האביר שבלב
עוד סיפור קטן שלי שמעט תיקנתי, שורה פה שורה שם. שוב סיפור מחיי עם טיפה הקצנות. ממש אשמח להערות, כי יש לי משהו שלא זורם לי פה ואני לא בטוח איפה. בפסקה השנייה נדמה לי.

המספרים שבלב

האביר שבלב 11/10/2015 870 צפיות 13 תגובות
עוד סיפור קטן שלי שמעט תיקנתי, שורה פה שורה שם. שוב סיפור מחיי עם טיפה הקצנות. ממש אשמח להערות, כי יש לי משהו שלא זורם לי פה ואני לא בטוח איפה. בפסקה השנייה נדמה לי.

מפגש אחד מהיר, אחד שאומר הכל.
הייתי בטוח שאני מכיר את כולם,
הייתי בטוח שאני מכיר הכל.

היא ישבה שם עם חיוך שמסתיר המון,
חיוך מביוש כזה שלא מסגיר כאב.
אני לא מאמין גדול באהבה ממבט ראשון,
אבל יש מבטים שהם המראה של הלב.

ידעתי שהיא לא מכאן,
אולי גם לא בגיל המתאים.
אם רק היה לי את האומץ להראות לה מה אשר על ליבי.
את מה שכולם מספרים,
אולי אז הייתי מבין שלא הכל קשור במספרים.


תגובות (13)

דירגתי 4 ואני אפרט- (הנה החפירה טאטאטאטאטם)
הכתיבה הייתה מקסימה אבל הסיפור היה לי קצת פחות מובן מבדרך כלל בסיפורים שלך.
אבל כרגיל, הטעם שלי לא השתנה וזה אתה ואני חייבת לפרגן- מקסים. אהבתי.:)

11/10/2015 15:54

    תודה רבה!!!
    באמת תודה על הפרגון :)
    אני מאוד בהתלהטות אם להתחיל לכתוב סיפור קצר על המקרה הזה.
    אני רק מפחד מכתיבה ארוכה, אני מתחיל לאבד את עצמי ככה …

    11/10/2015 15:56

    אני מאוד רוצה לקרוא אם תחליט בסוף שכן. זה גם נשמע שזה יהיה מעניין.
    אני ממליצה לך להתחיל ולראות לאן זה לוקח אותך.
    אני בדרך כלל גם מאבדת את עצמי כשאני כותבת סיפורים אבל אם תישאר ממוקד ואמיתי עם עצמך זה ילך מצויין.
    בהצלחה :)

    11/10/2015 15:59

    תודה אני אחשוב עם עצמי ואנסה להוציא סיפור ארוך יותר.

    11/10/2015 16:02

    אגב, כדאי שתבדוק את המייל שלך knight ;)

    11/10/2015 16:59

    בדוק :)

    11/10/2015 17:11

שיר חמוד, אבל.. "חיוך מבויש כזה", הרס לי קצת, אני חייבת להודות יש לך טובים יותר.. אתה ממש טוב, אבל השיר קצת .. בנימה נעימה… חלש.. אני מצפה מהשיר הבא להיות מהמם +
בהצלחה!

11/10/2015 16:03

    ממש תודה!
    אני מנסה באמת להבין מה לא זורם לי פה חחח

    11/10/2015 16:05

לא יודעת מה אתכם, זה דווקא מעולה. הדבר היחיד שלא הבנתי בשיר זה השורה האחרונה עם המספרים.
השיר זרם לי מאוד. ממש אהבתי, ואולי זה בגלל שזה מסוג הדברים שאני אוהבת לכתוב. מרגישים את החריזה כשקוראים, גם אם מבחינה ספרותית לא מוצאים אותה..
כתיבה מעולה

11/10/2015 18:25

היי אביר שבלב,(יש איזשהו קיצור שאפשר לקרוא לך בו?)
אהבתי את השיר. מסכימה חלקית עם התגובות שנכתבו כאן, אז אני פשוט אאחד את הכול וסוג של אסכם מה שלדעתי היה טוב ולא טוב-
מה שהיה לא טוב בשיר- החרוזים… מצטערת אביר, אבל זה פשוט מרגיש לי שהיית יכול יותר! הרבה מהחרוזים שהשתמשת פה בשיר הם לא באמת חרוזים, אלא פשוט כפל של מילים.
דוגמאות-
שורה ראשונה- "…אחד שאומר הכול."
שורה שלישית- "הייתי בטוח שאני מכיר הכול." שוב הכול?
שורה אחת עשרה- "את מה שכולם מספרים,"
שורה שתיים עשרה- "…שלא הכול קשור במספרים." אני יודעת שזו לא אותה מילה, רק כותבים אותה אותו דבר, אבל עדיין הייתי מצפה ליותר יצירתיות.
וחוץ מהדוגמאות האלו לא שמתי לב לחרוזים בכלל(חוץ מהבית השני, שבו חרזת נהדר).
אז בקטע הזה קצת אכזבת אותי אביר… כי אני יודעת שאתה מסוגל ליותר. מצטערת!
מה שהיה טוב בשיר-
"היא ישבה שם עם חיוך שמסתיר המון,
חיוך מביוש כזה שלא מסגיר כאב." שורות מקסימות! אך הייתי ממליצה להשמיט את המילה 'כזה' משם.
"אני לא מאמין גדול באהבה ממבט ראשון,
אבל יש מבטים שהם המראה של הלב." המראה של הלב- פשוט תיאור מקסים!
זה לגבי מה שכתבת. עכשיו לגבי התוכן.
מה שהיה טוב בתוכן- הרגשתי יותר עומק מבדרך כלל, יותר היסחפות. הרגשתי כאילו אתה פותח לנו צוהר קטן לנשמה שלך וסוגר מיד, אין התנתקות או ריחוק בזמן קריאת השיר(מקווה שהבנת את מה שהתכוונתי).
מה שלא היה טוב בתוכן- אין כזה!(לא שאני מצאתי לפחות).

שמתי לב שאתה אומר שמשהו לא זרם בקריאה, אני קצת מסכימה איתך.
הבית השני היה נהדר, אבל בבתים האחרים משהו קצת התפספס… אני חושבת שזה בגלל מה שציינתי למעלה עם החרוזים, אבל לא בטוחה.

וזהו… זאת סוף התגובה הארוכה והמייגעת שלי(וכמו ששמת לב יש לי הרבה ארוכות כאלה) מקווה שהיה לך מספיק סבלנות לקרוא הכול חחח…

11/10/2015 18:44

    קודם כל קראתי הכל ותודה על ההערות!!!
    אני איישם אותם בפעם הבאה…
    תודה על כל העזרה שלך אורורה באמת שאני מעריך את זה…
    לגבי קיצור יש את fuckedupgirl שקוראת לי knight/נייט – אפשרות חחח

    11/10/2015 22:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך