צִמָּאוֹן

עַיָנוֹת תִּקְלֹחְנָה לָעַד
וְאֵין אֹֹמֶד לְעָמְקָּן
צִמָּאוֹן לִי אֶחָד
בָּבוּאָתִי שֶׁתִּשְׁתַּקֵּף בָּן


תגובות (19)

יש מצב את חבדניקית?

22/03/2017 20:06

תקשיבי, לא יודעת לגבי איזה כיוון לקחת את זה, אבל אני חושבת שאת מאוד רוצה לסוע לבקר את הרבי…
אם את נוסעת תגידי לי אני באה איתך… חחחחח…..

22/03/2017 20:11

די! איך עלית עלי?! תאמת שאני מתה ליסוע לחודש ניסן כי פסח זה אחד החגים האהובים עלי (וגם יש את היומולדת של הרבי ביא׳) אבל דווקא בפסח זה ממש מסובך בלי משפחה ????י

22/03/2017 21:44

    חבדניקית תמיד מזהה חבדניקית… הלוואי והייתי יכולה לנסוע בפסח!!!
    בכא ניסן שזה חג שביעי של פסח, יש לי יומולדת ולרבי בי"א, אז זה מסתדר ממש מצוין….
    או בפסח או בל"ג בעומר…

    23/03/2017 19:37

אחרון של פסח וסעודת משיח זה שיא השיאים ????. חוץ מזה, כששאלו את ר׳ מענדל פוטרפס באיזה זמן בשנה הכי כדאי ליסוע, הוא ענה שזה תלוי מתי שואלים: אם שואלים בחודש אלול, אז אלול זה הזמן הכי טוב, אם בתשרי אז תשרי זה הזמן הכי טוב… ועכשיו אנחנו לפני פסח ????

24/03/2017 13:57

יש לי יומולדת בכ'ב בניסן, אחרון של פסח!!!! אמרו לי שהרבי אמר לעשות ביום הזה סעודת משיח, מזה??

30/03/2017 17:50

    1) בחו"ל כב' בניסן זה אחרון של פסח כי יש שם יום טוב שני של גלויות.
    בארץ ישראל 7 של פסח ואחרון של פסח זה אותו חג והוא חל בכא',
    כב' זה כבר איסרו חג. א קיצר, זה לא יוצא ממש ביומולדת שלך :(

    2) סעודת משיח היא סעודת חג שהבעל שם טוב היה נוהג לערוך ביום זה לקראת צאת החג (זאת אומרת, מתי שעושים סעודה שלישית בשבתות) כיוון שמאיר בו גילוי הארת משיח.
    כעיקרון, כמו שליל הסדר הוא לזכר גאולת מצרים – הגאולה הראשונה, כך אחרון של פסח מסמל את הגאולה האחרונה, ואם בליל הסדר שותים ארבע כוסות כנגד ארבע לשונות של גאולה שנאמרו ביציאת מצרים, אז בסעודת משיח שותים ארבע כוסות כנגד "ארבע כוסות נחמה שעתיד הקב"ה להשקות את ישראל"…

    3) סליחה שכתבתי לך מגילה בנושא ;)

    30/03/2017 20:53

א' איזה באסה כבר התלהבתי, חשבתי שמתי שיעשו סעודת משיח ישירו לי גם יומולדת שמח… ב' הבנתי, תודה רבה על ההסבר! ג' אין שום בעיה בזה שכתבת לי מגילה, בקטנה אחותי העיקר שהבנתי עכשיו. וד'… את מחו'ל?

01/04/2017 22:43

    א. המהדרים ממשיכים את סעודת משיח עד צאת החג, ובצאת החג היומולדת שלך כבר מתחיל כמו ששבת מתחילה כבר ביום שישי בערב, אז אפשר לשלב מסיבת יומולדת כעיקרון ☺️
    ב, ג. ????
    ד. אני עכשיו בארץ אבל הייתי בעבר במשך שנה בארה״ב אז יצא לי לחגוג את כל חגי השנה בסגנון חו״ל (אחרי פסח חזרנו לארץ, אז אני זוכרת את פסח במיוחד…)

    02/04/2017 10:16

חן!! אני גדולה ממך ביום!!! אני נולדתי בכא ניסן שבארץ זה יוצא שביעי של פסח, ובשביעי של פסח עושים סעודת משיח… הקיצוש, אני כבר לא מעט שנים רגילה שעושים סעודת משיח ואז שרים לי יומולדת…
היית באר"הב שנה? בדרך כלל הבחורים נוסעים… אח שלי השנה גומר ישיבה, וטס גם לשנה. אחחח,…. הקנאה!!!

30/04/2017 16:45

אהבתי מאוד את השיר לפחות במקום אליו אני לקחתי אותו. הבנתי אותו כך שהמים ומעיינות הם יזרמו תמיד אבל לך יש רצון אחד והוא להיות כה זכה וטהורה כמו השתפות

20/05/2017 00:08

אהבתי מאוד את השיר לפחות במקום אליו אני לקחתי אותו. הבנתי אותו כך שהמים ומעיינות הם יזרמו תמיד אבל לך יש רצון אחד והוא להיות כה זכה וטהורה כמו השתקפוצה בם.

20/05/2017 00:08

אהבתי מאוד את השיר לפחות במקום אליו אני לקחתי אותו. הבנתי אותו כך שהמים ומעיינות הם יזרמו תמיד אבל לך יש רצון אחד והוא להיות כה זכה וטהורה כמו השתקפוצה בם.

20/05/2017 00:08

אהבתי מאוד את השיר לפחות במקום אליו אני לקחתי אותו. הבנתי אותו כך שהמים ומעיינות הם יזרמו תמיד אבל לך יש רצון אחד והוא להיות כה זכה וטהורה כמו השתקפוצה בם.

20/05/2017 00:08

    אני כתבתי מנק' מבט טיפה שונה, ואני חייבת לציין שההסתכלות שלך מדהימה ועם כל השוני מתאימה עצמה במדויק להלך הרוח בשיר, וכמובן, פותחת לי צוהר חדש…

    23/05/2017 15:45

היי לא חשבתי שאפשר מ- 4 שורות כל שורה בעלת 5 מילים יכולה כל כך
להניד את נימי נשמתי – מקסים ביותר תודה רבה באהבה בקי♥♥♥

16/06/2017 20:16

השיר מקסים אבל מה שכתוב מעליו ברור מעליו ואני חושבת שצריך להוריד אותו.
כמו שאמרתי כבר יש לך פונטנציאל למשהו גדול, תפתחי אותו . בהצלחה :)

06/10/2017 19:29

תודה לב, אקח לתשומת ליבי.

10/10/2017 23:32
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך