מי יציל אותי?

19/12/2014 717 צפיות 13 תגובות

"טיפש!"
"מטומטם!"
"מפגר!"

מי יושיע אותי?

"טמבל!"
"סתום!"
"חסר שכל!"

כל כך הרבה הקנטות.

"צבוע!"
"מזויף!"
"שקרן!"

מאלפי אנשים הרוצים בכלימתי.

"ריקני!"
"עלוב!"
"חסר משמעות!"

מילות איבה שנאמרות מרבבות סיבות.

"למה אתה חי?"
"אתה לא ראוי לחיות!"
"שקלת להתאבד?"

מה יהיה איתי?

"קפוץ מגשר!"
"דפוק ת'ראש בקיר!"
"אתה חסר כל תקווה!"

מי ישמע את זעקתי?

"תתאבד כבר!"
"דפוק כדור בראש!"
"תחתוך את עצמך!"

אלפי אנשים עומדים מסביבי, מעליבים, מגדפים, מבזים… מי יצילני מהם?

"שים לזה סוף, אין טעם, אין תיקון, עשה לעצמך טובה – ולך…"

כשהם למעשה.. כולם אני?


תגובות (13)

אני קורא לי לתומי את השיר הזה בבת צחוק. הייתכן כי אתה סובל מפיצול אישיות?
לבן אדם שמדבר לעצמו ומקניט את עצמו, הייתי מציע לבדוק את עצמו טרם לכתוב שיר על שגעונו.

19/12/2014 01:15

    הר מזון.. מבין אותך שזה נשמע לך מצחיק. בנאדם שמקלל את עצמו בלב? זה לא נשמע הגיוני בכלל. למה שהוא יעשה את זה?
    אבל זה קורה, ואני לא צוחק, זה ממש קורה. ולפעמים זה באמת משגע..
    אולי לא תראה את התגובה הזאת
    אולי תצחק עליי עוד יותר
    אבל אני מרגיש שאמרתי את שלי.
    שמח שאתה לא מבין מה הלך פה עכשיו בשיר, זה אומר שאתה אדם שלוקח דברים בקלות.

    19/12/2014 11:22

זה סיפור נחמד אבל אני לא חושבת שאתה הבנת מה אתה כותב…
בסוף של הסיפור שאלת את עצמך: "כשהם למעשה כולם אני?" ואתה לא הבנת שהכוונה היא שיש לך יעני ביטחון עצמי נמוך… אתה שואל בסיפור: "מי יצילני?" ואתה לא מבין שזה שבעצם מי שיכול להציל אותך זה רק אתה… אתה ממש חמור שלא הבנת את זה, אתה יודע?

19/12/2014 01:18

    איך אפשר לומר לבן אדם שהוא לא מבין מה הוא עצמו כותב?

    19/12/2014 01:46

    אני מזכיר לעצמי שאני חמור לפעמים

    19/12/2014 11:24

סיפור מדהים בעיניי, שני המשתמשים למעלה נראים לי כמו טרולים, אם כי אני יודעת שלא אבל..
אין לי מה להוסיף מעבר לכך שזה מדהים..ועמוק, פחות פשטני ממה שנדמה גם בעומקים הלא…עמוקים.

19/12/2014 01:47

    אנדריאנה, מדוע להכפיש את שמינו ולגנות אותנו רק משום שהבענו דעתינו כמו שאת עשית בדיוק? האם זה נראה לך לגיטימי? לעניין?
    תתביישי לך

    19/12/2014 01:51

    מהתרשמות כללית לגבייך, זה מה שאני חושבת.
    אני לא אתבייש.
    זה לא לעניין, ואני גם לא בחורה לעניין.

    19/12/2014 01:56

אני יודעת שזה קשה לאדם כמוך (מוגבל (קצת)) אבל תתפלא.

19/12/2014 01:48

    פנית אליי?XD

    19/12/2014 02:05

הסוף יפה. השאר זה כמו אקספוזיציה שהיה אפשר לעשות יותר טוב

19/12/2014 01:50

    את יודעת מה זה אקספוזיציה בכלל? אם לא אז תעשי טובה ותפתחי מילון לפני שאת מגיבה משהו (לטובתך אני אומרת, בלי כוונה לפגוע)

    19/12/2014 01:54

    את יודעת מה זה נימוס אלמנטרי בכלל? אם לא אז תעשי טובה ותפתחי מילון לפני שאת מגיבה משהו (לטובתך אני אומרת, על אף שאולי ישמע ציני, אין לי כוונה לפגוע.)

    בנוגע לענייננו הכוונה הייתה רקע. אקספוזיציה זה תיאורים לפני המעשיה, כמו זמן מקום תיאורים שונים ואחרים ועוד. פה אלו דווקא משפטים שמציגים לנו את העבר של הדמות. רק כשהיא חוזרת להווה היא מתמקדת בשאלה הגדולה ובפואנטה. אבל כל הבניה הזו היה אפשר לעשות הרבה יותר טוב. זה הכל.

    או שמה אני אחסוך לך. זה לא מתייחס לשינוי תוכן או צביעות אלה רק לצורה שאת בוחרת להציג את מה שאת רוצה לומר. באותה הזדמנות אציע פסיכולוג לאגרסיות מודחקות משהו גוד לאק

    19/12/2014 07:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך