האביר שבלב
האמנתי בה, ידעתי שיש בה משהו, שמח שצדקתי, עצוב שהיא ברחה לי...

ציפור הנפש

האביר שבלב 06/10/2015 1345 צפיות 7 תגובות
האמנתי בה, ידעתי שיש בה משהו, שמח שצדקתי, עצוב שהיא ברחה לי...

ראיתי שיש בך פוטנציאל.
האמנתי בך.
נראית כמו גוזל קטן ומכוער שלא מסוגל לעוף.
האמת, שכך גם חשבת על עצמך,
שזה ייעודך בחיים.
אבל אני ראיתי בך נץ,
נץ מיוחד.
עם מעט עזרה והרבה עידוד ידעתי שתוכלי לעוף
ואחר כך גם להתפתח ולהתבגר.

היום את כבר עם כנפיים פרוסות.
באורך מדהים.
היום את כבר ממש נשר.

אבל שאלה אחת בלבד נשארה פתוחה:
למה לי זה צורם, למה לי זה מפריע?!


תגובות (7)

פשוט מקסים.
דירגתי 5+ מגיע לך אפילו יותר! :)

06/10/2015 12:09

אהבתי שדימית אותה לציפור ותיארת איך היא הציפור נראית בעינייך ואיך בעינה…("נראית כמו גוזל קטן ומכוער שלא מסוגל לעוף. האמת, שכך גם את חשבת על עצמך, שזה ייעודך בחיים, אני ראיתי בך נץ, נץ מיוחד")
אגב עכשיו בקריאה חוזרת בשורה שכתבתי פה למעלה אני מרגישה שהמילה "אבל" או "אך" תתאים בתחילת המשפט "אני ראיתי בך נץ".
וגם אחרי המשפט "שזה ייעודך בחיים," אני די בטוחה שמתאימה שם נקודה ולא פסיק.
את האמת עכשיו בקריאה חוזרת בטקסט שמתי לב גם ששכחת לשים נקודה בכמה סופי משפטים… אבל לא נורא.
קצת הפריע לי גם שאין חרוזים בשיר בכלל ><
מצטערת על כל ההערות פה, אני מקווה שתאמין לי כשאני אומר לך שלמרות כל הביקורות אהבתי את זה…(:

06/10/2015 14:48

    אני שוב מאוד מעריך את הביקורת שלך ואתקן בקרוב, האמת שבכתיבה המקורית איפה שיש את הפסיקים, הם היו בשורה אחת, אבל בשביל הנוחיות לעיניים ירדתי שורה, אולי בגלל זה , זה מיותר…
    אקח כל מילה שאמרת ואנסה לשפר…
    תודה על הביקורות והמחמאות!!!!

    06/10/2015 14:55

    דרך אגב אחרי מספר מחשבות, האמנתי שהדבר הנכון הוא להקשיב למה שאמרת, תודה על העזרה!!!

    07/10/2015 07:23

    דבר ראשון, אני שמחה שאתה לוקח לתשומת ליבך הערות. יש הרבה כותבים שכשמעירים להם הערות מחליטים לא לשנות את השיר/סיפור שלהם(מכל מיני סיבות שלהם), אז ככה שעצם זה שאתה מוכן לערוך שינויים בשיר זו כבר מעלה.
    דבר שני, קראתי עכשיו את ה"גרסא החדשה" נקרא לזה ככה.
    אתה תעלב אם אני אגיד לך שאני יותר אוהבת את זה ככה? (;

    07/10/2015 19:36

    ממש לא אעלב…
    להגיד לך את האמת אני ממש שמח שמעירים לי כי אני לא איזה עילוי בתחום…
    בעיניי לפי ההערות את אחת שמבינה.
    חוץ מזה בינינו מהדברים שכתבתי לזה לא ממש התחברתי, אבל אני רואה שהרבה אנשים מתחברים דווקא לזה…
    הטעם של אנשים שונה :)

    07/10/2015 19:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך