Dan
אני חייב לומר שהשיר הזה לא נועד בשום צורה לפגוע במישהו או מישהי! תעשו מה שאתם רוצים עם חייכם, אבל תזכרו לרגע שאתם יכולים להיות אתם.

מי שאתם!

Dan 10/01/2016 1735 צפיות 34 תגובות
אני חייב לומר שהשיר הזה לא נועד בשום צורה לפגוע במישהו או מישהי! תעשו מה שאתם רוצים עם חייכם, אבל תזכרו לרגע שאתם יכולים להיות אתם.

לעזאזל איתכם כבר! אתם לא יכולים להיות עצמכם?!
נותנים לעצמם כינוי מגניב, כי אתם מפחדים שאם תשתמשו בשמכם האמיתי, אף אחד לא יגיב!
שמים תמונת פרופיל של חתול או מלאך, כי אתם חושבים שהפרצוף שלכם יותר מידי מוזר או מופרך!

אני כל כך כועס עליכם, כי אתם כל הזמן מסרבים להיות אתם!
אז מה אם אתה אוהב גברים?! באמת אכפת לך מה אחרים חושבים?!
אז מה אם את נמשכת לנשים?! למה שתהיי מוטרדת ממה שאנשים אומרים?!
תסתכלו על עצמכם- שמים מסכה בכדי לשרוד!
כל הזמן אתם מסתתרים, ורק למעט יש את האומץ למרוד!
רוצה ללבוש מכנס טרנינג במקום ג'ינס צמוד וקר?! לך על זה!
במקום לענוד את צמיד הכסף הנפוץ, רוצה ללכת עם אחד שחושבים שהוא מכוער?! עשי את זה!

אם מישהו מעז לשפוט אותך- תחטיף לו אגרוף חזק לפנים!
אם מישהו מהם צוחק עלייך- תני לו ברכיה טובה לאשכים!
שאף אחד לא ייקח ממכם את האושר, רק בגלל שאתה לא מתנהג לטעמם!
שלא יעזו לגנוב ממך את חלומותיך, מהסיבה שאחרים שונאים את תוכנם!

אולי כדאי שאני אתן לך סטירה! כדאי לסדר לך את הראש ולהזכיר לך את מי שאתה!
אולי כדאי שאצרח עלייך יותר מקצת! כדי להחדיר לתוכך קול שיגיד לך מי את!
אני לא מבקש הרבה בכלל! אני פשוט לא רוצה לראות אתכם משנים את עצמכם לטובת הכלל!
אני בסך הכל רוצה… שתהיו אתם!!!


תגובות (34)

אהבתי! מסר ישיר וברור, לגמרי מעורר מחשבה על מה שהפך בחברה שלנו לכמובן מאליו, להסתיר את האישיות והרצונות האמיתיים שלנו כדי להתקבל בחברה שופטת ולא פתוחה… דורג 5 ♥

10/01/2016 16:49
    Dan Dan

    תודה!!!!! ושוב תודה!

    10/01/2016 16:52

יפה

10/01/2016 17:04
    Dan Dan

    יששששש!

    10/01/2016 17:22

אהבתי מאוד

10/01/2016 17:12
    Dan Dan

    שמח לשמוע :)

    10/01/2016 17:22

חחחחח חזק !! כול הכבוד לך ..אני מקווה שהקטע ישפיע על מי שצריך!

10/01/2016 17:18
    Dan Dan

    גם אני! טוב, בשביל זה עשיתי את זה. חחחחחחחח

    10/01/2016 17:23

אממ… התמונה והכינוי (לפחות שלי) מעידים עלי הרבה יותר מאשר התמונה של הפנים שלי והשם שנתנו לי כשלמדתי.
חוץ מזה, אני מאמינה שהרבה אנשים כאן פשוט נזהרים מרוצחים או פדופילים. או אנשים שהם מכירים במציאות ולא רוצים שידעו שזה הם. לא דווקא מפחד. לפעמים זה פשוט חוסר אמונה באנשים ההם שיבינו כמו שצריך להבין.
בכלאופן, את הנקודה עצמה, של'לא להתבייש במי שאתה', אני בהחלט מבינה. ומסכימה.
בקשר לכתיבה, לא היו טעויות כתיב, דיקדוק או ניסוח בעייתי, (לפחות כאלו ששמתי לב אליהם.) אבל הכציבה עצמה לא הייתה מספיק יצירתית לטעמי. היה לך משהו לומר ואמרת אותו. בלי מטאפורות או סיפור או כל דבר ממנו ניתן להפיק את הלקח בעצמנו. בעיני הקטע נראה בעיקר כפריקה…

10/01/2016 17:42

    לפרוק בצורה כזאת כולם יכולים, אין בזה משהו מיוחד, החוכמה בכתיבה היא להוציא את כל מה שיש לך בדרך הכי יצירתית שאפשר, לגעת בקורא בדרכים מגוונות עמוקות וספרותיות.
    אתה באת, בדרך הכי ישירה שאפשר, רמסת את כל החוקים האלה ועשית משהו שונה, שלא הרבה עושים, כנראה בגלל זה כל כך אהבו את זה, בגלל המסר והישירות הלא אופיינית הזאת.
    נכון ש-זה שונה ולא רגיל, והרבה התחברו לזה משומה אבל תחשוב על זה (-חח טוב נראה לי שהפואנטה עה ״זה״ ברורה אז אני יפסיק.) שכותבים רבים יכולים להסיק שבשביל להגיע לבחירת העורכים צריך לכתוב בשיטחיות, בישירות, בשפה ירודה בתוספת מסר חזק בצד. אם זה (חח הייתי חייב) הרף שבחירת העורכים מציבים, כל אחד יכול לעבור אותו בקלות.

    14/03/2016 04:24

    ם

    14/03/2016 04:29

דורג 5.
מוכשר ללא ספק.

10/01/2016 17:53
    Dan Dan

    תודה! :)

    10/01/2016 21:27

אני ממש לא מפחדת להיות מישאני אבל אני פשוט לא רוצה שאנשים שאני מכירה ידעו מה אני כותבת, עושה, מרגישה, חושבת וכו'.. בדרך הכתיבה שלי, אני מעבירה דברים. לפעמים אפילו מדברת על מישהו או משהו מסויים שלא כדאי שמכרים שלי ידעו עליהם. אז אני מסכימה איתך בחיים האמיתיים – אבל לא בדיוק כאן. אבל כל הכבוד !

10/01/2016 18:17
    Dan Dan

    חחחחח גם אני משתמש בשמות אחרים ותמונות לא שלי באתרים ומקומות דומים בגלל אותן סיבות. אולי באמת השימוש בשם משתמש או תמונת פרופיל היה טיפה לא במקום, אבל השתמשתי בזה רק כדי להעביר את המסר הראשי. אני לא בא במטרה לשפוט אף אחד שעושה את זה. כי בתכלס, גם אני עושה את זה.

    10/01/2016 21:18

אני חושבת שאתה מאשים את האדם הלא נכון. אתה צריך להאשים את החברה של היום, היא זו שגורמת לכל כך הרבה אנשים בכלל להצטרך לחשוש

10/01/2016 18:54
    Dan Dan

    מסכים איתך מאוד שהחברה אכן גורמת סבל להרבה מאוד אנשים שרוצים להיות עצמם (מדבר מניסיון). אמנם, אני חושב שמי שבסופו של דבר מחליט איך להתנהג למרות כל מה שקורה מסביב, הוא האדם הזה עצמו.
    גם אני לא מתנהג כמו עצמי לפעמים כדי לשרוד, ואני בטוח שכולנו עושים את אותו הדבר. יש רגעים אבל שצריך לשים את הרצון לשרוד בצד, ולהחליף אותו עם הרצון לחיות. ככה אני חושב.
    אני לא בא במטרה לפגוע, וחשוב לי שתדעי את זה.

    10/01/2016 21:16
AS AS

מסכים על כל המגיבים למעלה! מסכים גם אם הנקודה של האשמה כמו שכתבו (הפניית אשמה צריכה להיות מופנת לחברה) וגם לגבי הכתיבה שלך.
אז מה נשאר לי לכתוב שכבר לא נאמר?
כל הכבוד בכל אופן!

10/01/2016 20:15
Dan Dan

חברה, אני ממש לא מגיע ממקום של להאשים מישהו! השיר כתוב בצורה עצבנית וחסרת מטאפורות בכוונה, כי אני חושב שזה מוסיף לו הרבה ומעביר את הנקודה בצורה חזקה וישירה. גם לי יש משתמשים במקומות אחרים שבהם אני שם תמונה של דרקון או פינגווין וקורא לעצמי בכל מיני שמות שהם לא אמיתיים. מצטער שוב אם מישהו נפגע מזה, כי זאת ממש לא הייתה המטרה.

10/01/2016 21:11

היי! רק שתדע, ניסיתי לכתוב פה את השם שלי אבל הוא היה תפוס. ולא הייתי כותבת גם שם משפחה, שמא אחת מהחברות שלי מכירה את האתר ותזהה אותי. אני כותבת הרבה דברים אישיים ולא נוח לי להיחשף. אז כן, אני קצת משנה את עצמי, אבל לא לטובת הכלל אלא לטובתי. אני פשוט אוהבת להיות אנונימית… זה רע?

10/01/2016 22:01
    Dan Dan

    בכלל לא גם כי אני עושה את זה במקומות אחרים. הפתיחה של השיר, כמו שאמרתי בתיבה למטה ובתגובות לאחרים, לא נועדה לפגוע או לשפוט אף אחד. היא נכתבה רק בשביל להעביר את המטרה בצורה יותר חזקה וישירה. אולי זה לא היה במקום, אבל רק שתדעי שאני לא מגיע מאף מקום של שנאה או ביקורת. הדבר היחיד שאני רוצה מאחרים, הוא שיחיו את החיים שלהם בצורה שהם רוצים. אלמנט העצבנות והישירות שהיה פה הוא בדיוק הסיבה למה לשיר הזה אין מטאפורות או דימויים מתוחכמים- כי הכעס הוא מה שמייחד את השיר.

    10/01/2016 22:17

הבנתי… כתבת את זה בצורה ממש יפה ומושכת, שכחתי לכתוב את זה קודם (אולי כי הייתי עסוקה מדי בעצמי)

10/01/2016 22:46

מאחורי המסכה, פועל ה'אני' האמיתי.
ללא מסכה, אנו מדכאים אפילו את מחשבותינו.
הבט בילדי גן עד כיתה ג', בפורים – המסכה היא הדמות שאיתה הם מזדהים.

השיר מנוסח היטב, ובהחלט מעביר את המסר.
רק הערונת: "אתכם", לא "אותכם".

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/01/2016 16:44
    Dan Dan

    בהחלט תהיתי על האותכם חחחחח!
    תודה :)

    13/01/2016 13:18

מצטער אם אני משגע אותך פשוט שמתי לב שהוא הטעה אותך, זה "איתכם".

15/01/2016 05:28
    Dan Dan

    לעזאזל…….
    תודה :)

    15/01/2016 12:10

מסכים עם כל מילה שנכתבה כאן.
דורג: 5 :)

16/01/2016 11:48
    Dan Dan

    תודה :) :)

    16/01/2016 14:21

קצת בוטה מידי לטעמי,
אבל הרעיון המרכזי מאוד יפה.

01/02/2016 17:21

מסכים מאוד עם המסר אבל קשה לי מעט עם הדרך שבו העברת את המסר. מאוד אלים לפי דעתי. אבל בכל זאת כתיבה טובה. כל הכבוד:)

20/02/2016 18:36

מביע הרבה רגש.
יחד עם זאת שימוש רב מידי בסימני קריאה. הייתי מדללת מעט. את העצבים.
אבל אהבתי את הטון והמסר.

27/02/2016 01:17
    Dan Dan

    תודה רבה :) אני מעריך את זה והכל, אבל סימני הקריאה הם אלמנט נוסף להעברת המסר, אז הם לא ירדו בזמן הקרוב והרחוק…

    27/02/2016 10:48
Dan Dan

תגובה לbale
קודם כל היי!
שנית כל, למה כתבת את התגובה שלך בתור השבה לאחת שכבר נכתבה? אתה לא רוצה שאני אכתוב לך תשובה?
בכל מקרה, אני אסכם לך את הכל במשפט אחד, כי באמת שזה כל מה שצריך:
החוק הראשון בכתיבה הוא, שאין חוקים כלל. תזכור את זה טוב טוב.
ובעניין בחירת העורכים- ניסיתי כבר להגיש דברים נוספים שאני כתבתי בעבר (שהיו גם פי אלף יותר "אומנותיים" לפי הגדרתך) לבחירת העורכים, והם לא התקבלו. באמת שאתה לא יכול לשפוט את רמת המקצועיות שלהם, עד שניסית בעצמך. ובתכלס, אף אחד כאן הוא לא ג'יי קיי רולינג או פאולו קאולו. אם אתה באמת רוצה לראות אתר שבו בחירת העורכים בו היא מקצועית יותר, ממליץ לך בחום לבקר באתר wattpad.
זהו זה. חחחחחח.

17/03/2016 18:59

    את ההגדרה למהי ספרות בעיניי אתה כבר יודע. כל מה שלא עומד בקריטריונים האלה, בעיניי נחשב לספרות זולה- אם להתעקשת וקרוא לזה כך..
    אם אתה חושב שלספרות אין חוקים, אתה ראשי לכתוב איך שבא לך אבל מיפה תרבות הכתיבה יכולה רק לרדת.
    וחבל..

    18/03/2016 17:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך