.My name is Yuval.
שיר על בריונות. בתור ילדה שעד עכשיו עברה ועודנה עוברת בריונות החלטתי לכתוב את השיר הזה, בהשראת שילוב של מקרים שקרו לי אישית והמציאות היום.

ילדים צעירים הופכים קורבנות

.My name is Yuval. 21/07/2017 627 צפיות 2 תגובות
שיר על בריונות. בתור ילדה שעד עכשיו עברה ועודנה עוברת בריונות החלטתי לכתוב את השיר הזה, בהשראת שילוב של מקרים שקרו לי אישית והמציאות היום.

ילדים צעירים הופכים קורבנות
ולנו נותר רק לבכות

לבכות על ילד קטן
שלא חטא מעולם
אך העולם רק מחזיר לו הפוך.

לבכות על נערה צעירה
שמבחינה חברתית הייתה יותר חלשה
והעולם מאשים אותה בסבלה.

ילדים משבצים אחרים לדרגות
ולנו נותר רק לראות

לראות ילדים
קטנטנים ותמימים
הופכים מפלצות.

לראות ילדים
כנועים וחלשים
נפגעים קשות מבריונים.

ילדים בוכים מול מסך
ולנו נותר רק לצפות מהצד

בילדים צעירים נשברים
ולהרגיש בנו את אותה תחושה בדיוק
של להיות בלי יכולת לעשות כלום.

ילדים צעירים הופכים קורבנות
ולנו נותר רק לבכות.


תגובות (2)

אוי לאסתמישהי יקרה. אחות. אני מה זה מזדהה איתך. מה זה מזדהה…זה מעצבן ממש. זה מתסכל ממש. עולם הילדים והנוער אכזרי ובלתי צודק. אני יכול מהניסיון שלי לומר לך שזה עובר כשמתבגרים(או שזה לא עובר לצערי… לחלק מהאנשים שהופכים לבריונים מבוגרים). כשהייתי ילד בעצמי וגם כשהייתי נער צעיר, סבלתי מבריונות בעיקר מילולית. אבל לא רק. גם מבריונות הורית לצערי הרב, אבל זה משהו אחר. אותם ילדים שהתנכלו לי, בעיקר ילד אחד, שהתייתם מהוריו בילדותו ואת כל הזעם על העולם הוא הוציא עלינו, שהיום הוא אישיות מקסימה. בעצם, רוב הילדים האלה שמתנכלים לנו-הופכים לנשמות טובות בבגרותם. חלקם יבואו ביום מן הימים ויתנצלו אישית בפנייך. את עוד תראי. בינתיים תהיי חזקה ותודי לאלוקים על היכולת להתבטא כל כך טוב בכתב. זו המתנה הגדולה שקיבלת כדי לעבור בשלום את העולם הזה.

22/07/2017 08:24

זה עולם קשה, ולצערנו ילדים בהחלט הופכים למפלצות קטנות, כמו שאמרת. חשוב להם המעמד שלהם בחברה, והם שוכחים מי הם והופכים לאנשים אחרים.

22/07/2017 13:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך