הקול הקטן

04/09/2015 504 צפיות תגובה אחת

הקול הקטן בראש שלכם יודע בדיוק מה זה טוב כדי לומר לכם שאתם לא מספיק טובים.
הקול הקטן בראש שלכם יודע מה טוב בשבילכם כדי לומר לכם מתי להרים ידיים דקה לפני שתיפגעו.
הקול הקטן בראש שלכם יודע איך כולם מרגישים כדי לומר לכם שאתם אוהבים יותר מאשר נאהבים.
הקול הזה יודע בדיוק מהם גבולות היכולת שלכם כדי לומר לכם שהמטרות שלכם גדולות עליכם.
הקול הקטן בראש שלכם מכיר אתכם כל כך טוב כדי לומר לכם שאתם מקולקלים, שאתם צריכים שינוי, ושעד שלא תעשו אותו החיים שלכם לא יהיו שלמים ומלאי אושר.
הקול הקטן בראש שלכם יודע בדיוק מה אתם צריכים כדי לומר לכם שמי שכבר אוהב אתכם הוא לא מספיק טוב בשבילכם.
הקול הקטן בראש שלכם נורא חכם, כי הוא יכול לנבא מה כל אחד ואחד חושב עליכם בכל כרגע.
הקול הזה סורק כל הזמן את האנשים מסביבכם, מנסה לפענח מה הם חושבים, איך עליכם לנהוג, כדי להיות נאהבים.
לקול הקטן הזה יש את היכולת לפרש כל תנועה, מילה ומבט של האנשים מסביבכם למחשבה המדויקת שלהם עליכם.
הקול הקטן בראש שלכם בעל כושר השכנוע הכי טוב, הוא תמיד יגרום לכם לעשות מה שהוא אומר לכם.
הקול הקטן הזה, שיודע הכי טוב מכולם, הוא זה שמונע ממכם לחיות חיים בלתי רגילים.


תגובות (1)

אתה יודע שעשית משהו רע כשהקול הקטן הזה אומר: "כן אתה הולך לגיהנום"

05/09/2015 14:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך