סיפור זה קרה לחברה טובה שלי, רובו. הקט עם החלום לא היה אמיתי אבל השאר כן. קשה מאוד לחיות עם מישהו שבוגד. פשוט תפרדו מנו ! אל תגרמו לו לעשות דברים שיתחרט עליהם.

לא תמיד האהבה מנצחת- סיפור עצוב עד דמעות שווה קריאה…

06/09/2012 3109 צפיות אין תגובות
סיפור זה קרה לחברה טובה שלי, רובו. הקט עם החלום לא היה אמיתי אבל השאר כן. קשה מאוד לחיות עם מישהו שבוגד. פשוט תפרדו מנו ! אל תגרמו לו לעשות דברים שיתחרט עליהם.

זה סיפור שרובו אמיתי שקרה לי…

פעם היה זוג, זוג מושלם, משלים אחד את השני… כולם רצו אהבה כמו שלהם! לכל מקום הם היו הולכים ביחד, כל הזמן, כל רגע, ברע ובטוב באש ובמים… אהבה כמו שלהם הייתה קיימת רק באגדות… אהבה צעירה של ילדים בני 15. לילדה קראו טופז ולילד קראו עמרי. טופז הייתה כל החיים של עמרי ועמרי היה כל החיים של טופז. הם כבר ידעו את החיים שיהיו להם, חשבו שיחיו יחד לנצח, ידעו איפה הם יגורו, כמה ילדים יהיו להם, במה כל אחד יעבוד… פשוט הכל ! הם היו מאוהבים ! יום אחד נשלחה לטופז הודעה מחסוי שבה כתוב "תזהרי, שלא יקרה משהו רע…" טופז נבהלה נורא. ישר פנתה לעמרי שיעזור לה. עמרי אמר לה שלא תעשה כלום ואם זה ימשיך שתפנה למשטרה. החיים המשיכו כרגיל. שנתיים שטופז ועמרי היו ביחד ! ביום שחגגו שנתיים טופז ועמרי יצאו למועדון. עמרי שתה מלא וטופז ניסתה לעצור אותו. עמרי היה שיכור ועשה דברים בלי שידע. עמרי נכנס לקטטה שבה נפצע קשה ברגל והובל לבית החולים. טופז הייתה כל כך עצובה, לא הצליחה לישון בלילה, בכתה כל הזמן. היא הלכה לבקר את עמרי בבית חולים והיא ממש בכתה. בדרך, טופז עצמה עיניים וניסתה להירגע. היא המשיכה ללכת ופגה בה מכונית. טופז יצאה מזה בשלום, רגל שבורה וזיכרון מחוק. בינתיים עמרי השתקם ובא אל טופז לבקר אותה כל הזמן בבית חולים. עברה שנה, טופז השתקמה והם חגגו 3 שנים. עמרי וטופז יצאו לבר שם עמרי שתה מלא. במהלך השנים האלו טופז המשיכה לקבל מלא הודעות מהחסוי הזה ופשוט התעלמה. ההודעה האחרונה שקיבלה טופז הייתה: "תשמרי עליו, מכל משמר, תגני עליו שלא יכנס לצרות" טופז לא הבינה על מי לשמור. פתאום טופז שמעה צעקה "אני אוהב אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ואז בום חזק נורא. טופז יצאה החוצה וראתה את עמרי שוכב על הרצפה כולו דם. טופז הייתה כל כך עצובה. כל החיים שלה נהרסו. היא בכתה ונשכבה על עמרי ולחשה לו "אני אוהבת אותך" ושמעה "גם אני אוהבת אותך, תזכרי את זה, את החיים שלי ! " עמרי עצם את עיניו ונשימתו נעצרה. עמרי ה-ת-א-ב-ד-! היה קשור לבטן של עמרי מכתב שהיה מיועד לטופז שהיה כתוב בו: "אהובה שלי, נסיכה שלי, לא יכולתי לחיות עם מה שעשית לי, היא בגדה בו ! הוא פשוט לא הצליח לחיות עם זה ולכן התאבד !! היא פשוט לא הצליחה להבין מי גילה לו את זה ! היא לא אמרה לו כי היא לא רצתה לפגוע בו… היא כל הזמן בכתה, לא יצאה מהחדר, לבשה רק שחור ופשוט לא ידעה מה לעשות ! אחרי שנה פגשה טופז מישהו חדש, התחתנה איתו וילדה בן. עמרי התגלה לה בחלום ואמר לה שתקרא לילד עמרי ויתן לה מתנה גדולה. קראה לילד עמרי, עברו השנים, ושעמרי היה בן 17 ראתה שהוא פשוט העתק מדויק של אהובה. היא הייתה כל כך שמחה ! אחרי שנה עמרי בנה התאבד בגלל שחברה שלו בגדה בו. טופז הבינה שעמרי בנה היה בעצם דרך שבה עמרי אהובה החזיר לה על מה שעשתה לו, על איך ששברה לו את הלב. שוב, טופז הייתה כל כך עצובה ! החיים שלה לא היו שווים בלי האהובים שלה והיא התאבדה.
א ל ת ו ת ר ו ע ל א ה ב ה !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך