש להרים את הראש
לא לנשק לוחמים ולאסוף את הגופות
להסתיר את כל מי שנתן לה את הכוח
לעמוד איתן

היא תתרוצץ בכל הארצות השכנות
ובכל המבטים בתוך עיני אויב שנואות
ותבכה היא תראה
איך זה להתבוסס בתוך השוחות האפלות
ולאחוז במתים להם קיוותה להדמות
להניף את כל מי שנפל כאן בחרב
לעמוד איתן ולחייך

היא תעמוד מול הארצות העוינות
ובכל המבטים בתוך עיני אויב שנואות
ותחזיק בידי המחבקות
היא תנשק לוחמים ותאסוף את הגופות
לסלק את האיבה שכאן הצמחתי
לעמוד איתן ולחייך
לעמוד איתן ולחייך


תגובות (24)

שיר יפה ומושקע, אהבתי

30/11/2015 01:50

    תודה רבה! בהחלט השקעתי בו!

    30/11/2015 13:35

    אתם אחים ? …:9

    02/12/2015 00:03

    חחחחחחחח לא. ראיתי אותה רק אתמול, למה?

    02/12/2015 00:40

עדייי
מה שמע?
אחד השירים היפים. על אמת. אהבתי מאוד את השינויים בבית האחרון.
אל תאמיני לאף אחד שאומר אחרת. השיר הזה מדהים.
וכמו שיונה היה אומר: "אני מבוגר, ואני אומר לך שאין אף אחד שיודע טוב יותר ממך."
אם השיר טוב בעינייך, זהו שיר טוב. את לא צריכה לחפש אישורים לזה.
ממה שהבנתי, השיר כן יושר בסופו של דבר, אז תהני ותתמוגגי לך:)
אבל בלי קשר, אל תקחי אנשים ברצינות רבה מידי. (חוץ מאותי כמובן:)

30/11/2015 13:12

    מה נשמע איתי? אני מאמינה שטוב, אחרי התקף הבכי הנורא של אתמול הכל קצת יותר טוב. וגם התקווה שמישהו ישיר אותו. היא מחזקת ממש. הייתה לי האמונה שהשיר הזה ינצח אבל לשיר לא נתנו צ'אנס… וגם לי.

    חחחחח תוצאי כבר את הסרט הזה!

    וכן, אני באמת אוהבת את השיר, דיי מוזר בהתחשב בכאב שהוא הסב לי…

    נ.ב
    אותך אני תמיד לוקחת ברצינות(חוץ מהפעמים שלא)

    30/11/2015 13:40
AS AS

אהבתי את השיר מאוד! כל העמימות בשיר יוצר עניין. אחרי מספר קריאות נראלי הבנתי את הרעיון של השיר.

30/11/2015 14:30

    וואו תודה! זה תמיד כל כך משמח שצריכים לקרוא את השיר שלך כמה פעמים…(בקטע הטוב כמובן)

    30/11/2015 23:59

המילים מקסימות מה שכן, הייתי רוצה לשמוע עם המוזיקה את השיר הזה תרשמי לי בבקשה את השיר.

30/11/2015 20:34

    להלי!
    מה איתך באמת?
    וואו אני ממש שמחה שאת כאן להגיב לי… בכלל פחדתי לפרסם כי לא ראיתי את אורי ומל באתר ובלעדיהן אני קצת אבודה כאן חחחחח
    *לא הבנתי, כתבתי(השיר של רוני דלומי תחזיקו)

    01/12/2015 00:02

    אף פעם אל תפחדי לפרסם, את מוכשרת!
    אני בנתיים פרסמתי דיי הרבה.
    אומנם את לא מפרסמת המון אבל כשאת מפרסמת מה שאת מפרסמת שווה קריאה גם 5 ועשר פעמים!
    לא אמרתי את זה כבר?
    שמעתי את השיר, ואחר כך ניסיתי לשיר אותו באותו מנגינה, זה ממש יפה. כל הכבוד

    03/12/2015 22:11

השיר יפה מאוד. אני מסכימה עם AS שהעימות בשיר יוצר עניין.
כתיבה יפה מאוד ובקיצור אהבתי♥♥

30/11/2015 21:58

    איזה יופי שאהבת!
    זה בהחלט מחמיא שמישהי שמתעסקת בשירה זמן רב כל כך בחייה כותבת לי מילים כל כך חמות!
    נ.ב
    אין לי מושג מה נפל עלי.. אני שאמרתי ששירה זה כתיבה מאולצת, חסרה ושאני גרועה בזה כמעט כמו בלנגן(אני לא יודעת לנגן)

    01/12/2015 00:04

רואים את ההשקעה בשיר בהחלט. יש הבדל גדול בין שיר מושקע לבין שיר שנכתב בכמה דקות, עד כמה שיהיה יפה. שיר מושקע תמיד יותר איכותי. עכשיו, אני לא הבניתי כל כך על מה או על מי מדבר השיר, אבל אני אוהבת אותו גם בלי להבין, פשוט כי את כותבת טוב ויפה. דבר אחד הפריע לי – אין סימני פיסוק! (את זו שהערת לי על זה פעם, לא? או שאני טועה…) באסה שלא הקלטת אותו בסוף…….. אבל תוכלי לעשות את זה בעתיד בעזרת השם… בהצלחה!

30/11/2015 22:11

    וואי, באמת! השקעתי בזה המון זמן ומחשבה. לא האמנתי שיצא משהו אבל בסוף תמיד יוצא, השאלה איך…
    טוב, בגלל שכל השירים שלי עוסקים בזמן האחרון בארץ ישראל.
    אז,
    ברעיון זה אדם שמאשים את ארץ ישראל שהיא מקריבה את כולם כדי שהיא תוכל לעמוד על הרגלים, היא תרים את הראש גם במחיר התעלמות מכאב של לוחמים או מתים שנופלים.
    ואז היא מתעשתת ומבינה שבלעדי האנשים שנפלו ונלחמו בשבילה היא לא שווה כלום אז היא מנסה לבקש סליחה ועדיין כועסים עליה.
    אבל אז האדם הכועס מבין שבלעדי הארץ להקרבה ולמלחמה שלו אין משמעות אז הוא משלים איתה… סוף!
    חחחחחחח

    01/12/2015 00:11

קצת הרגשתי חוסר זרימה בקריאה, אבל אולי בגלל שצריך מוזיקה.. (או שזו רק אני, בלי להעליב. בכל אופן אפשר לזה גם כאל קטע)
תוכן עמוק ומרגש, יש משהו במילים שגורם לך לשחרר מין אנחת הקלה כזאת..
אהבתי מאוד :)
(ופיניתי זמן במיוחד בשבילך! לא שחכתי אותך, פשוט לקח לי זמן לקרוא.. ;)

01/12/2015 18:29

    סאפ, כתבתי להקשיב לשיר! בכל אופן חברה שלי שרה וניגנה אותו ויצא מדהים! רציני שאני משוחדת לטובתו!
    (בקשר לזיכרון ושכחה… אם היית שוכחת אותי זה במוות שלך בלבד… שנגרם על ידי כמובן מעחעחעחע)

    01/12/2015 21:14

    חחח חלילה, גם אחרי שנעלמת וחזרת זכרתי אותך ;)

    01/12/2015 22:39

וואו. כזה שיר לא קראתי.
חבל שהוא לא הולחן והושר, למרות שהאכזבה הגדולה הייתה אם היו שרים אותו כי הרוב היום מעדיפים טראנסים ושירים על אהבה זולה עם מוזיקה חסרת קצב שמתישהו תקרע את עור התוף.
סליחה על החוסר עידוד: השיר מקסים ויפיפה

01/12/2015 18:32

    וואו! דן! עוד לא הגבת לי לדעתי…. ברוכה הבאה
    תודה על המחמאות והתגובה הנפלאה!
    הוא נכתב על מנגינה אז.. דווקא אפשר לשיר ולנגן אותו…
    ולא, בחיים לא על שיר במזרחית! למרות שכרגע הייתה לי התאבות קטנה בשירי ילדים… בחיי צריך להיות מוכשר כדי לכתוב אותם!

    (הופ משפיע עלי. אחים קטנים וכו)
    יוקי!

    01/12/2015 21:18

יוקי,
אני מצטערת שנאלצת לעבור שעה של יגון כדי לחלץ ממך את השיר הזה, אבל אני שמחה שלבסוף הצלחת להתגבר על דמעות האכזבה ולהעלות את השיר לפה, כי ככה אני זכיתי לראותו.
השיר הזה יפיפה, ואני לא יודעת מדוע את מתלוננת כל הזמן שידך לא יודעת את מלאכת כתיבת השירים כראוי. השיר(ובכלל, כל שירייך,) מעביר את המסר בצורה מקסימה ממש, לא מעורפלת מידי אך מצד שני גם לא מובהקת מידי. הרגשתי תענוג לקרוא את השיר, הביצוע היה מוצלח ונתן לי תחושה כה כאובה ומחלחלת, ממש כאילו פגעת לי עם חץ בלב, וזה טוב מאוד כי זה אומר שאת מצליחה להעביר רגשות בצורה נהדרת. אני מצטערת על המחמאות הדלות הפעם, אני פשוט לא מצליחה לנסח את התגובה שלי כרגע, אבל השיר נהדר!(מקווה שתסתפקי באמרה הזו.)
דירגתי 5(אף על פי שרציתי לדרג 10.)
מתגעגעת! 3>

01/12/2015 20:51

    אורי! חשבתי שנעלמת לי בנבכי החיים. במקום רחוק מכאן… במציאות!
    והנה הופעת!
    התגעגעתי אלייך סתומה! מה נראה לך שנעלמת מפה?!
    אין לך מחילה(אלא אם כן תעבדי קשה מאוד)
    תודה רבה על ההתייחסות…
    למה אני תמיד מתלוננת על השירה? כי זה נותן לי תרוץ במקרה והשיר יצא נורא… ככה אני מרגישה מתמחה עם הקלות ויחס מיוחד של מתחילה.. וככה כל הביקורת מועברת בעדינות. ומועברת!
    וואו! אני פשוט מתגעגעת!
    אסור לך להעלם כי כשאני אפרסם את מה שכתבתי את חייבת להיות פה! תחזקי מעמד ותמשיכי לצפות כי הוא כמעט נגמר…

    01/12/2015 21:23

    אני מקווה שפעם הבאה אמצא אותך עומדת בגאון בין שורותיהם של כותבי השירים ולא מסתתרת מאחוריהם…(:
    ואני לא נעלמתי! לאחרונה יש לי נטייה להיעלם ולהופיע שוב סתם כך… (:
    אבל אני אשתדל לפצות אותך ( :
    מחכה לקטע החדש! 3>

    01/12/2015 21:40

אאת טובה!!

16/02/2016 22:52
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך