נועה
הלוואי והייתי יכולה להפסיק לחשוב. . על הכול . מההתחלה ועד הסוף. איך עושים את זה? איך מצליחים להתנתק מהכול?

לילה טוב לערים שבינינו .

מחשבות רבות בלב האדם. .

נועה 25/06/2013 1078 צפיות 2 תגובות
הלוואי והייתי יכולה להפסיק לחשוב. . על הכול . מההתחלה ועד הסוף. איך עושים את זה? איך מצליחים להתנתק מהכול?

לילה טוב לערים שבינינו .

ושוב המחשבות מציפות. באות בזו אחר זו- כמו טיפות גשם.
שוב ושוב, דופקות בדלת זיכרוני, כמו מסרבות להרפות, מתעקשות לשבת במוחי עוד זמן ארוך .
מחשבות אין סופיות. על החיים.
איך ולמה ומתי ומדוע . מילות שאלה רבות אכן נמצאות שם. גם הן תופסות פינה במוחי ומתיישבות.
מחשבות רבות כל-כך . פתאום זה נראה שמחר כבר לא יהיה כוח לכלום.
מחר .. עוד מילה שתפסה לה פינה במוחי. בראשי. בלבי.
מחר .. האם מחר יהיה טוב יותר? האם המחר זה סימן לכך שדברים עלולים להשתנות ? האם המחר יבשר טובות, או להיפך -רעות?
אינני יודעת. למעשה אף פעם לא ידעתי. הווה, עבר, עתיד . הכול נמצא שם- בתוך מחשבותיי. פינות רבות תפוסות בראשי. בלבי. האומנם פינה קטנה אחת עוד נותרה? פינה חמה- בית- משפחה. פינה קטנה- שקט, אוויר, שמיים, טוהר, זוהר. ויופי. פינה כזאת, כזאת שמחבקת ולרגע אחד גורמת לשכוח מהכול. להתנתק, לעצום עניים ולישון.
לישון עד מחר. המחר הלא נודע . .

מחשבות מחשבות .. מדוע אינכן מפסיקות להתיישב במוחי, ראשי, ולבי?


תגובות (2)

ברגע שאת מודעת לזה שאת חושבת (ואת מודעת), אין שום בעיה לרוקן את הראש לכמה רגעים (זה אפילו כיף).
כל מה שצריך לעשות זה להתחיל לעשות מלאכה כל שהיא (לתלות כביסה לדוג') ולהתרכז רק בה, להבחין איך את עושה בדיוק (איפה הקפל של החולצה ובאיזה אטב את משתמשת) ואז לאט לאט את תכנסי למצב של עבודה וכל כולך יהיה שקוע בה, את לא תחשבי על שום דבר אחר… (ככה לפחות זה עובד אצלי) בהצלחה =)

25/06/2013 22:25

קטע יפה :)

26/06/2013 01:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך